abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2002 @ 11:02:28 #26
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_3078080
Ik hou heel erg van boeken (ik heb dan ook boekenkasten vol thuis). Maar dat houden gaat bij mij over de tekst en niet over het papier. Ik vouw dus gewoon een hoekje om van de pagina of ik leg het boek omgekeerd op tafel.

En nee, ik vind mezelf geen cultuurbarbaar.

Nee, ik ben niet aardig!
pi_3078081
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 01:07 schreef Buurmannetje het volgende:
Ik laat meestal het boek open liggen op de bladzijde(n) waar ik ben gebleven, je zou verwachten dat het dan wel eens kan vallen en dichtklappen ofzo, heb ik nog nooit gehad dus...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Doe ik ook... maar vaak is het zo dat boek dichtvalt.. dan zoek ik tot ik iets herkenbaars zie
ReohgnireT
pi_3078108
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 11:02 schreef Tinkepink@work het volgende:

En nee, ik vind mezelf geen cultuurbarbaar.

Inderdaad. Ik heb liever dat boeken eruit zien alsof ze gelezen zijn ipv dat ze in de kast met je kennis staan te prijken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 7 februari 2002 @ 12:57:06 #29
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3079343
Ik leg het boek altijd ondersteboven neer. Boekenleggers raak ik toch kwijt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_3080944
random piece of paper, ondersteboven neerleggen of gewoon bladeren tot het stuk wat ik wel/niet ken

ezelsoren vind ik zonde van me boeken.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
pi_3081373
Willekeurig papiertje wat rondslingert.
Nooit ezelsoren, maar ik sleep mijn boeken wel altijd overal mee naartoe zodat ze er al snel vrij beduimeld uitzien. En zo hoort het, boeken moeten er gelezen uitzien, daar zijn ze per slot van rekening voor. Mensen met boekenkasten vol met glanzend nieuwe, onbeschadigde boeken vertrouw ik niet.
Unox, the worst operating system.
pi_3081384
Ik scheur elke gelezen bladzijde gewoon uit het boek. Als ik het boek dan uit heb laat ik het weer inbinden. Zo steun ik de Nederlandse boekbindindustrie (lees: economie) en daar heeft iedereen wat aan. Sociaal he?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  donderdag 7 februari 2002 @ 15:37:58 #33
3542 Gia
User under construction
pi_3081427
'k Heb van Sinterklaas een heel mooi boekenleggertje gekregen. Je steek het op de bladzijde, als een soort paperclip en dan steekt er een figuurtje bovenuit.

Heel mooi! Was is erg blij mee. Dank je wel, Sinterklaas!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 februari 2002 @ 17:20:21 #34
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3083019
-bladzijdenummering onthouden
-ik stop vaak met lezen bij een nieuw hoofdstuk, daar het nummer van onthouden
-boekenlegger (WT ansichtkaart)

en soms als bovenstaande niet voorhanden is inderdaad boek doorbladeren tot het me weer bekend voorkomt

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 7 februari 2002 @ 17:48:04 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3083481
Dat onthou ik dus niet. Ik heb altijd een boekenlegger nodig of ik leg het boek op z'n op op de bladzijden neer.
Meestal gebruik ik vrij onbeduidende papiertjes om tussen de bladzijden te leggen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 7 februari 2002 @ 19:50:33 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3085015
Ik ga alleen over tot het omvouwen van een hoekje als ik ECHt geen papiertje of boekenlegger heb.......
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_3090681
iets onthouden ( waar je bent gebleven in een boek bv ) kan alleen door het daadwerkelijk te onthouden.

boekenleggers,ezelsoortjes,papiertjes en al die andere behulpzame vriendjes maken dat je het juist niet hoeft te onthouden.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

inside-in
pi_3090685
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga alleen over tot het omvouwen van een hoekje als ik ECHt geen papiertje of boekenlegger heb.......
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

We zijn trots op je Sem...

FTW!
pi_3096044
stukje papier , een uode bibliotheek gratig verkregen boekenlegger .. maar GEEN ezelsoren .. dat is echt zonde
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_3096128
ik gebruik een boekenlegger, of een stukje papier
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik vouw bladzijdes nooit om....zonde

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bush: "Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is" [b] Loesje [/b]
pi_3097580
Ik zoek het gewoon weer op, makkelijk zat.
Soms leg ik ze op hun kop, dat is ook goed voor pockets, dan gaan ze niet uit zichelf bladeren wanneer je ze niet vasthoudt.
pi_3112330
Of onthouden waar ik ben, maar meestal gebruik ik een boekenlegger.
  zondag 10 februari 2002 @ 12:10:41 #43
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_3112594
Gebruik alles als boekenlegger wat op dat ogenblik binnen mijn handbereik ligt. Dat kan zijn een stukje papier, een pen, een aansteker, een papieren zakdoek. Zijn geen van die dingen of anderlei voorwerpen binnen grijpafstand, dan leg ik het boek met de rug omhoog open weg. Nooit zal ik onthouden waar ik gebleven ben in een boek door het bladzijdenummer te onthouden en het boek dicht te slaan. Dat ga ik niet onthouden. Zonder boekenlegger zou ik mijn boeken raar lezen want als ik een boek wegleg dan ben ik erna als ik weer ga lezen even kwijt wat ik gelezen heb. Zou dus ook niet op herkenning van tekst af kunnen gaan om terug te vinden waar ik ben gebleven.
*
*
*
pi_3112733
Meestal kan ik goed onthouden waar ik gebleven ben. Maar soms (meestal
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) lees ik een aantal boeken tegelijk en dan stop ik er gewoon een papiertje tussen, iets wat ik bij de hand heb, zoals een treinkaart of een winkelbon.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 februari 2002 @ 12:31:19 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3112751
Boekenleggers (wat varieert van een geel note papiertje tot een leeg pakje vloeitjes)
Of ik onthoudd het gewoon, maar dat wordt lastig als je in 3 boeken tegelijk bezig ben
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 februari 2002 @ 16:56:04 #46
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_3115119
Meestal stop ik er iets tussen (papiertje, boekenlegger, wat dan ook), maar ik onthoud het ook gewoon. Ben soms thuis en op mijn werk (als het erg rustig is) in twee exemplaren van hetzelfde boek bezig, en dan moet je wel.

Ja, ik weet het, ik ben gek, maar ik heb echt sommige boeken dubbel (bijvoorbeeld De Aardkinderen, per ongeluk laten opslaan met mijn spullen na tijdelijke verhuizing, en er toen achter gekomen dat ik echt geen jaar zonder die serie kon)

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Oja, en als ik bij qltel ben is het ook handig dat ik het onthoud, want wij hebben ook veel dezelfde boeken

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Kan ik gewoon verder lezen waar ik thuis was gebleven in mijn boek.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 10 februari 2002 @ 17:15:18 #47
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_3115256
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik leg het boek altijd ondersteboven neer.
Ik ook, met de bladzijden naar beneden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  zondag 10 februari 2002 @ 17:16:13 #48
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_3115265
Ik leg het ook meestal ondersteboven neer. Vaak slaat het weer dicht als ik het op pak om verder te lezen, en moet ik dus eerst weer gaan zoeken waar ik gebleven was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_3159691
quote:
Op zondag 10 februari 2002 17:16 schreef defender het volgende:
Ik leg het ook meestal ondersteboven neer. Vaak slaat het weer dicht als ik het op pak om verder te lezen, en moet ik dus eerst weer gaan zoeken waar ik gebleven was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

...dat vind ik nog erger dan ezelsoren, dat die kaft dan helemaal verrot gaat en het boek niet goed meer sluit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_3173972
Ik probeer gewoon te eindigen op een handig te onthouden nummer(afgeronde getallen), of ik stop gewoon meteen na een hoofdstuk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop