abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197314

250.000 gulden is een hoop geld.Ik kan
mij dan ook niet voorstellen dat er over
dit soort bedragen geen onderlinge afspraken
tussen de bewoners zijn/worden gemaakt.
Temeer omdat de 3 die uiteindelijk over
blijven al een hele lange tijd met elkaar
opgescheept zitten en je er dan toch wel
vanuit mag gaan dat er een goede band
tussen diegenen is ontstaan.

Voor mij persoonlijk is het dan ook geen
vraag dat er ongetwijfeld pogingen worden
gedaan om afspraken te maken.

MAAR de vraag is natuurlijk hoe je dat
in godsnaam voorelkaar krijgt in een
huis waar elke beweging wordt geconstateerd
en waar elk gesprek door duizenden word
gevolgd.

Is er misschien toch iemand die een geschikte plek heeft kunnen ontdekken of een inteligente methode ????

Tiet voar'n pafke..

donderdag 7 oktober 1999 @ 18:35:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_197315
van de 250.000 gaat er nog kansspelbelasting af (volgens Hummie vd Tonnekreek personally), trek daarvan nog alle onkosten af die een persoon moet maken om mee te doen (onbetaalde vrij dagen enzo)...

blijft er verdomd weinig over en je mag blij zijn als je niet veronica hoeft te betalen als je gewonnen hebt...

Ik denk dat Martin en Tara het toch een stuk beter hebben aangepakt.. die verdienen van alle interviews/foto's (minus 50% voor veronica voor het eerste half jaar)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_197316
Bianca (lekkere INTELLIGENTE meid) schrijft briefjes en verbrand deze. OK vrij PARANOIDE, maar op die manier zijn afspraken te maken (behalve met ultra nuchtere Willem).

Afspraak 1. Nomineer RUUD. Altijd de verwachte winnaar wegstemmen.

Afspraak 2. Tot 3 bewoners ieder voor zich, daarna ieder 80K+.

Afspraak 3. Luxe afdwingen. Elke dag 2 uur een GETTOBLASTER + CD's naar keuze + VOLDOENDE SMIRNOFF, anders wordt er geen interessante TV meer gecreeerd. V. is wat dat betreft volkomen AFHANKELIJK. (hopelijk beseffen de bewoners dat).

[Dit bericht is gewijzigd door Sniper (Datum 07 Oktober 1999).]

pi_197317
Van die ƒ 250.000,00 gaat 25% belasting af. Rest netto: ƒ 187.500,00. Van dit bedrag kun je drie jaar een modaal inkomen onttrekken. Rentenieren is er dus niet echt bij. Een vrijstaand huis met een heeeeeeel hoog hek valt er al helemaal niet van te kopen. Misschien nog net een tweekamerappartement in een achterstandsbuurt of een timesharingappartement aan de Costa del Sol. Kortom: 3 maanden geen privacy, met een beetje pech zonder enig geld of ander voor een 'habbekrats'. Dan kun je als geldwolf beter meedoen aan een programma als weekendmillionaires met een exposure van een half uurtje ofzo en maximaal enkele weken gezeik omdat je een bepaalde vraag niet wist, i.p.v. jarenlange media-achtervolging als 'die persoon uit dat eerste (er gaan er nog meer volgen, let op mijn woorden) BBhuis!'
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_197318
Is een probleem hoor, als de winnaar de twee runners-up beide 80.000 gulden moet geven. Over zo'n transactie wordt ook nog eens 30% belasting geheven. Tja, schuiven met geld is niet altijd lucratief.

[Dit bericht is gewijzigd door Snof (Datum 08 Oktober 1999).]

pi_197319
Daarnaast lijkt het idee om de grootste kanshebber weg te stemmen mij niet zo'n goed idee. Je heb namelijk niet alleen te maken met de andere bewoners, maar ook met het publiek. Als jij, als bewoner, een populaire medebewoner wegstemt, vlieg jij er in de volgende ronde uit als erkend matennaaier!
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_197320
Nou, Verownica is totaal niet afhankelijk van hun voor interessante TV hoor. 'k Bedoel, ze kunnen zelf de zoowj beinvloeden door een bijna onmogelijke weekopdracht ofzow, of zulke dingen, waardoor de bewoners het juist weer moeilijker krijgen en ze inventiever moeten worden. En in het 'contract' staat vast dat ze zich niet towtaal passief mogen gedragen. Dus niet de hele dag niets doen en schijt hebben aan de weekopdracht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')