Angelina Jolie,quote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef Dark het volgende:
Eric ziet een geil wijf op de voorkant van de Veronica,
waar hij het wel op zou kunnen!
Dat snap ik nou niet, verkoop je verhaal dan, en betaal daar de boete van. En als er echt shit naar buiten komt zal die boete ook wel loslopen. Dat kunnen ze zich dan echt niet veroorloven.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef BuffyJan het volgende:
Dit is vast oud nieuws, maar mn vriendje heeft n nwe collega die bij DGK heeft gewerkt. Hij moest dr van mij uithoren maar ze mag er nix over vertellen. Staat onder contract en een boete als ze toch dr mond opendoet...
Bullshit. Mijn vriendje heeft die hele kooi gebouwd, en die mag gewoon overal overquote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef BuffyJan het volgende:
Dit is vast oud nieuws, maar mn vriendje heeft n nwe collega die bij DGK heeft gewerkt. Hij moest dr van mij uithoren maar ze mag er nix over vertellen. Staat onder contract en een boete als ze toch dr mond opendoet...
wat valt daar over te vertellen...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Bullshit. Mijn vriendje heeft die hele kooi gebouwd, en die mag gewoon overal over
vertellen hoor !
Toen zaten de miljonairs nog niet in de kooi.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Bullshit. Mijn vriendje heeft die hele kooi gebouwd, en die mag gewoon overal over
vertellen hoor !
Ik denk dat de kooi bouwen iets anders is dan op de redactie werkenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
vertellen hoor !
Tja ik zou t ook wel wetenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet, verkoop je verhaal dan, en betaal daar de boete van. En als er echt shit naar buiten komt zal die boete ook wel loslopen. Dat kunnen ze zich dan echt niet veroorloven.
Dat dan weer welquote:Op maandag 11 juni 2007 18:09 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik denk dat de kooi bouwen iets anders is dan op de redactie werken![]()
Van voor naar achter, van links naar rechtssssquote:Op maandag 11 juni 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
De arts heeft tegen Dellie gezegd dat WB en Dellie een andere zuurgraad hebben. Vandaar de blaasontsteking.
Ik ben even bezig met bijkomen, tot zo.![]()
![]()
![]()
![]()
Zo te zien wel een hoofdstelquote:Op maandag 11 juni 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Huub vertelde dat Ellen had verteld dat ze bij het lopen Fries beter het hoofdstel om kunnen doen, zodat hij beter te corrigeren is, en dus beter luisterd, Amanda haar antwoord was ooooooooo, oke.
Haar uitvoering: zonder hoofdstel. Eigenwijs he.
Brian zal wel niet snappen dat die blaasontsteking waarschijnlijk iets met zijn acties te maken heeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van voor naar achter, van links naar rechtssss
![]()
![]()
Dat is een halster, daar zit geen bit aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo te zien wel een hoofdstel
[afbeelding]
Amanda ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian zal wel niet snappen dat die blaasontsteking waarschijnlijk iets met zijn acties te maken heeft.
dat moet je hier niet zeggen, deborah is schijnbaar anti-huub en dat vinden de mensen hier niet prettigquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
En die Deborah schijnt een hartstikke aardige meid te zijn.
Blaasontstekingquote:Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian zal wel niet snappen dat die blaasontsteking waarschijnlijk iets met zijn acties te maken heeft.
Ik vraag me zo vaak af hoe die Deborah er uit ziet, zou het een soort breezersletje zijn die als een blok valt voor types als Brian?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
En die Deborah schijnt een hartstikke aardige meid te zijn.
Nee,schijnt een leuke vlotte meid te zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik vraag me zo vaak af hoe die Deborah er uit ziet, zou het een soort breezersletje zijn die als een blok valt voor types als Brian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |