abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197306
Niet te geloven dat die Bart in de uitzending zegt dat hij genoeg condooms voor de komende twee jaar bij zich heeft. dat is vast om s'nachts om zijn snikkel heen te binden om zijn natte dromen tegen te gaan....
Want mijns inziens is die sabine hem al behoorlijk zat aan worden. Misschien kan hij er net als Ruud zelf effe een rukkie aan geven, onder de douche met veel stoom ken het zo weglopen in het putje. Niet om het een of ander, maar je kan echt zien dat het nog een beetje een kind is vinden jullie niet? En onze trouwe westlander, zou die stiekum een beetje soppen op Karin? Die doos van een Bianca kan moven wat mij betreft. heeft waarschijnlijk net als mijn ex een beetje een zure hut......
life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get!
  donderdag 7 oktober 1999 @ 16:43:00 #2
627 Willy
Koekenbakker
pi_197307
Ja Sabine is hem zat!
Dat zie je zo Ze is vast verliefd geworden op die ene parachutist!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_197308
Sabien heeft vast bedacht dat het beter loont als ze het met Rolf X aanpapt.
Daarom dumpt ze Bart!
Kapot is leuker
pi_197309
Woerd, het klinkt alsof jezelf behoorlijk frustie bent.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_197310
Die bart is net een kleuter, niet zo gek ook dat Sabine um zat wordt. Al die mooie verhalen van um dat ie zo goed kon snowborden enz. Het is gewoon een spast.
En geen geintjes over maurice he, die komt (net als ik) uit 's-Gravenzande dus daar kan nix aan mankeren

ennnuh...KARIN IS EEN HOER!

pi_197311
quote:
op 10-07-1999 om 04:47 PM schreef Barbarella het volgende:
Woerd, het klinkt alsof jezelf behoorlijk frustie bent.....

valt mee hoor ben gewoon gelukkig getrouwd, zit alleen al 3 mnd thuis ongelukje.

life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get!
  donderdag 7 oktober 1999 @ 17:54:00 #7
242 Pinball
Electric Monk
pi_197312
quote:
op 10-07-1999 om 04:51 PM schreef woerd het volgende: valt mee hoor ben gewoon gelukkig getrouwd, zit alleen al 3 mnd thuis ongelukje.

ongelukje? condoom vergeten of zo?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')