abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197321

De dikke zeug van BB(mona)en die afschuwelijke Tatoo-heks van een Bianca moeten uit de soap verdwijnen.
Ik ben tot deze logische opvatting gekomen doordat ik kots misselijk word, wanneer ik na mijn avondeten een van die twee personen zie!!
Wat vinden jullie van deze stelling??
Don't forget to smile, when you walk your last mile!
  donderdag 7 oktober 1999 @ 18:18:00 #2
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_197322
Kijk je toch gewoon niet???

(ps. er zijn al genoeg topics over wie er uit moet, dus kijk vanavond dit forum ff door ipv de uitzending te kijken, spaart een boel gekots)

pi_197323
Mijn advies,
laat je avond eten staan....
en kijk niet meer naar Big Brother tot na de volgende nominatie ronde...

En nu niet meer zeuren

Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
pi_197324
Nie mee eens Hunter-dude.

Bianca kan niet koken, maar heeft meer hersens dan 3 of 4 ander bewoners bij elkaar. Daarnaast heeft ze (weliswaar bescheiden) 'looks'. En ze is lekker 'bitchy' (allemaal gespeeld maar toch). Vertoont daarnaast vermakelijke (en begrijpelijke) paranoide trekjes. Mag ABSOLUUT blijven.

Mona verknalde het gisteren. Door hard en dan bedoel ik HARD te gaan lachen op het commando van Bientje. Moet WEG.

Geldt dus ook voor Sabbelien. Gatverdegatver. Ze herinnert me daarnaast ook nog aan een ex. YUCK. What an AIRHEAD. Heeft het begrip "achter de ellebogen" uitgevonden. Gauw WEG ermee.

Bart past wel goed bij haar qua "achter de ellebogen", huichelaar, Air-for-brains. DUS: OPZOUTUH!

pi_197325
Hey Sniper-dude,

leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb! Ik zou wel een ander plaatje willen hebben, maar ik heb geen idee hoe ik zo iets moet doen.

Bianca is my heroine!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197326
...vindt MANGA plaatjes COOL...

Bianca Vixen
Tara Hooter
Martin Loosah
Karin Domina

pi_197327
Ik ben helemaal geen Manga-plaatje....

Grtz,

MiRR0RMaN.

Admin donderdag 7 oktober 1999 @ 20:38:00 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197329
ik heb niet echt het idee dan Mona en Bianca echt in de groep horen...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 20:47:00 #10
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_197330
Groep wat nou groep geloof mij nou ieder zit daar lekker egoistisch voor zichzelf
Dit is toch duidelijk ik bedoel goeroe ruud laat toch lekker vrouw en kindjes achter zo ook Karin zo ook Willem en ook zo Mona
Die andere snotneuzen zitten er ook voor de poen
Dus niks geen groep
  donderdag 7 oktober 1999 @ 20:49:00 #11
572 Sniper
Gull Catcher
  donderdag 7 oktober 1999 @ 23:52:00 #12
483 sdb
Pluk de dag
pi_197332
Bianca gaf van de week wel een goeie imitatie van Calimero! Daardoor is mijn sympathie voor haar met 0,01 gestegen!
Life is a moment in space

donderdag 7 oktober 1999 @ 23:59:00 #13
242 Pinball
Electric Monk
pi_197333
Tattoo-heks moet blijven!

Mona weg = ok, prima zelfs, graag zelfs,
maar biank is toch stiekum mijn favoriet aan het worden.

Ok, ze is niet aardig, SO WHAT? Ze zit daar voor de $$$$$ en mijn zegen heeft ze!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_197334
Mona, Sandra, Anita en Diana....
Lekkkkkeuuurrr al die A klanken in het amsterdamse...Lekkkeerruuuh galmen in mona's geboorte huus.
Toch komisch als kinderen zelfde achterletters hebben...zit swing in
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:05:00 #15
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_197335
Laat Bianca alstjeblieft blijven. Wanneer ze door haar dip heen is, wat denk ik het geval is wanneer ze door de volgende stemming is, dan heb je nog wel wat aan haar. Immers, 100 dagen naar giebelende vlechtjes kijken gaat echt vervelen hoor. Na 5 weken is iedereen blij als er nog iemand met brains aanwezig is . En een bitch is ze al helemaal niet. Ze toont emoties, is onzeker en was toevallig wel de eerste die ging kijken of Ruud o.k. was.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:07:00 #16
242 Pinball
Electric Monk
pi_197336
Ze is WEL een bitch & i love it!!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:11:00 #17
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_197337
Je hebt vrouwen die er bitchy uitzien om hun persoonlijkheid wat sterker te laten uitkomen (Bianca) en je hebt ze die hun haar blonderen en lieflijk lachen om hun bitchy persoonlijkh. te verdoezelen (Sabientje).
Wie is hier nou een bitch, om juist bij het rollenspel dat met dat brood na te doen!!!!
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:13:00 #18
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_197338
Mona begon bij mij te steigen maar ze is weer met stip gezakt na die onbehouwen actie om die kaart van Ruud voor te gaan lezen.
Wat fout zeg.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_197339
ach, Sabine is absoluut troebel water...maar Bianca zal altijd afwegen wat er voor haar in zit (en ik geloof dat de reactie op Ruud daarin ook niet zuiver is). Ze is veel te ego-centrisch en veel te vol van zich zelf (onzekerheid doet veel dingen en bij haar is het teveel van 'doe ik het volgens mijn boekje wel goed').

For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:15:00 #20
242 Pinball
Electric Monk
pi_197340
Wat mij betreft is biank een bitch in de goede zin van het woord, voor sabine zou ik liever het nederlandse "teef" gebruiken, hoewel ik me realiseer dat ze dat in real life misschien niet is.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:16:00 #21
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_197341
Ach, laten we maar denken dat Mona haar kans greep om even in beeld te zijn en om deel te nemen aan het groepsproces (voor eigen doeleinden dan).
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:23:00 #22
483 sdb
Pluk de dag
pi_197342
helemaal eens met Pinball. Bianca is echt. Lekker onzeker (zijn we allemaal?) en wederom die fantastische Calimero-imitatie. Dat deed 't 'm!
Life is a moment in space

vrijdag 8 oktober 1999 @ 03:24:00 #23
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_197343
Bianca staat op dit moment alleen nog na Karin in het rijtje vrouwen. Super. En dan te bedenken dat ik haar een week terug geen kans meer gaf, ook al was ze mijn favoriet... Leuk wel hoe opninies hier omslaan!
Live young, die fast.
pi_197344
Waarom gaan wij niet eens op de stoel van soap-producer John de Mol zitten ? En stemmen zó, dat het in ieder geval niet een saaie soap wordt ?
In dat geval vind ik de 'ontluikende romance ' van Hotshot Bart en Sa-BoDerek-bine al lang saai, hoe vaak ook de voice-over haar altijd eerste in het rijtje noemt bij de trailers en overgangs-beelden in de TV-uitzending, let maar eens op.

Een tragisch detail is dat deze soap-acteurs zwaar onderbetaald worden: als een reclame-schnabbel van 3 dagen gemiddeld zo'n 5000 gulden op kan leveren, dan is zelfs het hele bonus-bedrag voor VOO niet meer dan 250 gld/man/dag, om 10 spelers gedurende 100 dagen en in 24-uurs werktijden aan de gang te houden, met verplicht volledige improvisatie en geen enkel inzicht in het script...
Welke acteur zou daar ooit instinken ? Toch levert het net zoveel, zo niet meer kijkcijfers op dan enige andere (dure) soap-productie. Leuke deal, he ?

Bovenstaande in acht nemend, vind ik spannend als Bianca voorlopig blijft, zeker nu ze goed ingespeeld is op medespeelster Karin. Mona schijnt niet begrepen te hebben dat het maar een soap is...., en acteert daarom voor mij niet spannend, veel te voorspelbaar.

Dit dus vanuit het soap-standpunt, want dat worden wij toch geacht te consumeren, of niet ?

pi_197345
Tsja datzelfde had je toch ook toen veronica dat Miss black organiseerde? Die deelnemers moesten toen zelfs hun eigen reiskosten betalen terwijl veronica er een hele showspektakel omheen bouwde..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')