Nee, er is een verschil tussen de waarde van een speler of het verkoop bedrag. Drenthe krijg je nooit voor zoveel verkocht terwijl hij het in potentie wel waard kan worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je naar de transferbedragen in de grote landen kijkt is Sneijder inderdaad minstens 26 miljoen waard.
Het wordt alleen niet betaald voor spelers uit de eredivisie, helaas... maar Feyenoord verkoopt Drenthe never nooit voor 5 of 7 miljoen.
Heeft te maken met contractwaarde inderdaad. Sneijder verdient rond de 1,5 of 2 miljoen per jaar volgens mij. Drenthe verdient dat natuurlijk nog lang niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, er is een verschil tussen de waarde van een speler of het verkoop bedrag. Drenthe krijg je nooit voor zoveel verkocht terwijl hij het in potentie wel waard kan worden.
Sneijder daarentegen wordt wel makkelijk voor 26 miljoen verkocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, er is een verschil tussen de waarde van een speler of het verkoop bedrag. Drenthe krijg je nooit voor zoveel verkocht terwijl hij het in potentie wel waard kan worden.
Prachtigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef Snatsie het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd van Oranje 1? Van Basten zal zichzelf dan wel weer compleet belachelijk maken door gewoon Emanuelson te selecteren en Drenthe thuis te laten![]()
dat zou wel mooi zijn jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef Snatsie het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd van Oranje 1? Van Basten zal zichzelf dan wel weer compleet belachelijk maken door gewoon Emanuelson te selecteren en Drenthe thuis te laten![]()
Behalve als Drenthe een arbitragezaak aan gaat en zegt dat hij het drievoudige kan verdienenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heeft te maken met contractwaarde inderdaad. Sneijder verdient rond de 1,5 of 2 miljoen per jaar volgens mij. Drenthe verdient dat natuurlijk nog lang niet.
Als een club met een bod van 5 of 7 miljoen euro komt heeft Feijenoord natuurlijk wel alle recht om dat bod te weigeren. En het lijkt met dat ze dat ook zullen doen.
Babel, Maduro, De Cler, Landzaat en Bobson hebben ook oranje gehaaldquote:Op maandag 18 juni 2007 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of dat ie de stap naar het grote oranje heeft kunnen maken en dat je weer eens wordt uitgelachen.
Dat doet Drenthe nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Behalve als Drenthe een arbitragezaak aan gaat en zegt dat hij het drievoudige kan verdienen
Ik denk dat hij meer op je reactie doelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:04 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Prachtig? Wat heeft Emanuelson dit jaar nou laten zien?
Dit onder andere.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:04 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Wat heeft Emanuelson dit jaar nou laten zien?
Vandaar dat de grote landen hier de competitie altijd 'leeg kopen'. Omdat het niks voorstelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
alleen heeft hij de pech dat hij dat alleen in Nederland kan en die competitie wordt nauwelijks serieus genomen door clubs in de grote landen
Zo zeg! Hij heeft een afstandschot in het doel geschoten! Ja dan heb je idd veel laten zien! Wat een enorme topper zeg! De man die Ronaldinho op moet volgen bij Barca! Wat een held zeg! Nou nou!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dit onder andere.
Kortom Urby heeft genoeg laten zien. En Drenthe laat nu genoeg zien. Wie er de betere is van de twee? Ik zou het je niet kunnen zeggen.
Wat begrijp je niet aan 'onder andere'?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Zo zeg! Hij heeft een afstandschot in het doel geschoten! Ja dan heb je idd veel laten zien! Wat een enorme topper zeg! De man die Ronaldinho op moet volgen bij Barca! Wat een held zeg! Nou nou!![]()
Ik wil niks afdoen aan de kwaliteiten van Drenthe, maar waarom jij doet alsof Urby dit seizoen niks gepresteerd heeft, is mij een raadsel. Heb je hem uberhaupt wel zien spelen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef Snatsie het volgende:
Drenthe heeft het hele jaar op een kut plek moeten staan waar hij niet uit de voeten kan. Hij laat nu zien tot wat hij in staat is.
Hij heeft misschien degelijk gespeelt, maar hij heeft minder opvallende dingen laten zien (in positieve zin) als vorig seizoen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'onder andere'?
[..]
Ik wil niks afdoen aan de kwaliteiten van Drenthe, maar waarom jij doet alsof Urby dit seizoen niks gepresteerd heeft, is mij een raadsel. Heb je hem uberhaupt wel zien spelen?![]()
Juist niet, hij heeft meer opvallende dingen laten zien. Hij heeft gewoon een enorm goed seizoen gedraaid. Jouw minachting was nergens op gebaseerd dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:31 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Hij heeft misschien degelijk gespeelt, maar hij heeft minder opvallende dingen laten zien (in positieve zin) als vorig seizoen.
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jouw minachting was nergens op gebaseerd dus.
Ja en tegen de top 4,5quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vandaar dat de grote landen hier de competitie altijd 'leeg kopen'. Omdat het niks voorstelt.
Of wil je zeggen dat die clubs Ronaldo, Romario, Van Nistelrooy, Kezman, Chivu, Zlatan, Kuyt, Robben ,etc. allemaal kochten op basis van hun goede Europese optredens?
Lijkt me sterk.
quote:DRENTHE, NUEVO ASTRO HOLANDÉS
Jugador ya de clase mundial, Royston Drenthe está deslumbrando en el Europeo Sub-21. Estén atentos a él.
15.06.2007
Partido inaugural de la Eurocopa Sub-21 entre Holanda e Israel, frío y sin grandes alardes. Incluso se escuchan pitos para Holanda hasta que aparece en la segunda parte Royston Drenthe, un volante zurdo de 20 años del Feyenoord que pone el estadio boca abajo. Anteayer ante Portugal lo mejoró.
Indiscutible estrella para el futuro del fútbol europeo, lo que hizo Drenthe ante los portugueses rozó lo sublime. Una actuación completísima, de las que levantan al público, de las que ponen los pelos de punta. Zurdo, rápido, muy buena técnica individual, trabajador en la recuperación, hacía tiempo que no veía un futbolista joven más completo, y no exagero. Foppe de Haan le colocó de volante, su posición natural, aunque está muy habituado al lateral. Desde la banda se marchó cuando quiso, y en una de los muchos desbordes le regaló a Rigsters el 2-0.
Nacido el 8 de abril de 1987, creció en la cantera del Feyenoord y allí tuvo algunos actos de indisciplina que provocaron su cesión al Excelsior. Impresionó tanto como lateral o volante que los técnicos del Feyenoord provocaron su vuelta. Tres goles al Ajax en la Otten Cup precipitaron su ascenso, y en cuanto le dio la primera oportunidad Erwin Koeman, asombró a todos. Acaba de terminar su primer año como titular, sin duda ha sido el mejor en una decepcionante temporada del Feyenoord y esta Eurocopa le ha puesto en la vitrina.
Laat ze overal maar positief over hem schrijven! Dan word hij alleen maar meer waard!quote:A VER QUÉ INGLÉS ANULA A DRENTHE
20.06.2007
Holanda-Inglaterra es partido grande más allá de que sea un Sub-21. Inglaterra necesita demostrar al mundo que su cantera fluye, que son capaces de generar jugadores jóvenes a pesar de la avalancha de extranjeros que dominan la Premier, que no afecta mucho que por ejemplo el Arsenal componga habitualmente un once sin ingleses. Pero no lo tienen fácil, no salen jugadores como antes. Esta Sub-21 sufrió ante los suplentes de Serbia y hoy debería caer ante una Holanda sin el brillo de la generación del año pasado, de los actuales campeones con Huntelaar y Nicky Hofs. Inglaterra tiene a Lita, un delantero potente pero demasiado fallón en el remate, a un buen central como Anton Ferdinand, a varios futbolistas que prometían más de lo que ahora son como Milner o Routledge y a varios hombres de complemento del que Reo Cocker es abanderado claro. Pero ni un solo superclase. No tiene un jugador del nivel del holandés Drenthe, el serbio Jankovic, el portugués Veloso o los italianos Aquillani o Criscito. Y no hablemos de Nani o Rossi, que se verán juntos dentro de un mes en el vestuario del Manchester United para disgusto de Keiran Richardson. Quizá los ingleses sean capaces de darle tanta velocidad al juego que no se noten sus carencias. Lo hicieron en la primera parte ante Italia y funcionó, antes de que se impusiese la mayor técnica italiana. Los holandeses recuperan a Maduro para el mediocentro, y ahora mismo no se me ocurre un inglés capaz de parar a Drenthe. Hay partidazo, que nadie lo dude.
Waar scout hij voor?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Snatsie het volgende:
Julio Maldonado (De Spaanse Piet de Visser) kan Drenthe maar niet uit zijn hoofd zetten. Voor de tweede maal deze week heeft de scout én analyst de speler van Feyenoord in zijn column de hemel ingeprezen.
Volgens mij is hij onafhankelijk, al komt hij wel uit Madrid. Ik lees z'n blog al jaren.quote:
Dan kan je vast wel een vertaling plaatsen van hetgeen hierboven staat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij is hij onafhankelijk, al komt hij wel uit Madrid. Ik lees z'n blog al jaren.
Ik beheers het Spaans niet goed, maar ik kan veel woorden uit die teksten wel plaatsen. Het komt er op neer dat hij Drenthe een geweldenaar vindt, hem roemt om z'n snelheid, techniek, explosiviteit. Verder heeft hij het in het tweede bericht over de aanstaande ontmoeting met Engeland: Hij verwacht dat geen Engelsman in staat is om Drenthe af te stoppen en hij zegt dat geen enkel ander deelnemend land een speler herbergt die op dit toernooi zo onderscheidend voetbalt als Drenthe.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan kan je vast wel een vertaling plaatsen van hetgeen hierboven staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |