mooi, dan heb ik nu even tijd om op VOL de interviews van vanmiddag te bekijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef milk-shake het volgende:
nou moeten we kiezen uit eric of natas die voor leest![]()
Dat zijn PABO Originals.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, ze draagt ook tuniekjes als jurk.
Staan hier op pagina 1.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef Desii het volgende:
[..]
mooi, dan heb ik nu even tijd om op VOL de interviews van vanmiddag te bekijken.
ja lekker ..ken je straks niet slapen............quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, het verhaaltje begon juist spannend te worden.![]()
Er zat dus een leerzaam element in: stomme kadootjes hoef je niet blij mee te zijn. En Elly had een stomme mixer gehad.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja lekker ..ken je straks niet slapen............![]()
69 SC #1}quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[afbeelding]
enniewees welkom terug... en laat je vooral niet wegjagen...of juist wel
![]()
ik hoop brain.............quote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Ben benieuwd wie Natrasha vanavond gaat verkrachten.
die is gegroeid, dat gebeurt als je met BAN omgaat, teveel leugens enzoquote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
Damn, die neus van Eric is echt niet normaal groot.
Hoi Disanaquote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
69 SC #1}
Ik ben zo stom geweest naar het interview met Natasia te luisteren en moet nog bijkomen van het onpasselijke gevoel dat zoveel gebrek aan zelfkennis nou eenmaal opwekt in normale mensen![]()
Was dat nou zo moelijk, gekkie?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
69 SC #1}
Ik ben zo stom geweest naar het interview met Natasia te luisteren en moet nog bijkomen van het onpasselijke gevoel dat zoveel gebrek aan zelfkennis nou eenmaal opwekt in normale mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |