jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Ha mcDavid!
Ik heb het zijdelings meegekregen ja... History repeats zal ik maar zeggen...
je bent niet de enige!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:39 schreef Chowi het volgende:
Waarom denk ik steeds dat whoops een vrouw is?
Dat was de reden dat cyberstalker er mee moest stoppen ja...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja
Ook stom van lynx dattie die blockfunctie erin deed eigenlijk
Verder is het wel een toffe extensie geworden!
Waarschijnlijk vanwege mijn negerinnen-icoon en vrouwelijke username?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:39 schreef Chowi het volgende:
Waarom denk ik steeds dat whoops een vrouw is?
Misschien moet ik een tagje '(man)' hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef mcDavid het volgende:
ik dacht het ook altijd, tot hij een toffe extensie maakte, want vrouwen zijn meestal niet zo technisch met de computer.
Goed dan. Neuken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege mijn negerinnen-icoon en vrouwelijke username?
Ik ben toch echt redelijk man, kan ik je vertellen...
Lijkt me goed, mits bier...quote:
Dat ligt hier immer koud.quote:
Vraag 'm aan!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien moet ik een tagje '(man)' hebben?
*Heren show hier je penis topic checkt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef whoops het volgende:
Ik ben toch echt redelijk man, kan ik je vertellen...
Koud bier is altijd relaxed... Dit klinkt als een uitnodiging...quote:
Is daar een tipoc voor dan?quote:
Ik geloof dat hier op FOK! geen hard bewijs ligt...quote:[..]
*Heren show hier je penis topic checkt...
Je hebt alleen geen geboortedatum ingevuld in je fotoboek en ook geen foto's. Hoe weet ik dat ik niet met een uitgezakte, kalende 60+er afspreek?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Koud bier is altijd relaxed... Dit klinkt als een uitnodiging...![]()
Kut... Betrapt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen geboortedatum ingevuld in je fotoboek en ook geen foto's. Hoe weet ik dat ik niet met een uitgezakte, kalende 60+er afspreek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Je moet het wat geloofwaardiger brengen, de volgende keer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Kut... Betrapt...
Ik wist dat het ging mislukken...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef whoops het volgende:
Geboortedatum is geregeld...En nu de foto's nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Ik vrees dat ik je daarvoor moet doorverwijzen naar een andere populaire 'jongeren'-site...quote:
Goed, goed. Ik ga wel weer soppen op Superdudes.nl.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik je daarvoor moet doorverwijzen naar een andere populaire 'jongeren'-site...
Nee, ik doelde op mijn hyves, je mag het adres mits je me krabbelt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, goed. Ik ga wel weer soppen op Superdudes.nl.
Ik heb zelf niet eens Hyves. Hyves is zonde van je tijd, man. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat het zo tussen het rijtje chlamydia, cholera en aids past.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op mijn hyves, je mag het adres mits je me krabbelt...
Het is meer een park-check-wigger...quote:
Wil je m'n superdudes dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet eens Hyves. Hyves is zonde van je tijd, man. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat het zo tussen het rijtje chlamydia, cholera en aids past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |