Ohja! Duimen voor Tsjowie!quote:
Mijn vader zit mij zo onwijs op te fokken hè. Ik word er niet goed van.quote:
Ja maar het is ook keispannend!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn vader zit mij zo onwijs op te fokken hè. Ik word er niet goed van..
Waarom? Het wordt hoe dan ook veel bier, vanavond.quote:
* Jaloers is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef Chowi het volgende:
Waarom? Het wordt hoe dan ook veel bier, vanavond.
Haha. Goeie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef Q. het volgende:
Omdat ik het zeg en ik weet alles.
Deed jij nog maar examens, hm? Goude tijden, mijn vriend. Goude tijden.quote:
Ik wilde mijn laatste Vogon gedicht erin zetten, maar dat paste niet... Speciaal voor jullie, nu dan toch:quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
even mijn complimenten voor een van de meest heerschende sig's die ik hier gezien heb
vogon poëtry is er niets bij
quote:See, see the Chowi sky
Marvel at its big Purple depths.
Tell me, killswitch do you
Wonder why the cat ignores you?
Why its foobly stare
makes you feel beer.
I can tell you, it is
Worried by your evergludos facial growth
That looks like
A beer.
What's more, it knows
Your horse potting shed
Smells of snot.
Everything under the big Chowi sky
Asks why, why do you even bother?
You only charm foks.
EEN FUCKING GEDICHT OVER MIJ.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik wilde mijn laatste Vogon gedicht erin zetten, maar dat paste niet... Speciaal voor jullie, nu dan toch:
[..]
Gouden tijden, Chowi. Minpuntje voor Nederlands.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:03 schreef Chowi het volgende:
Deed jij nog maar examens, hm? Goude tijden, mijn vriend. Goude tijden.
-1 scherpte. Ik was net uit bed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Gouden tijden, Chowi. Minpuntje voor Nederlands.
To cheer you up, in deze onzekere tijden...quote:
Ik geloof dat ik van je begin te houden, whoops.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef whoops het volgende:
[..]
To cheer you up, in deze onzekere tijden...
Je visualiseert het?quote:
Dat is een liedje, toch? Uitgezonder dat Siem, dan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Chowi het volgende:
You're such a beautiful freak, Siem.
Ja. Van Eels. En waarom moet verdulleme iedereen uitgerekend vandáág in overvloed hierheen bellen? Ontzettend irritant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is een liedje, toch? Uitgezonder dat Siem, dan.
Dag meiske,quote:
Waarom kom jij daar?quote:
Hoe lomp kun je zijn inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:05 schreef Stofje het volgende:
Ik ken het. Mijn ouders flikten dat. Ik zat in het zweet, telefoon, ouders uit Frankrijk. TYF OP, IK STUUR WEL EEN SMS, STELLETJE RANDDEBIELEN!
Er was een topic over.quote:
JA IK LEES TOCH OOK NIET ALLES!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
He, waarschijnlijk omdat er een topic over loopt?
Je dacht, laat ik eens in BeF komen en een ontstellend domme opmerking plaatsen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
JA IK LEES TOCH OOK NIET ALLES!!!
Pfrt, stom stofje.
Het was nog niet door mijn hersenpan heen geschoten, maar nu je het zegt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je dacht, laat ik eens in BeF komen en een ontstellend domme opmerking plaatsen?
Eens.quote:
Nou, hop, ga je dáár dan mee bezighouden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh zucht, pubers die in opstand komen.
Wat ben je weer snoezig, Stof.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, hop, ga je dáár dan mee bezighouden.
Oh stofje, wat ben je weer heerlijk subtiel bezig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, hop, ga je dáár dan mee bezighouden.
Nou, eerlijk? Ik werd vanmorgen wakker en mijn eerste gedachte was Stofje is sexyvandaag krijg ik te horen of ik geslaagd ben. En toen was er nog niets van zenuwachtigheid in mijn hoofd. Maar iedereen loopt me vandaag op te fokken en dat is best wel irritant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Stofje het volgende:
Je komt zenuwachtig over, maar je probeert je groot te houden. Schattig.
Nog leuke plaatjes ontvangen laatste tijd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef Stofje het volgende:
Heerlijk, er moeten meer mensen afgezeken worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |