Serieusquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zal het wel druk hebben, maar waarom dr FoBo kapodt maken?
heb veel betere gekregen,quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg berber, waarom heb jij je trade gecancelled op CN?
ik val toch nu onder jowu bescherming enzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef living_dead het volgende:
[..]
heb veel betere gekregen,![]()
maar ja nu ik zo heel rijk ben kan ook daarvan profiteren![]()
jep,soort van schandknaap enzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik val toch nu onder jowu bescherming enzo?
Maagden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jep,soort van schandknaap enzo
maar je krijgt op 18 juni een beloning van ome youssef![]()
Dan zou ik spontaan moslim wordenquote:
ik zou spontaan moslim wordne en 5 minuten later mijzelf opblazen op Utrecht CS, Bismillah! Allahu Ahkbar!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dan zou ik spontaan moslim worden![]()
allahu asghar!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou spontaan moslim wordne en 5 minuten later mijzelf opblazen op Utrecht CS, Bismillah! Allahu Ahkbar!
hmz...dat is wel extreemquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou spontaan moslim wordne en 5 minuten later mijzelf opblazen op Utrecht CS, Bismillah! Allahu Ahkbar!
Voor 70 enters zou ik zelf overwegen een emo kapsel te nemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hmz...dat is wel extreem
maar voor 70 enters ;o![]()
wil ik voor 35 ook wel over na denkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Voor 70 enters zou ik zelf overwegen een emo kapsel te nemen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nu al zin in het weekend?quote:
maandag en dinsdag bijkomen vant weekendquote:
ohja heb ook maar 4daagse werkweek.. iig bij me stage danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |