Meerhoerman, kun jij even verder gaan als ik je vertel dat de definitie van samenzijn de kok zijn muts is?
Bedankt
(Voeg een hysterische toon toe voor een meer gehoereerd effect.)
Het was een Oost-Russische dichter die ooit zei: (En ik kwoot
- 'De kok zijn muts zal immer in de broekzak van de bakker passen, mits deze de passen (ook wel voetstappen genoemd in een plaats als bijv. Harderwijk) van een immer in trek zijnde prozah beseffen.'
Wat dus wil zeggen, waarde studenten (TARAisten onder ons) dat je niet op een varken naar China kan rijden. Wellicht als je genoeg postzegels hebt, je jezelf wel naar China kan mailen als attachment. (Neem wel ca. 25 ct. mee voor de duane, die anno 1999 nog steeds steekpenningen accepteerd)
Komen we terug op TARA, want daar gaat dit onderwerp eigenlijk over en ik kan het niet helpen in een lichte mate soms een beetje van het onderwerp af te wijken, het was de Indonesische chefkok Dr. Sing-a-long Ting Ping die ooit zei:
'Men mag nooit van het onderwerp afwijken.'
Wat hij hier mee bedoelde was puur filosofisch, hij doelde hier mee op de toenmalige dictator van Lopik Hun-si-bakzout die toen al een wrok had tegen het oprukkend TARAisme. Het TARAisme was toen nog een ware underground met D.J.'s als D.J. Hansaplast en D.J. Vlugzout die alleen nog maar TARAlogisch verantwoorde underground muziek draaide, wat Hun-si-bakzout pissig maakte want het boerde immers niet in zijn straatje. Een pitoresk straatje trouwens, kort geleden nog opnieuw opgebouwd en gerestaureerd in Nieuw Zeeland, onder de naam 'Het pitoreskstraatje' TARA woonde hier op nr. 40, 11 en 336. Zij verhuisde altijd op zondag en maandag, dus zodoende.
Hopende u wellicht verder geholpen te hebben, pak de opdrachten uit het boek 'TARAakvlak' pagina nummers 10, 11 en 12 er maar even bij en ik verwacht ze morgen ingevuld en wel achter mijn buro. (Niet op, gezien Margreet daar momenteel even op ligt.)
Grtz,
MiRR0RMaN.
PuberTARAijd? Zeker wel.
En het gekke is, dat ik je helemaal ken volgen!!! Taragisch eigelijk!
Ben trouw m'n huiswerk aan het maken, het ligt morgen achter je bureau.
Ik leg dit dus maar even uit.
In de TARAlogie (een wetenschappelijke tak van het TARAisme) heb je leerlingen en afgestudeerden.
TARAlogen zijn leerlingen
TARAgnosten zijn afgestudeerden
Een TARAist is iemand die het TARAisme volgt en zich aanpast aan het TARAisme.
Bedankt voor jullie aandacht
Wanneer is de volgende cursus "TARAisme voor gevorderden" eigenlijk weer?
Als u deze boeken kent mag u zich TARAgnost noemen.
wie zin heeft om live-commentaar te geven (lekker zeuren) : FOK!ChatBox
Even opzoeken, da's te vinden in TARAisme voor beginners, paragraaf 3.45 prozah 6, bekijk het maaar eens
----------------[ Lik het scherm hier voor een diepere prozah ]------------------------
Les no.2
Het volgende is mij (dus niet een ander) opgevallen binnen het TARAisme, de TARAlogie en de cursus TARAmozaic voor beginners Deel 2: Er staat nergens een vermelding in naar de handleiding!
De handleiding, geschreven door een groep nietsbeduidende kleuters in de beginfase van de pubertijd, is uitgebracht door TARAraboemdijee inc. en het assurantiekantoor 'De gestoorde bever' in Hasseltenijveen Oost. Logischerwijs dat ik dit aanstip omdat juist vandaag de supermarkt totaal geen inzicht meer had wanneer de volgende lading koffie binnen kwam of zou komen in het tijdsbestek van het komde millennium. Zelfs de Oosterburen raakte hierdoor in paniek en het is juist daarom dat we Dhr. Willibrord Frequin wederom gevraagd hebben een parachutesprong in de tuin van BB te wagen alleen ditmaal met een bunji koort bevestigd aan het landingsgestel van een Boeing 747 en een spandoek aan de rug gebonden met daarop de woorden: 'TARAcetamol helpt zeker, ook in droeve tijden!'
Om toch weer terug te komen op die handleiding binnen het TARAisme, is die wel nodig wordt mij wel eens gevraagd, mijn antwoord is dan:
'Nee, maar wat moet men anders als de koffiefilters op zijn, en alle grote filters op zijn?'
Het antwoord is misschien lichtelijk (toelichten) metaforisch, toegegeven, maar zou ik hierbij een 60 oC boog plaatsen valt het allemaal best wel mee, en kan men zelfs tot de conclusie komen dat Bianca's tattoo wel degelijk afwasbaar is. Mits men een staalborstel, en niet een gewone washand hanteerd. Een andere vraag werd mij ook morgen gevraagd en wel de volgende:
'Is het aan te raden aandelen in 2e hands doucheputjes te kopen?'
Mijn antwoord hierop is steevast ja. 2e hands doucheputjes zijn momenteel in de nieuwe Oekraine een ware opkomende rage. Sinds bevonden is dat het schaamhaar, dat anders altijd wegspoelt door de riolering, hierdoor vastgehouden wordt en een perfect redmiddel is om kaalheid tegen te gaan schieten de aandelen hierin de komende maanden kilometers omhoog. Zeker kopen dus, ware TARAisten, en over een anderhalve maand weer snel verkopen voor een kilo nieuwe aardappelen en een ouwe sok.
Logisch dus dat het woord van vandaag is:
'Sok, het kwaad is al gedaan.'
Zie ook referenties naar de volgende boeken:
'Hoer, geheimen van de ingesnoerde vrouw' - Door Drs. M.eerhoerman en cornuiten.
'Filantroop, filantroop, ik voel mij een echte befkampioen' door J.P. van basteren.
en uiteraard niet uit te laten:
'Pinkeltje en de pretraket' (voor de vertaling dit handboek erbij pakken en alle woorden 'Hoer' en 'Supermarkt' weglaten.)
Het huiswerk verwacht ik graag morgen onder het doucheputje. (moeten jullie eens zien hoeveel schaamhaar ik morgen verkoop!)
Grtz,
MiRR0RMaN.
Ik kan het gebouw niet uit voor mn sigaretten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grtz,
MiRR0RMaN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |