Ja dat bedoel ik.. 2 voor jullie en 2 voor onsquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Jullie eten zelf niet mee? Etentje voor vier klinkt wel goed
Dat is een betere dealquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. 2 voor jullie en 2 voor ons
Leer typen. Zo heet dat spul niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Propanolol heb ik ook nog in de aanbieding
Wil je meeruilen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Leer typen. Zo heet dat spul niet.
Klopt, het ging.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:25 schreef DarkElf het volgende:
ruilen doe je maar op de ruilbeurs
hier ging het over temazepam
Als ik 'm nou herhaal is de grap erafquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef DarkElf het volgende:
ja zeg dat dan eerder, ik ben geen wandelende medische encyclopdie
http://www.artsenapotheker.nl/q/propanololquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Leer typen. Zo heet dat spul niet.
Fijn om te zien hoe jouw stelling over de schrijfwijze van propranolol op de door jou zelf genoemde site onderuit wordt gehaaldquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
http://www.artsenapotheker.nl/q/propanolol
O nee?
ik heb nog maar een halve.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef Ticootje het volgende:
kom we nemen allemaal een valiumpje, we worden rustig en doen weer lief, ok?
dan wordt je half rustig.quote:
hetgene dat het meeste rust nodig heeft.quote:
Dat is bij mannen over het algemeen de onderste helftquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hetgene dat het meeste rust nodig heeft.
Dat is alleen om het feit dat de bovenste helft meestal al in ruststand is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is bij mannen over het algemeen de onderste helft![]()
ik wel, maar uiteraard negeert men het enige relevante commentaar in deze reeks en wordt er afgegaan op het 'advies' van medisch leken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef DarkElf het volgende:
ja zeg dat dan eerder, ik ben geen wandelende medische encyclopdie
klinkt spannend...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef soylent het volgende:
Ticootje solliciteert naar een flunitrazepammetje en een dromerig tripje naar mijn huis... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik wel, maar uiteraard negeert men het enige relevante commentaar in deze reeks en wordt er afgegaan op het 'advies' van medisch leken.
een slotje lijkt me in deze wel nuttig
Whehe, zo grappig dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik wel, maar uiteraard negeert men het enige relevante commentaar in deze reeks en wordt er afgegaan op het 'advies' van medisch leken.
een slotje lijkt me in deze wel nuttig
Heel ontspannend juistquote:
hmmz, dat kan ik goed gebruiken.... Ik heb nogal last van spanning bij mn schouders..quote:
o voor mijn part doe je het hoor, moet je zelf weten; mijn enige klacht is dat ik via de belastingen liever voor een kist betaal dan voor ziekenzorg vanwege bijwerkingen bij Darwin-award genomineerden die alleen advies willen horen dat hen aanstaat in plaats van van een deskundige; dus slik aub wel wat meer dan gewoonlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, zo grappig dit.
Mensen die dit druk maken over andere mensen die andere mensen vragen stellen over medicatie, en dat ze dan helemaal van streek raken omdat ze denken dat de persoon die het vraagt niet zelf kan nadenken, en meteen blind afgaat op hetgeen wat zo'n fokkert zegt. mahneen, dat is niet het geval. en nu oprotten uit dit topic, ga ergens anders de boel lopen verzieken met je gezeik.
Eigenlijk best ironisch dat jij de enige bent die zich zichtbaar ergertquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, zo grappig dit.
Mensen die dit druk maken over andere mensen die andere mensen vragen stellen over medicatie, en dat ze dan helemaal van streek raken omdat ze denken dat de persoon die het vraagt niet zelf kan nadenken, en meteen blind afgaat op hetgeen wat zo'n fokkert zegt. mahneen, dat is niet het geval. en nu oprotten uit dit topic, ga ergens anders de boel lopen verzieken met je gezeik.
Ik loop me helemaal niet te ergeren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:06 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Eigenlijk best ironisch dat jij de enige bent die zich zichtbaar ergert![]()
Je bent de vorige post al vergeten?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 06:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik loop me helemaal niet te ergeren.
Ik vind het juist grappig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |