Die doet alleen maarquote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
Dit zie ik Dellie niet doen.
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die doet alleen maar
huppel huppel huppel beentje omhoog
![]()
peter weet het voorleesverhaal.............quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb JIJ het voorleespraatje gehoord, Ruud? Ik wou er cult van maken met een apart topic, maar nu heb ik het WEER gemist. Vandaag was ze opnieuw zo vol van haar eigen goedheid, dat het vast een heerlijk misselijkmakend praatje was![]()
Helaas, Ik kreeg het voorleesalert van BQ en toen had ik de inleiding al gemist, die is altijd het leukste. Dus daarna snel weer mute.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb JIJ het voorleespraatje gehoord, Ruud? Ik wou er cult van maken met een apart topic, maar nu heb ik het WEER gemist. Vandaag was ze opnieuw zo vol van haar eigen goedheid, dat het vast een heerlijk misselijkmakend praatje was![]()
Dan heb je het interview gemist met Chantal en Andies voor de Party. Ik trok het echt niet meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
En vergeet niet DE KONT tegen een mannelijke medebewoner zijn bobbeltje.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
![]()
Armpjes achter het hoofd.
Zwoele blik.
Nee schat, dat gaat als volgt. Benen wijd, knieen licht gebogen , kont naar achter, haar van links naar rechts, en een petsbeweging met haar rechterhand.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die doet alleen maar
![]()
Zo typerend idd.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef Meganog het volgende:
Wat een verschil...de droevenis op stream 1 en 2 en de lol op 3 en 4.
Ja precies, die inleiding. Tenenkrommend ellendigquote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helaas, Ik kreeg het voorleesalert van BQ en toen had ik de inleiding al gemist, die is altijd het leukste. Dus daarna snel weer mute.
Vrouwen hebben zoveel meer oog voor detailsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee schat, dat gaat als volgt. Benen wijd, knieen licht gebogen , kont naar achter, haar van links naar rechtr, en een petsbeweging met haar rechterhand.
nou en..wat overdreven..dus jullie doen altijd wat er op de gebruiksaanwijzing staat? Geen eigen inbreng..ik vond het wel creatief..waarom zo'n ophef?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef 2live het volgende:
[..]
dus corrigerend ondergoed dat Amanda als jurkje wil dragen![]()
Die dingen zijn ook niet gemaakt van de meest leuke stof over het algemeen. En er zijn wel creatievere ideetjes dan ondergoed als gewone kleding te dragen.... been there, done that.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef klarelucht het volgende:
[..]
nou en..wat overdreven..dus jullie doen altijd wat er op de gebruiksaanwijzing staat? Geen eigen inbreng..ik vond het wel creatief..waarom zo'n ophef?![]()
ik zie ook overal lekkere hapjes met dit weerquote:
ja ,ik ook niet, leuke streamsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef Kinga het volgende:
Zie Huub eens vliegen!!!!!!!!!!!!
Ik kom niet meer bij!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |