(ps. er zijn al genoeg topics over wie er uit moet, dus kijk vanavond dit forum ff door ipv de uitzending te kijken, spaart een boel gekots)
En nu niet meer zeuren
Bianca kan niet koken, maar heeft meer hersens dan 3 of 4 ander bewoners bij elkaar. Daarnaast heeft ze (weliswaar bescheiden) 'looks'. En ze is lekker 'bitchy' (allemaal gespeeld maar toch). Vertoont daarnaast vermakelijke (en begrijpelijke) paranoide trekjes. Mag ABSOLUUT blijven.
Mona verknalde het gisteren. Door hard en dan bedoel ik HARD te gaan lachen op het commando van Bientje. Moet WEG.
Geldt dus ook voor Sabbelien. Gatverdegatver. Ze herinnert me daarnaast ook nog aan een ex. YUCK. What an AIRHEAD. Heeft het begrip "achter de ellebogen" uitgevonden. Gauw WEG ermee.
Bart past wel goed bij haar qua "achter de ellebogen", huichelaar, Air-for-brains. DUS: OPZOUTUH!
leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb! Ik zou wel een ander plaatje willen hebben, maar ik heb geen idee hoe ik zo iets moet doen.
Bianca is my heroine!
Mona weg = ok, prima zelfs, graag zelfs,
maar biank is toch stiekum mijn favoriet aan het worden.
Ok, ze is niet aardig, SO WHAT? Ze zit daar voor de $$$$$ en mijn zegen heeft ze!
Een tragisch detail is dat deze soap-acteurs zwaar onderbetaald worden: als een reclame-schnabbel van 3 dagen gemiddeld zo'n 5000 gulden op kan leveren, dan is zelfs het hele bonus-bedrag voor VOO niet meer dan 250 gld/man/dag, om 10 spelers gedurende 100 dagen en in 24-uurs werktijden aan de gang te houden, met verplicht volledige improvisatie en geen enkel inzicht in het script...
Welke acteur zou daar ooit instinken ? Toch levert het net zoveel, zo niet meer kijkcijfers op dan enige andere (dure) soap-productie. Leuke deal, he ?
Bovenstaande in acht nemend, vind ik spannend als Bianca voorlopig blijft, zeker nu ze goed ingespeeld is op medespeelster Karin. Mona schijnt niet begrepen te hebben dat het maar een soap is...., en acteert daarom voor mij niet spannend, veel te voorspelbaar.
Dit dus vanuit het soap-standpunt, want dat worden wij toch geacht te consumeren, of niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |