Ik hoorde haar gister zeggen dat ze ongesteld is... dus ik mag hopen voor haar dat ze die wel aan heeft...! Ze kan natuurlijk een tampon in doen maar als Jaap er lucht van krijgt dat dat touwtje tussen haar benen hangt dan wil hij die er vast uit trekken... of heb ik nu een hele rare gedachte richting Jaap?!!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft weer geen slip aan.
een stringquote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
wel hoor het is een string...valt weer meequote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Een zwarte.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wel hoor het is een string...valt weer mee
+1quote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
Mislukte travo. Ik hoop dat je als laatste eindigt in de pp. Meteen de toneelhaak.
Vieze aanrander![]()
![]()
.
Anders kan hij niet leveren vanavond,vraag me alleen niet wat hij dan gaat leverenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
Gelukkig ligt Brian weer heerlijk te slapen........ hij zou toch eens moe worden van het niks doen.
Brian mag dat, is een afspraak met de Febo; anders kan Brian niet leveren.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
Gelukkig ligt Brian weer heerlijk te slapen........ hij zou toch eens moe worden van het niks doen.
Tegen Nena werd gezegd: "neem een een actieve houding aan". Die sukkel mag gewoon blijven liggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian mag dat, is een afspraak met de Febo; anders kan Brian niet leveren.
En ja iemand die zo' n geweldige tv maakt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |