Kan je voortaan niet gewoon je post editten?quote:
Editten is voor mietjes en Feyenoord supporters.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan je voortaan niet gewoon je post editten?
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Editten is voor mietjes en Feyenoord supporters.
quote:ple·o·nas·me (het ~, ~n)
1 uitdrukking waarin eenzelfde begrip dubbel is uitgedrukt, bv. in 'oude grijsaard'
Bron: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=pleonasme
Denk van nee. Psv is uitstekend bezig op de transfermarkt, en het lijkt erop dat er maar weinig vertrekken. Als Ajax het zo belachelijk rustig blijft doen op de transfermarkt zie ik psv volgend jaar wederom als de grootste titelkandidaat.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:38 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk, Koeman gaat de zaak komend seizoen pas echt ouderwets goed verneuken.
Zal best, maar ze hebben Koeman ook nog die op 3/4 van het afgelopen seizoen lekker aan het clashen was met wat spelers. Koeman kennende wordt dat volgend seizoen gewoon voortgezet.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef StarGazer het volgende:
Psv is uitstekend bezig op de transfermarkt,
Nummer is juist okay, titel is debiel.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef denthemen het volgende:
snel dit topic volmaken, kut nummer
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef SiemeN het volgende:
Hilarisch. Het niveau is weer op peil geloof ik.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef denthemen het volgende:
snel dit topic volmaken, kut nummer
Ik moet toch een tvp hebben?quote:
Babel de rapper?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij Ajax is er nog een neger die er een stokje voor kan steken.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
richting moet over zijn inderdaad.
Beetje meer respect.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
richting moet over zijn inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |