abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:12:52 #51
11102 knep
Mountainfreak
pi_50431893
Goede speler .
pi_50432490
Die heeft een grote stap gezet. Van 'talent' naar 'supertalent'.

Geweldig speler + gozer.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:29:29 #53
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50432712
Jullie mogen trots op hem zijn daar in Rotterdam, zeer groot talent.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_50432751
Zeg jij met je onderschrift
AFC AJAX
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:45:35 #55
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50433364
Hij moet maar snel naar een topclub.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_50433401
echt genoten van hem vanavond, wat een energie. Die gast was echt overal.
pi_50433546
Ongelooflijk inderdaad, wat een dynamiek, snelheid en passie. Dan zijn die paar schoonheidsfoutjes zo vergeven!
pi_50433689
De vergelijking met Davids is zeer terecht, ze hebben beiden geen vaste positie omdat ze overal tegelijk zijn, enorm loopvermogen en een goede dosis techniek.
Dit wordt een ontzettend goede voetballer. Zal dit jaar nog gewoon bij Feyenoord blijven, maar zal daarna echt naar het buitenland gaan, of Feyenoord heeft een wederopstanding. Ajax/PSV zullen denk ik worden afgewezen door hem.
pi_50433748
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:54 schreef VoreG het volgende:
De vergelijking met Davids is zeer terecht, ze hebben beiden geen vaste positie omdat ze overal tegelijk zijn, enorm loopvermogen en een goede dosis techniek.
Dit wordt een ontzettend goede voetballer. Zal dit jaar nog gewoon bij Feyenoord blijven, maar zal daarna echt naar het buitenland gaan, of Feyenoord heeft een wederopstanding. Ajax/PSV zullen denk ik worden afgewezen door hem.
quote:
Zij respecteren dat ook, want ze weten dat ik een echte Feyenoorder ben. Nooit zal ik voor een andere topclub in Nederland spelen. Nooit.
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:58:32 #60
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_50433837
Ik zit goed met me aandelen in de talentenpool
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:06:14 #61
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_50434098
Drenthe .
2000 light years from home
pi_50435104
Wat een volksheld begint het te worden.
Hoi.
pi_50435468
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zit goed met me aandelen in de talentenpool
...waarvan Royston Drenthe geen deel uitmaakt..., toch?? toch wel deel uitmaakt

Geweldige speler.., hoewel ik 'm in eerste instantie wat te druk vond op het veld (hij heeft ook niet voor niets 9 gele kaarten in 26 wedstrijden (1:3) gepakt dit seizoen), heeft 'ie inmiddels mijn hart ook gestolen. Die inzet, dat fanatisme en die beleving In het ALS ondanks de 5-1 de beste man op het veld en ook nu bij Jong Oranje laat hij zien dat hij een hele grote kan gaan worden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_50435500
Die passie en inzet is inderdaad leuk en aardig, maar die man is technisch ook nog hartstikke begaafd. Enorm goede voorzet en passeeracties.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50437428
Ik wil geen conflicten als met de Kuyt vs Huntelaar kwestie veroorzaken, maar ik vind eerlijk gezegd Drenthe beter en talentvoller dan Emanuelson (tijd voor een topic?? :p). En nee ik ben geen opportunist, ik heb alle officiële wedstrijden van Royston in Feyenoord dit seizoen gezien en was al laaiend enthousiast. Alleen mag hij niet meer linksback komen te staan, alleen in noodgevallen bij blessures of schorsingen.
pi_50437664
Meesterzet van us Foppe?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50437863
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meesterzet van us Foppe?
Of gewoon dom van Feyenoord? We moeten voor volgend seizoen er echt een linksback bij hebben.
De Guzman mag oppassen dat hij zijn basisplek niet verliest nu hij concurentie van Drenthe en Bruins krijgt.
pi_50437948
komt gewoon omdat Feyenoord geen goede linksback heeft
anders had Drenthe natuurlijk al lang op het middenveld gespeeld
pi_50438026
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 07:54 schreef ruud_fr het volgende:
komt gewoon omdat Feyenoord geen goede linksback heeft
anders had Drenthe natuurlijk al lang op het middenveld gespeeld
Dus wat is de 1e prioriteit, een linksback, dan snijdt het mes aan 2 kanten.

Maa, wat een wedstrijd speelde hij weer, geweldig, echt genoten, het was zowiezo een fantastische wedstrijd om te zien, op het puntje van m'n stoel gezeten!
pi_50438156
Had hem het afgelopen seizoen wel redelijk zien spelen, maar dat was niet op zijn positie in een kut draaiend team, maar dit wordt toch echt wel een goede speler...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50438207
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 07:41 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Of gewoon dom van Feyenoord? We moeten voor volgend seizoen er echt een linksback bij hebben.
De Guzman mag oppassen dat hij zijn basisplek niet verliest nu hij concurentie van Drenthe en Bruins krijgt.
Als er een coach komt die spelers beter maakt is DeGuzman binnen de korste keren een van de beste middenvelders van Nederland

Dus het is voor Feyenoord niet te hopen dat Bertje komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50438290
Gister maakte die weer van die mooie acties met hele snelle voetbewegingen, puur op gevoel, zonder na te denken
pi_50440768
pi_50440959
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meesterzet van us Foppe?
Nu niet elke beslissing van Foppe de hemel in prijzen. Heel Nederland heeft het hele seizoen al gezien dat Drenthe een betere middenvelder dan back is.
pi_50441044
Wat kan ik genieten van deze speler. 100% inzet. Technisch zeer begaafd en heerlijk zichzelf blijven. Dit is echt een pure liefhebber van het voetbal heb ik het idee.

De vergelijking met Davids gaat op qua inzet, ik heb het idee dat deze jongen op technisch gebied nog een stap beter is. Drenthe wordt een hele hele grote als hij zo door gaat en nog wat verder ontwikkeld.

Ik vond hem bij Feyenoord al een zeer goede indruk achter laten, en die lijn zet hij met gemak door. Maar weinig jonge spelers is dat gegeven is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')