Dat was idd de reden dat Unibet geweigerd werd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:29 schreef methodmich het volgende:
Da's mooi balen, dan mag Arnaud dus niet meedoen van de organisatie.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef Gillingham het volgende:
Ik adopteer bij deze de 27-jarige Frederik Willems van Liquigas.
Goedgekeurd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef icebliss het volgende:
En toen kon ik de OP niet meer editten..
thettes: Patrick Calcagni Rubén Pérez
Beschouw: Matej Mugerli
Oxyligen: Emilien-Benoit Berges
PAA-053: Linus Gerdemann
Als een mod dit in de OP wil zetten![]()
Bedoel je DE Charly Wegelius, de man zonder wiki?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:13 schreef Storing het volgende:
Ik zie dat nog niemand Charly Wegelius heeft geadopteerd. Hierbij doe ik dat. Niet geheel onbekend, maar het zou mijn verbazen als iemand hiertegen bezwaar maakt.
dumoulin en Landaluze?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:10 schreef JelleS het volgende:
Doet Samuel Dumoulin mee? Dan adopteer ik die weer, net als vorig jaar.
edit: niet dus, dan maar Inigo Landaluze. Niet heel erg onbekend natuurlijk, maar blijft weinig over.
Dumoulin is alleen maar bekend omdat hij de kleinste renner in het peleton is. Landaluze is idd behoorlijk bekend, maar er is niets meer over.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:42 schreef YebCar het volgende:
[..]
dumoulin en Landaluze?![]()
![]()
ja joh....anders doe je ook ff boogerd enzo![]()
Geef toe, je bent jaloers op mijn Geoffroyquote:Op maandag 18 juni 2007 16:23 schreef -skippybal- het volgende:
Oh laat maar zitten dit alles. Lövkwist, Cobo en dergelijke die gekozen worden![]()
![]()
Volgens mij bedoelt hij deze Charly Wegelius.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bedoel je DE Charly Wegelius, de man zonder wiki?
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Charly_Wegelius&action=edit
Anders adopteer je gewoon die kerel die altijd de voorsprong van de kopgroep op een bordje laat zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ik hoop wel dat er straks bij de start nog iemand over is om te adopteren. Anders adopteer ik wel een verzorger of materiaalman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |