ja klopt, zeg ik net ookal tegen een vriend van me.. maja wie anders??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:07 schreef 51cent het volgende:
Leuk dat SBS6 dit uitzendt trouwens. Érg jammer dat Hans josti Kraay mede verslag doet.
Ik ging een biertje in de keuken halen. Was een slecht plan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:05 schreef Barbaaf het volgende:
Ik knipperde met m'n ogen, gelukkig was er een herhaling![]()
Was vorige keer ook. Wees blij dat Fred Royers het commentaar doet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:07 schreef 51cent het volgende:
Leuk dat SBS6 dit uitzendt trouwens. Érg jammer dat Hans josti Kraay mede verslag doet.
tja, dat is inderdaad de vraag. Edward Kuylenburg misschien. Kijk, een beetje show mag wel, dat hoort erbij. Maar die Hans wil té graag zélf in het middelpunt van de belangstelling staan. Maar ach, zoals gezegd ben ik blij dat het uitgezonden wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja klopt, zeg ik net ookal tegen een vriend van me.. maja wie anders??
pffff idd. Leuk zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:23 schreef Tazmaniac het volgende:
wtf man... kut bob sapp... wat een loser
Schilt - Lafaard.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Naja, zometeen komt Schilt vs. Mighty Mo![]()
hoe bedoel je?quote:
Jij ook hierquote:
Kijk maar naar de wedstrijd.quote:
hmm ik ook, zit met laptop op schoot 2mtr van de tv afquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef Barbaaf het volgende:
_wij_ zitten te kijken ipv. chatten.
ps. eerste twee partijen van vanavond waren in een paar tellen voorbij, ik neem geen risico meer
heb je de wedstrijd al gezien ofzo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |