Whehehe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Oh, nu heb ik het feestje zeker verpest. [afbeelding]
En ik beschouw het nog steeds als een compliment.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef Tokay het volgende:
Die wyc! Jammer, ze was er vast wel ingetrapt.
quote:
Sapperdefluitjes!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Bupatih het volgende:
En ik beschouw het nog steeds als een compliment.
Dank je. Ik zal het meteen doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef wyccie het volgende:
Tokay, je laaf kan weer uit de garage.
Laaf A. = Alaaf = prins carnaval.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Gellius het volgende:
Raadsels.
"Sapperdefluitjes" heeft ooit nog in mijn signature gestaan voor een tijdje.quote:
Adoe, daar heb je zeker gelijk in, tante!quote:Maar onze gezamenlijke roots liggen natuurlijk wel in de Gordel van Smaragd, dus misschien denkt wyccie daarom wel dat we familie zijn.![]()
Hemel nee! Nooit subject en object laten samenlopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laaf A. = Alaaf = prins carnaval.
Heb jėj het gymnasium doorlopen?![]()
A: "Waar kom jij oorspronkelijk vandaan?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Tokay het volgende:
Maar onze gezamenlijke roots liggen natuurlijk wel in de Gordel van Smaragd, dus misschien denkt wyccie daarom wel dat we familie zijn.![]()
Mensen met een Indonesische roots herken je uit duizenden! Zelfs op een forum!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
A: "Waar kom jij oorspronkelijk vandaan?"
B: "Uit xxxxx" (Willekeurig land of stad met meer dan 50.000 inwoners)
A; "Oh, ken jij die-en-die dan ook?!?"
B:![]()
![]()
O!quote:
Ik doel meer op het feit dat sommige mensen automatisch denken dat je iedereen met dezelfde etnische achtergrond kent, ook als er meer dan 200 miljoen Indonesiërs op de aarde zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Mensen met een Indonesische roots herken je uit duizenden! Zelfs op een forum!
Er zijn toch ook van die voorbeelden in het "Wat is de meest domme opmerking die je hebt gehoord?"-topic.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat sommige mensen automatisch denken dat je iedereen met dezelfde etnische achtergrond kent, ook als er meer dan 200 miljoen Indonesiërs op de aarde zijn.
Ik ook niet.quote:
Die staan dus op de andere computer.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef dwerg het volgende:
Post dan eerst die Depeche Mode filmpjes even, wyccie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |