Kan dat dan ? Zove rik begrijp is het huis nog niet opgelevert. De huidige aannemer kan dat dus gewoon weigeren zover ik weet. Ws zal hij het ook doen. Hij verliest er immers geld door. Daarbij, als die aannemer het niet netjes en goed doet, loopt hij het gevaar dat de oplevering vertraging opleverd oif.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef Bartgast het volgende:.
Vaak is het goedkoper om (vooral in dit stadium) een andere aannemer voor deze klus te contracteren: de originele aannemer heeft je namelijk al binnengehaald en wil in sommige gevallen daarom nogal woekerprijzen vragen (je bent immmers toch al klant). Dit is helemaal het geval als er een projectontwikkelaar tussen zit.
En de buis is ook nog behoorlijk dik rond 120 geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 19:24 schreef maok het volgende:
Afschot voor afvoer wc is ongeveer 1cm per m, dat zou dus 6 cm moeten zijn (+ de dikte van de buis)
Wat voor vloer is het?
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:41 schreef klipper het volgende:
maar de gedachte dat je iedere keer toch met een zak stront rondloopt geeft mij toch wel een raar gevoel.
Maar mocht je geinterresseerd zijn, kijk dan een sop de site van het NONOLET.
En vanaf nu kijk je toch anders naar de groene container van de burenquote:De vrijwel droge en reukloze inhoud zit in een composteerbare plastic zak en kan eenvoudig worden weggegooid in de groene GFT container of op de eigen composthoop.
Weet je dat wel zeker?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:26 schreef kleine83 het volgende:
.................er ligt gewoon een dekvloer in van ongeveer 12cm...............
Hahah poepstampen krijgt een nieuwe betekenis:quote:Op maandag 11 juni 2007 21:41 schreef klipper het volgende:
Tegenwoordig kan je overal een toilet plaatsen zonder er een afvoer nodig voor te hebben.
Eerlijk gezegd lijkt het mij nu nog niets maar de ervaringen zijn positief, maar de gedachte dat je iedere keer toch met een zak stront rondloopt geeft mij toch wel een raar gevoel.
Maar mocht je geinterresseerd zijn, kijk dan een sop de site van het NONOLET.
http://www.nonolet.nl/
PS: dit is geen grapje, het is het eerste toilet zonder afvoer of waterverbruik, de uitwerpselen worden steeds afgedekt en hierdoor heb je ook geen stank, alleen af en toe een glaasje water toevoegen, en om de zoveel dagen met een zak poep sjouwen.![]()
dat klopt, je laat de andere aannemer er dan ook pas in als het huis is opgeleverd. zie je bij ons in de nieuwbouwwijk heel vaak: bij bijvoorbeeld carports wordt alleen het lood gelijk aangebracht, en zodra de woning is opgeleverd komt er een andere aannemere om de carport zelf te maken. zelfde geld voor bijvoorbeeld dakramen en dakkapellen. maar bij iedere wijziging is het verstandig om na te gaan welke optie het goedkoopst is.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:25 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Kan dat dan ? Zove rik begrijp is het huis nog niet opgelevert. De huidige aannemer kan dat dus gewoon weigeren zover ik weet. Ws zal hij het ook doen. Hij verliest er immers geld door. Daarbij, als die aannemer het niet netjes en goed doet, loopt hij het gevaar dat de oplevering vertraging opleverd oif.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |