Vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:49 schreef Ereinion het volgende:
Doen Kohl, Fothen en Loevkvist nog mee voor de trui?
De trui werd in 2000 pas weer uitgereikt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:20 schreef Wombcat het volgende:
In 1997 won Ullrich overigens gewoon de witte trui, niet Luttenberger. Hoewel er volgens mij toen niet eens een trui was, alleen een jongerenklassement.
Ik had het van Wikipedia en vond het al zo vreemdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:20 schreef Wombcat het volgende:
In 1997 won Ullrich overigens gewoon de witte trui, niet Luttenberger. Hoewel er volgens mij toen niet eens een trui was, alleen een jongerenklassement.
Dat bewijst dan meteen dat Wikipedia er behoorlijk naast kan zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had het van Wikipedia en vond het al zo vreemd.
Fothen telt niet meer mee voor het Witquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:35 schreef Falco het volgende:
Thomas Dekker maakt inderdaad een kans, maar een uitgemaakte zaak is het zeker niet met Markus Fothen en Contador.
Zou zeker mooi zijn voor hem!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:01 schreef Rory78 het volgende:
Ik hoop op Thomas Dekker!
De verschillen voor de witte trui zijn meestal groot. Het bijzondere vorig jaar was vooral dat de nrs 1 en 2 zo dicht bij elkaar zaten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:13 schreef Remzz het volgende:
Leuke uitslag vorig jaar trouwens, nummer 2 op 38 seconden nummer drie op bijna anderhalf uur
Nee, Andy heeft net de ronde van Italië gereden. Voorlopig moet hij rust nemen en zal niet in de tour verschijnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef Almere-Dude het volgende:
Doet Shleck(ofzo) ook mee?
Anders geef ik hem wel een aardige kans.
Hij kan hem niet winnen. Dit jaar is het jongerenklassement voor renners die op/na 1 januari 1982 het levenslicht zagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef Venga het volgende:
Fothen is te oud inmiddels, dus het wordt moeilijk voor hem om de witte trui dit jaar te winnen
Die heeft net de Giro gereden, en was anders ook geen grote kandidaat geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef PaulusP het volgende:
Ik ga voor Vincenzo Nibali van Liquigas. Heb alleen geen flauw idee of hij de tour gaat rijden. Hij rijdt iig niet mee met de Dauphine en de ronde van Zwitserland. Hij rijdt de ronde van Slovenië. Misschien wel een ideale voorbereiding !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |