Het is eigenlijk bedoeld als nieuwe OP.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef kleinzusje het volgende:
Maar via marktplaats kan het best iets opleveren.
Ik kom hier echter bijna niet, en zeker niet met zovelenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bedoeld als nieuwe OP.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het is eigenlijk bedoeld als nieuwe OP.
Gedichtquote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een gespleten persoonlijkheid. Wij zijn altijd met meerdere![]()
(Wat een onwijs vage titel trouwens)
Dat zal ze leren!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
IK reageer principieel niet meer op Mootie, Liess en Cot.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Gedicht
Vaag:
Jij bent de zon in mij
vaag door mist omsloten
mist en tranen
maken mij vaag
ben ik jou liefde vandaag
of blijft onze neuksex traag
vaag
DEminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsquote:
Best Inukshuk, hartelijk dank voor uw bezorgdheid. Ik kan u mededelen dat de detentie over het geheel weinig te wensen overliet, maar dat ik onderhand wel ruik als een beer die net uit haar winterslaap komt: ik weiger koude douches te nemen!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef Inukshuk het volgende:
[quote]Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar de lol is er momenteel nog wel vanaf. Ik zal kijken waar ie ligt![]()
[/quote
Vraagje;
Hoe was het tijdens je ban? Kreeg je wel genoeg te eten en water? Mocht je iedere dag naar buiten? En de post, nog veel kaarten ontvangen? En het douchen? Toch niet toevallig het stukje zeep laten vallen tijdens het douchen he?Heb jij nou ook een taart van Lowlive no-life gekregen?
Heb je nog een electronische enkelbandje om, of ben je op borg vrij? En heb je nog een reclaseringsmod toegewezen gekregen of laten ze je zonder begeleiding weer vrij op het forum?![]()
Ben er rete nieuwschierig naar, en vind het reuzestoer om met een crimineel zoals jou te mogen schrijven.![]()
Good to have you back
Als je zo bukt kan ik je niet van achteren nemenquote:
Dikke zoen voor alle updates trouwensquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat je terug bent is het belangrijkste,wb![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
Als je zo bukt kan ik je niet van achteren nemen![]()
Mootiequote:Op maandag 11 juni 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
Peter, mag Veulen ook op je banlist? Dat vind ik gezellie!![]()
Ik zou maar gauw een douche nemen, voordat je het weet wordt je er weer afgeknikkert;quote:Op maandag 11 juni 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Best Inukshuk, hartelijk dank voor uw bezorgdheid. Ik kan u mededelen dat de detentie over het geheel weinig te wensen overliet, maar dat ik onderhand wel ruik als een beer die net uit haar winterslaap komt: ik weiger koude douches te nemen!
Er heeft zich nog geen reclasseringsmod gemeld, en dat baart mij wel enige zorgen. Stel dat ik met mijn nu opgelopen strafblad opnieuw in de fout ga, moet ik het dan een hele week zonder warme douches stellen?!?![]()
nice to see you
Dat dus....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen de onderhuidse kut gevechten even weg uit mn cult topic ?
Ga uien snijden, of lekker met glassex in de weer. Maak kunst, ga een uitkering opmaken, email een vriend, geef brood aan een zwerver, kijk tennis
holkruipjosties![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Gedicht
Ban
Wees niet bang voor een ban
traag en vaag
lik ik mn mod
zeer graag
ban
wees niet bang
ben blij dat ik likken kan
met of zonder ban
vrijwillig wil ik pijn
straffen
bannen
Bannen zijn fijn
De vent met wie ik de cel deelde was net Jaap. Hij stonk naar ranzige mayonaise en oude kots. Kan zijn dat je dat ruiktquote:Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik zou maar gauw een douche nemen, voordat je het weet wordt je er weer afgeknikkert;
"Disana ban 123.5/8 uur, wegens onaangenaam rieken"![]()
Ja leg dat nou is even uit?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen de onderhuidse kut gevechten even weg uit mn cult topic ?
Gelukkig heb ik die niet in huisquote:Ga uien snijden,
Wat is daar lekker aan?quote:of lekker met glassex in de weer.
Daar ben ik niet zo goed inquote:Maak kunst,
Die krijg ik niet, ik verdien te veel of werk te kortquote:ga een uitkering opmaken,
Pm ook goed? Zo ja, dan komen we niet veel verder.quote:email een vriend,
Echt niet, dat eet ik gewoon zelf op.quote:geef brood aan een zwerver,
Vind ik niks aanquote:kijk tennis
Dank uquote:holkruipjosties![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |