Kijk, daarom is Amanda nou een toppertje.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Meganog het volgende:
Brian over Jaap tegen Amanda: "Kijk maar uit wie je voortaan dom noemt"
Amanda: "Oh ja alsof je slim bent als je kunt schaken. Dan ben je echt dom als je dat zegt! Als je kan dammen ben je dan ook slim?".
Ze werken voor de Party.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom zijn Andries en Chantal erbij??
Zo'n eikel vind ik het!!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Mediageile Andries weer in het huis? Hoe laag kun je zinken in het leven..wanhopig vasthoudend aan het idee dat hij ooit eens echt bekend zal worden.
Dat was Andries zijn hoogtepuntquote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Zal echt nooit meer het moment vergeten dat hij Kelly lag te palen en dacht dat et een wijf was
Dat blad waar Ilona dr vader ooit een bobo-functie had en wat al die "lelijke" dingen over Natasia geschreven had (waar Ilona wel achter moest zitten volgens N)???quote:
Ik heb Kelly weleens in het echt gezien en het is overduidelijk een vent. En erg onbeschoft..ze vond het niet zo leuk toen ik vroeg of d'r pik op koud water stond, nadat ze weigerde met een kennis van mij op de foto te gaan . Ze was in een tent aan het werk althans ze moest met mensen op de foto gaan en werd daar best goed voor betaald, maar ze was moe en had geen zin dus hing ze aan de bar, waar ze bekogeld werd met ijsblokjes en uitgescholden werd.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Zal echt nooit meer het moment vergeten dat hij Kelly lag te palen en dacht dat et een wijf was
It's a cultural thing...Ik denk dat Chantal vriendinnen met Natasia kan worden zodat ze die kinderen van d'r kan overnemen...Chantal had het er ERG moeilijk mee dat ze zelf nooit kinderen had gekregen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:16 schreef robert2006 het volgende:
natas en chantal kunnen het wel goed met elkaar vinden, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |