ouwe televoon FTWquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik zou graag een duosim hebben.
Dat ik op 2 nummers tegelijk gebeld kan worden.
Want nou moet ik steeds heen en weer schakelen tussen 2 simkaarten om te kijken of ik daar nog wat ontvangen heb...
Als je nog een andere gsm hebt, die je niet gebruikt, dan kan je daar de andere sim inzetten en het nr. doorschakelen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik zou graag een duosim hebben.
Dat ik op 2 nummers tegelijk gebeld kan worden.
Want nou moet ik steeds heen en weer schakelen tussen 2 simkaarten om te kijken of ik daar nog wat ontvangen heb...
Das mooi kloten...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef Muck het volgende:
wel godverdegodver!
ik heb mijn loon nog steeds niet binnen!
randstad al gebeld: nee, het is gewoon overgemaakt
postbank gebeld: ksnapderhelemaalniksvaaaaan![]()
![]()
Muck, denk om je hart meid!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef Muck het volgende:
wel godverdegodver!
ik heb mijn loon nog steeds niet binnen!
randstad al gebeld: nee, het is gewoon overgemaakt
postbank gebeld: ksnapderhelemaalniksvaaaaan![]()
![]()
nee, want ik neem altijd pas een andere gsm als de ene naar de klote isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Als je nog een andere gsm hebt, die je niet gebruikt, dan kan je daar de andere sim inzetten en het nr. doorschakelen!![]()
Maar ja, dat is vast geen optie voor jou...![]()
ja maar lieverd, ik had even eftelingkaartjes willen halen, zodat we morgen niet in de rij hoeven te staanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Muck, denk om je hart meid!!![]()
Als het vandaag gestort wordt, kan dat nog wel een aantal uurtjes duren; de dag is tenslotte nog niet voorbij...![]()
Heb je dan zo weinig centen dat dat niet eens lukt??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar lieverd, ik had even eftelingkaartjes willen halen, zodat we morgen niet in de rij hoeven te staan
wij werken niet zoveel OAquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je dan zo weinig centen dat dat niet eens lukt??![]()
Das wel flink balen dan...![]()
![]()
Je hoeft ook niet veel te werken om geld te hebben....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
kan lars dat dan nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar lieverd, ik had even eftelingkaartjes willen halen, zodat we morgen niet in de rij hoeven te staan
ik ben een student lieverdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je dan zo weinig centen dat dat niet eens lukt??![]()
Das wel flink balen dan...![]()
![]()
die is de hele dag weg... en vanavond heeft ie een vergadering in groningen, dus nee, lars kan dat nietquote:
Studenten kunnen ook genoeg centjes verdienen!quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Studenten kunnen ook genoeg centjes verdienen!![]()
Dan doe ik iets verkeerd geloof ikquote:
haha.quote:
Hey , de quote is weg.quote:
Maar je pa woont uiteindelijk niet in jou huis, vroeger wel andersom..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Als jij er geen moeite mee hebt, is het uiteraard prima!![]()
Eigenlijk ben ik ook niet anders gewend, want m'n pa rookt...
dat is waar, i kwerk ook hard, maar ik heb de huur enzo pas betaald, dus dan is het even puzzelen met je geldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Studenten kunnen ook genoeg centjes verdienen!![]()
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha.
Nee, maar je moet het harder uitgeven.
Dat horen studenten te doen, die moeten gewoon smijten met die knaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |