Jij bedoelt lolo-ballenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef RayMania het volgende:
Oh, dat ding in de vorm van een planeet met ring ofzo?.
Hoe heet dat ook alweer?.
Ik zit helemaal mis.
Haha inderdaad, je had echte en je had neppers omdat de originele duurder warenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef HAL9000S het volgende:
Nog zoietsVolgens mij was het eind jaren '80, mischien begin jaren '90. Van die armbandjes die om je arm heen klapten als je ze er tegenaan sloeg... de meiden in de klas droegen soms wel 20 van die dingen.
Echt bizar dat we ons daar gewoon mee vermaakten... als je kijkt wat de jeugd tegenwoordig allemaal heeftquote:
Slinky'squote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef twi het volgende:
Net zo geweldig als die traplopers natuurlijk. En maar terug de trap op rennen om hem weer van boven af aan opnieuw naar beneden te laten lopen
Ja, alleen die nepklaparmbanden deden altijd heel veel pijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef twi het volgende:
Net zo geweldig als die traplopers natuurlijk. En maar terug de trap op rennen om hem weer van boven af aan opnieuw naar beneden te laten lopen
Die zuignap-dingen ook gehad inderdaad. Hele hordes, dat was echt een flinke hype
[..]
Haha inderdaad, je had echte en je had neppers omdat de originele duurder waren
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef Natalie het volgende:
Van die ballen met zo'n rand er omheen waar je op kon staan en ermee kon springen.
Ja, zo'n 3D puzzel was dat iddquote:Op maandag 11 juni 2007 21:02 schreef twi het volgende:
Je had ook nog van die dikke rechthoeken van een soort schuimrubber waar 6 puzzelstukken in zaten die elk een zijde van een kubus vormden. Elke kleur was een andere moeilijkheidsgraad. Groen was 't makkelijkst, rood was in eerste instantie het moeilijkst geloof ik. Later kreeg je die dingen ook nog in 2-kleurenvormen, met de paars-rode als uberkiller
Ja, die hadden wij ook, alle kleuren. Met alle kleuren bij elkaar kon je één grote megakubus maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:02 schreef twi het volgende:
Je had ook nog van die dikke rechthoeken van een soort schuimrubber waar 6 puzzelstukken in zaten die elk een zijde van een kubus vormden. Elke kleur was een andere moeilijkheidsgraad. Groen was 't makkelijkst, rood was in eerste instantie het moeilijkst geloof ik. Later kreeg je die dingen ook nog in 2-kleurenvormen, met de paars-rode als uberkiller
Jaaah!!!!quote:
http://www.lobbes.biz/products/detail/1099178quote:1099178 - Ploppers
Duw de plopper binnenstebuiten, zet hem neer en hij springt met een sprong de lucht in! Verschillende kleuren worden door elkaar geleverd. Dit artikel is op voorraad.
Prijs: ¤ 0.35 excl. BTW (¤ 0.42 incl. BTW)
Afmetingen: doorsnede 5,5 cm
He he wat doe je!!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Jaaah!!!!
OMFG, het meest nutteloze stuk speelgoed is gewoon nog te koop
[afbeelding]
[..]
http://www.lobbes.biz/products/detail/1099178
Moet wel zeggen dat ze er vroeger heel wat gaarder uitzagen... gewoon grijs of blauw ipv al dat glitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |