En nee, ik vind mezelf geen cultuurbarbaar.
quote:Doe ik ook... maar vaak is het zo dat boek dichtvalt.. dan zoek ik tot ik iets herkenbaars zie
Op donderdag 07 februari 2002 01:07 schreef Buurmannetje het volgende:
Ik laat meestal het boek open liggen op de bladzijde(n) waar ik ben gebleven, je zou verwachten dat het dan wel eens kan vallen en dichtklappen ofzo, heb ik nog nooit gehad dus...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Inderdaad. Ik heb liever dat boeken eruit zien alsof ze gelezen zijn ipv dat ze in de kast met je kennis staan te prijken.
Op donderdag 07 februari 2002 11:02 schreef Tinkepink@work het volgende:En nee, ik vind mezelf geen cultuurbarbaar.
ezelsoren vind ik zonde van me boeken.
Heel mooi! Was is erg blij mee. Dank je wel, Sinterklaas!
en soms als bovenstaande niet voorhanden is inderdaad boek doorbladeren tot het me weer bekend voorkomt
boekenleggers,ezelsoortjes,papiertjes en al die andere behulpzame vriendjes maken dat je het juist niet hoeft te onthouden.
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga alleen over tot het omvouwen van een hoekje als ik ECHt geen papiertje of boekenlegger heb.......
We zijn trots op je Sem...
ik vouw bladzijdes nooit om....zonde
Ja, ik weet het, ik ben gek, maar ik heb echt sommige boeken dubbel (bijvoorbeeld De Aardkinderen, per ongeluk laten opslaan met mijn spullen na tijdelijke verhuizing, en er toen achter gekomen dat ik echt geen jaar zonder die serie kon)
Oja, en als ik bij qltel ben is het ook handig dat ik het onthoud, want wij hebben ook veel dezelfde boeken
quote:Ik ook, met de bladzijden naar beneden.
Op donderdag 07 februari 2002 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik leg het boek altijd ondersteboven neer.
quote:...dat vind ik nog erger dan ezelsoren, dat die kaft dan helemaal verrot gaat en het boek niet goed meer sluit.
Op zondag 10 februari 2002 17:16 schreef defender het volgende:
Ik leg het ook meestal ondersteboven neer. Vaak slaat het weer dicht als ik het op pak om verder te lezen, en moet ik dus eerst weer gaan zoeken waar ik gebleven wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop