abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197346
Ik lees nu een paar dagen het BigBrother forum. Leuk dat er een forum aan gewijd is, maar als jullie Big Brother KUT vinden, flikker dan dat Forum van het Internet.

Het valt me op dat er praktisch nooit wat positiefs af kan. Kijk ook eens naar de positieve punten van de bewoners.
Al zeg je dat het maatje borst van Bianca je wel aan staat, maar loop nou toch niet constand te zijken dat ze weet-ik-veel-wat is...

Telkens als er wat serieus gepost wordt,
loopt het uiteindelijk weer uit op het gezijk als: "hoe vaak Ruud zichzelf getrokken heeft"...

Kortom,
schelden en commentaar leveren kan iedereen, maar dat is vanaf deze plek net zo schijnheilig als (volgens de Forum schrijvers) Tara die commentaar levert haar ex-medebewoners terwijl ze buiten het huis staat.

Denk even, voordat je hier je spraakwaterval opent met al het negatieve wat in je beperkte woordenschat voor komt....

Fear!

Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
pi_197347
He ik volg het nu ook al twee weken hier op het forum, maar lees nog steeds met plezier...
Maar dat gezeik (ik weet niet wat jij bij de plee doet ("gezijk" )) is te verwachten natuurlijk. Ik weet niet of je het idee van een Forum kent (wat er vroeger de bedoeling was): nou, volgens mij was (en IS dus) dat nog steeds een plaats waar iedereen vrij zijn mening mag geven.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 18:41:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_197348
>Ik lees nu een paar dagen het BigBrother forum. Leuk dat er een forum aan gewijd is, maar als jullie Big Brother KUT vinden, flikker dan dat Forum van het Internet.

Als jij nou eens oprot.. daar zijn we allemaal bij gebaat...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_197349
Jammer...
Ik vertrek niet... Ik probeer alleen op een denkniveau hoger dan LBO/VBO aan een forum mee te doen.
Als er dan alleen maar zielige negatieve gelul is dan irriteert me dat.

En volgens jullie mag ik hier mijn mening uiten.
En wat ik op de WC doe, doe ik niet op mijn computer, vandaar het onderscheid

pi_197350
Vrees niet Fear!

Ga gewoon ff naar een topic als "Voer voor psychologen" (zit stampvol, mag wel een versie 2 van komen). Daar wordt ZINNIG gediscussieerd over de (idd) psychologische factoren die rond het BB project spelen. En dat is helemaal niet perse negatief naar individuele bewoners.
Maar we zouden hier wel een beetje GEK worden als we over deze mentaal-naakte mensen niet ook lekker kunne ZEIKEN en een beetje zieken.
Kijk dan ook eens op de lieve manier waarmee de TARA lijsten onderhouden worden, waarop Martin in ons hart is ges;loten en voor meetings uitgenodigd gat worden.
Welkom, maar pas op; je bent nu wel de MONA hier, hoor.!!!

-----------
Ruud: "Ik wordt hier toch wel opgewonden van."
Karin (geprikkeld): "Hou je wel even in, ja? Mijn kinderen kijken ook." (07-10)

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 07 Oktober 1999).]

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_197351
Tjeezus FEAR. Kom op, lekker zieken, afzeiken en klagen is toch GREAT FUN. Ik lach me ziek om al die berichtjes.

Dit forum benadert wat mij betreft, de kwaliteit van de BAITSHOP (Delphi) om maar is wat te noemen..

...heeft maar liefst HBO....(ohhhhhhhh)

pi_197352
quote:
op 10-07-1999 om 06:50 PM schreef Fear! het volgende:
Jammer...
Ik vertrek niet... Ik probeer alleen op een denkniveau hoger dan LBO/VBO aan een forum mee te doen.
Als er dan alleen maar zielige negatieve gelul is dan irriteert me dat.

Hmm, de werkende klasse of zo?
Meneer, of moet ik zeggen 'massa', studeert heeft gestudeerd en heeft dus duidelijk meer niveau als bijvoorbeeld een vrachtwagenchauffeur?

P.S. Ik beschouw mezelf niet als 'newbie',
maar meer als 'wasbeerhondekop' ... (hint)

Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

pi_197353
Danny!!!! HEeeelpppp!!

filkker die gozer er uit!!!
hij kan geen onderscheid maken tussen serieus en ECHT serieus!

Man loop toch niet te zeiken! (ja, en ik was al shachereinig (ofsowiets))

Ik heb toch wel een iets hogere opleiding genoten, maareh.... ik vind dit forum gewoon TOP!!!!

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_197354
Ik weet dat niet alle berichten negatief zijn, en ja ik heb ook lol in het afzijken van mensen, maar waarom moet praktisch elk onderwerp uitlopen in wat negatief gelul, vaak niet eens topic related.

Wat betreft mijn niveau.
Ik ben Netwerk beheerder en heb vrienden en kennissen op alle niveau's.
Van KL militair tot notaris of (inderdaad ja) vrachtwagen chauff.
Het opleidingsniveau boeit me niet, maar het is niet te veel gevraagd om je ook na 10 berichten nog op de topic te richten ?

En wat betreft mijn Mona niveau.
Boeie, ik trek tenminste wel m'n bek open

Nou, schiet maar weer, ik wacht...

donderdag 7 oktober 1999 @ 19:10:00 #10
572 Sniper
Gull Catcher
pi_197355
He Fear DUDE.

Een COLLEGA IT-er!

Verdien jij ook BAKKEN met geld. Tjeez, nog nooit zoveel cash gehad met zo'n luizig baantje.

...kent GEEN vrachtwagen chauffeur...

pi_197356
Ach als je hobby je werk is, is het nooit echt vervelend om te werken
En ja, ik kom nog steeds niet tekort...
Ik had niet verwacht dat ik dat ooit kon zeggen

Maar....
Laten we niet teveel afwijken...

pi_197357
fijn dat je ff wacht, want ik schiet maar al te graag.
Als dit forum je niet aanstaat, rot dan gerust op. Ik vind het helemaal top, en iedereen die er aan meedoet ook, dus wat dat betreft ben je een van de weinige. Werelds toch om die lui lekker af te zeiken, hadden ze maar niet in dat huis moeten gaan zitten

En ik doe VWO dus daar ken het ff nie aan liggen

pi_197358
Ah weer weer een plasser gesignaleerd, heeft het eerst over ons niveau en daarna boeit het hem niet. Post ff als je weet wat je wilt zeggen, ach ja dat is dan natuurlijk negatief en daar houd meneer niet van.....
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_197359
quote:
op 10-07-1999 om 07:14 PM schreef Fear! het volgende:
Ach als je hobby je werk is, is het nooit echt vervelend om te werken
En ja, ik kom nog steeds niet tekort...
Ik had niet verwacht dat ik dat ooit kon zeggen

Maar....
Laten we niet teveel afwijken...

Ach, zelfs jij dwaalt wel eens van het topic af. Menselijk toch?
Ik snap niet helemaal waar jij je druk om maakt; je zegt zelf dat je het ook wel leuk vindt om de BB-bewoners af te zeiken... wat is dan toch in vredesnaam je probleem?

Sommige problemen los je op door er geen probleem van te maken.
(nooit gedacht dat die spreuk nou nog eens van pas zou kunnen komen)

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_197360
quote:
op 10-07-1999 om 06:09 PM schreef Fear! het volgende:

Al zeg je dat het maatje borst van Bianca je wel aan staat, maar loop nou toch niet constand te zijken dat ze weet-ik-veel-wat is...

Fear!

Wij, simpele chauffeurs, dus geen hoger onderwijs genoten (?), schrijven 'constand' als 'constant'...
Bovendien zeiken we, dus met 'ei' i.p.v. 'ij' of begrijp je de termen 'lange ij cq. kort ei' beter?. Wij zeiken overal op dezelfde manier, op het toilet alsook verbaal (cq. schriftelijk)....

------------------
Na dorst, komt nadorst!

[Dit bericht is gewijzigd door Tanuki (Datum 07 Oktober 1999).]

Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

donderdag 7 oktober 1999 @ 19:29:00 #16
572 Sniper
Gull Catcher
pi_197361
>>Na dorst, komt nadorst!

Helemaal WAAR!

...Drinkt liefst SMIRNOFF (Black label uiteraard)...

(net als BIANCA.... )

pi_197362

STOP DE PERSEN!

>Jammer...
>Ik vertrek niet... Ik probeer alleen op een
>denkniveau hoger dan LBO/VBO aan een forum
>mee te doen.

Wat een dikke bullshit, man man ga lekker naar een Jazz-café over poezie zitten lullen of zo. (Pardon my French) Dit forum is voor IEDEREEN en ik vind het knap als je aan mensen kan zien op een FORUM wat voor opleiding ze hebben gedaan.

>Als er dan alleen maar zielige negatieve
>gelul is dan irriteert me dat.

Dat zielige negatieve gelul is onze REDDING. Keer op keer weer dank ik God op mn blote knieeen voor mn gezonde Hollandse jaren 90 cynisme. Ik heb me tot nu toe hier alleen maar om iedereen vermaakt. Ook de eikels overigens.... Leuke eikels, that is.

Grtz,

Een geirriteerde Meerhoerman.
Wie zegt trouwens dat mensen die over Big Brother zitten te zeiken, zich niet met het programma VERMAKEN? Het is wel eens fijn om over iets te zeuren waar geen werk of geld mee is gemoeid! (Of relaties) Dus iets wat je verder geen hol kan interesseren?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')