quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:54 schreef VoreG het volgende:
De vergelijking met Davids is zeer terecht, ze hebben beiden geen vaste positie omdat ze overal tegelijk zijn, enorm loopvermogen en een goede dosis techniek.
Dit wordt een ontzettend goede voetballer. Zal dit jaar nog gewoon bij Feyenoord blijven, maar zal daarna echt naar het buitenland gaan, of Feyenoord heeft een wederopstanding. Ajax/PSV zullen denk ik worden afgewezen door hem.
quote:Zij respecteren dat ook, want ze weten dat ik een echte Feyenoorder ben. Nooit zal ik voor een andere topclub in Nederland spelen. Nooit.
...waarvan Royston Drenthe geen deel uitmaakt..., toch?? toch wel deel uitmaaktquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zit goed met me aandelen in de talentenpool
Of gewoon dom van Feyenoord? We moeten voor volgend seizoen er echt een linksback bij hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meesterzet van us Foppe?
Dus wat is de 1e prioriteit, een linksback, dan snijdt het mes aan 2 kanten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:54 schreef ruud_fr het volgende:
komt gewoon omdat Feyenoord geen goede linksback heeft
anders had Drenthe natuurlijk al lang op het middenveld gespeeld
Als er een coach komt die spelers beter maakt is DeGuzman binnen de korste keren een van de beste middenvelders van Nederlandquote:Op donderdag 14 juni 2007 07:41 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Of gewoon dom van Feyenoord? We moeten voor volgend seizoen er echt een linksback bij hebben.
De Guzman mag oppassen dat hij zijn basisplek niet verliest nu hij concurentie van Drenthe en Bruins krijgt.
Nu niet elke beslissing van Foppe de hemel in prijzen. Heel Nederland heeft het hele seizoen al gezien dat Drenthe een betere middenvelder dan back is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meesterzet van us Foppe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |