Best handig dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat is een markering: 'hier moet je zijn bij mij'![]()
Aub geen verbeteringen TRAFO staat voor omzetting vandaarquote:
Hij zal wel een tv momentje moeten pakken, anders komt de haakquote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er trouwens een aanleiding waarom hij zich weer verkleedt, of is het zomaar?
Ik vermoed het dissen van Huub. Grove gok.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, als Eric die zaadpruik weer kwijt is, kan ie altijd Amanda haar strodos lenen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
amanda en natrasha zouden wel zusjes kunnen zijn
He, hij was zo lekker depri de afgelopen dagen. Ik wil een nieuwe, frisse miljonair!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zal wel een tv momentje moeten pakken, anders komt de haak
Maar het is wel TRAVESTIET, vandaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef DrsH het volgende:
[..]
Aub geen verbeteringen TRAFO staat voor omzetting vandaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spuien maar....ik wacht..quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef RSie het volgende:
[..]
denk ineens stieke dat het niet Mitch wordt die nieuwe miljonair.
heb net wat interessante info over Mitch gevonden.
Ah, nou we zullen het wel zien dan. Hij ziet er echt tragisch uit zo, trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vermoed het dissen van Huub. Grove gok.
Hij ziet er nog steeds depri uit hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
He, hij was zo lekker depri de afgelopen dagen. Ik wil een nieuwe, frisse miljonair!
ik ook ..............................nog steeds......................quote:
Ik neem aan voor de popupollquote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk het ook ...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vermoed het dissen van Huub. Grove gok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |