quote:Op maandag 11 juni 2007 00:30 schreef Sloggi het volgende:
Perez naar PSV voor 3 jaar.
http://www.ad.nl/sport/article1427870.ece
Dit is niet kinderachtig gelukkig.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Je ging de bijbel toch lezen koninginderachtigedavid?
Perez verdient wel een afscheidsTT inderdaad. De mods mogen hem w.m.b. veranderen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
Topic 666: Bye bye Perez
quote:
Eerlijk is eerlijk, de concurrentie is natuurlijk moordend. Vertonghen was ook uitstekend vanavond en met Gabri en Davids hebben we al erg goede controlerende middenvelders natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk kan Maduro een contractverlenging afdwingen door een goed EK te spelen, als ie al wil blijven bij Ajax zolang Ten Cate trainer is. Hij begint iig goed aan het EK.
Gebeurt vaak genoeg hoor. Zeker wanneer een club te kennen heeft gegeven gewoon mee te willen werken aan een transfer.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef Schanulleke het volgende:
Is het AD zo betrouwbaar dat dit berichtje meteen voor waar aangenomen wordt dan?
Ik lees dat Perez persoonlijk akkoord is maar dat er met Ajax nog onderhandeld wordt. Dat lijkt me niet de gangbare volgorde. Normaal zijn eerst clubs akkoord en daarna gaan club en speler pas om de tafel zitten.
In een straatvoetbalwedstrijdje na Jong Oranje - Jong Israel zeker?quote:Met een uitblinkende Babel....
Jammer ja. Maar ik geef er verder weinig om. psv zonder Alex en Cocu, met Zonneveld en Van der Leegtequote:Op maandag 11 juni 2007 01:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat 'ie weggaat ok, maar naar PSV? Tyfuszooi.
Volgens mij is hij gehaald als aanvaller. Daar kwam hij bij Ajax nou niet bepaald uit de verf.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:29 schreef M0NTANA het volgende:
Welke positie moet Kenneth Perez bij PSV innemen? Ze spelen toch niet met iemand achter de spitsen?
Wat ben jij een sukkel zeg. Heb jij dan totaal geen respect voor mensen?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Je ging de bijbel toch lezen koninginderachtigedavid?
Nee heeft ie niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat ben jij een sukkel zeg. Heb jij dan totaal geen respect voor mensen?
Als je kunt typen vast niet, want ik zie altijd kleine kinderen op de tribunequote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef Rumille het volgende:
Ben ik btw een van de jongste Ajax-fans?.
Vind het ook onbegrijpelijk om een speler van dat kaliber aan je grootste concurrent te verkopenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:25 schreef Damzkieee het volgende:
Zul je zien dat ie daar de pannen compleet van het dak speelt
Nee ik bedoel hier op FOKquote:Op maandag 11 juni 2007 08:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je kunt typen vast niet, want ik zie altijd kleine kinderen op de tribune
Ouder dan BonJovi in elk geval.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef Rumille het volgende:
Ben ik btw een van de jongste Ajax-fans?.
Stel je daar maar niet teveel van voor....quote:Op maandag 11 juni 2007 09:01 schreef Gelderland het volgende:
Perez zal idd wel naar PSV gaan, ben benieuwd naar het uiteindelijk bedrag...
1,5 miljoen?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:01 schreef Gelderland het volgende:
Perez zal idd wel naar PSV gaan, ben benieuwd naar het uiteindelijk bedrag...
Ik vrees dat je daar nog wel eens gelijk in zou kunnen krijgen. Perez is niet op zijn mondje gevallen.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:29 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Maar het wachten is op een interview met Perez waar heel Ajax een ongelovelijke veeg uit de pan krijgt... mark my words....
PSV was oook 1 vd enige opties... ja misschien Feyenoord, maar dat weet ik niet.... Maar een 'morrende' Perez in de selectie is ook geen optie dus MOET hij wel weg... of je moet HtC wegdoen....quote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Wat kan Ajax toch debiele dingen doen.
Opzich een hele goeie speler kan niet door 1 deur met de trainer, kan gebeuren. Maar dan laat je die niet voor weinig naar DE concurrent gaan!!!kansloos kutbestuur soms, onbegrijpelijk....
Kan wel jankenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Wat kan Ajax toch debiele dingen doen.
Opzich een hele goeie speler kan niet door 1 deur met de trainer, kan gebeuren. Maar dan laat je die niet voor weinig naar DE concurrent gaan!!!kansloos kutbestuur soms, onbegrijpelijk....
Mwoah, je mag van twee volwassen kerels toch wel verwachten dat ze in het kader van de profsport de strijdbijl kunnen begraven? Ze spelen niet in een zondagmiddag bierteam bij VV Bal op 't Dak. Bovendien worden mensen vaak vanzelf weer de beste vrienden wanneer er veel gewonnen wordt. Het is gewoon een domme zet van ons aller Ajax.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
PSV was oook 1 vd enige opties... ja misschien Feyenoord, maar dat weet ik niet.... Maar een 'morrende' Perez in de selectie is ook geen optie dus MOET hij wel weg... of je moet HtC wegdoen....
Weg, prima. Maar dan ergens anders heen dan naar de concurrent.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
PSV was oook 1 vd enige opties... ja misschien Feyenoord, maar dat weet ik niet.... Maar een 'morrende' Perez in de selectie is ook geen optie dus MOET hij wel weg... of je moet HtC wegdoen....
maar Perez is in de 30 en wilt gewoon elke wedstrijd spelen. Dat kan bij Ajax niet, omdat hij niet in het technische plaatje kan van HtC. Daarom wilt hij weg en ik vind dat logisch. Hij wilt persé naar een Nederlandse club en dan blijven alleen Feyenoord en PSV over.... (lijkt me?). Volgens mij hadden andere clubs geen interesse in hem, of is hij (qua salaris) te duur. Dan rest er voor Ajax niets anders dan hem te verkopen. Ik denk dat ze hem wel zouden kunnen houden, maar dan heb je ook een probleem; dan meld hij zich ziek, gaat etteren, loopt dagelijks met een slecht humeur, zal zich minder inzetten, zal minder gemotiveerd zijn etc. etc. Kinderachtig, maar dat is vaak genoeg gebeurd in dat soort situaties. Wanneer Perez niet op een basisplek kan rekenen (en dat kan hij niet) zal hij vertrekken. Nogmaals; de enige optie is eigenlijk PSV... Misschien Feyenoord, maar ik denk dat PSV hem en Ajax meer kan bieden...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mwoah, je mag van twee volwassen kerels toch wel verwachten dat ze in het kader van de profsport de strijdbijl kunnen begraven? Ze spelen niet in een zondagmiddag bierteam bij VV Bal op 't Dak. Bovendien worden mensen vaak vanzelf weer de beste vrienden wanneer er veel gewonnen wordt. Het is gewoon een domme zet van ons aller Ajax.
idd.... Al zal hij daar ook vaak op de bank zitten. Maar dan nog. Vind dit onbegrijpelijk. Zeker nu Ten Cate Nog maar 1 jaar lijkt te blijven...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:00 schreef manny het volgende:
Het heeft er toch alle schijn van dat het om de persoonlijke verstandhouding gaat. Das toch zonde. Kan me niet voorstellen dat het om voetbaltechnische redenen is.
Verkopen aan PSV das zowiezo erg dom, je verterkt een directe concurent met een speler waarvan je weet dat hij wedstrijden vanuit niets kan beslissen.
Ik wil net zeggen, het is nog niet helemaal rond he, al lijkt het er wel verdacht veel op dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:07 schreef manny het volgende:
Laten we hopen dat het "stoken" van het AD is, blijft natuurlijk een uiterst onbetrouwbare bende daar op de redactie.
Ik zou er maar niet op rekenenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef SteveBallmer het volgende:
Wie weet draait Van Geel PSV wel een poot uit, zoals bij Feyenoord met Charisteas.
tja, of het verstandig is of niet; er zijn argumenten vóór en tégen.... Nogmaals; als hij vertrekt is PSV 1 vd enige kandidaten, dus er is weinig keus... (zie mijn eerdere bericht)quote:Op maandag 11 juni 2007 10:00 schreef manny het volgende:
Het heeft er toch alle schijn van dat het om de persoonlijke verstandhouding gaat. Das toch zonde. Kan me niet voorstellen dat het om voetbaltechnische redenen is.
Verkopen aan PSV das zowiezo erg dom, je verterkt een directe concurent met een speler waarvan je weet dat hij wedstrijden vanuit niets kan beslissen.
Delorgequote:Op maandag 11 juni 2007 10:20 schreef SiemeN het volgende:
Wel opvallend trouwens dat PSV erg actief is op de transfermarkt waar het bij Ajax qua feitenlijke transfers nog redelijk stilletjes blijft.
Het na lange en keiharde onderhandelingen binnenslepen van niemand minder dan Delorge vond ik toch opzienbarend nieuws. Komt vast ook hard aan bij de concurrentie.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:20 schreef SiemeN het volgende:
redelijk stilletjes
Nog zo'n klasbak waarbij de Europese topclubs mooi het nakijken hadden.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:23 schreef BigFire het volgende:
Heijblok
nu ben je nog sarcastisch maar straks......quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nog zo'n klasbak waarbij de Europese topclubs mooi het nakijken hadden.
Dat is maar tijdelijk, Koeman gaat de zaak komend seizoen pas echt ouderwets goed verneuken.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Maar al met al is er gewoon weer rust in de tent.
Dat laatste is niet helemaal waar. Ajax heeft meermalen aangegeven dat het Sneijder helemaal niet hoeft te verkopen. Dat komt pas aan de orde als we weer de Champions League mis zouden lopen, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:37 schreef BigFire het volgende:
Sneijder moet nu eens verkocht worden voor een flinke prijs. hij zit allang met z'n hoofd in het buitenland en dan heb je niet veel meer aan een speler. Ajax heeft het geld hard nodig en het geeft een stuk duidelijkheid.
Och, opportunistisch gekeuvel. We roepen al jaren dat het verval van PSV volgend seizoen echt gaat beginnen, maar toch weten ze vriend en vijand keer op keer te verrassen door de juiste vervangers voor vertrokken dragende spelers aan te trekken. Laat Ajax het zelf maar eens waar maken, dan zijn we ook niet afhankelijk van de prestaties van PSV.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:38 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk, Koeman gaat de zaak komend seizoen pas echt ouderwets goed verneuken.
Snel volposten dit topic, anders kon de leegloop wel eens gaan beginnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
Topic 666: Bye bye Perez
Kan je voortaan niet gewoon je post editten?quote:
Editten is voor mietjes en Feyenoord supporters.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan je voortaan niet gewoon je post editten?
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Editten is voor mietjes en Feyenoord supporters.
quote:ple·o·nas·me (het ~, ~n)
1 uitdrukking waarin eenzelfde begrip dubbel is uitgedrukt, bv. in 'oude grijsaard'
Bron: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=pleonasme
Denk van nee. Psv is uitstekend bezig op de transfermarkt, en het lijkt erop dat er maar weinig vertrekken. Als Ajax het zo belachelijk rustig blijft doen op de transfermarkt zie ik psv volgend jaar wederom als de grootste titelkandidaat.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:38 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk, Koeman gaat de zaak komend seizoen pas echt ouderwets goed verneuken.
Zal best, maar ze hebben Koeman ook nog die op 3/4 van het afgelopen seizoen lekker aan het clashen was met wat spelers. Koeman kennende wordt dat volgend seizoen gewoon voortgezet.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef StarGazer het volgende:
Psv is uitstekend bezig op de transfermarkt,
Nummer is juist okay, titel is debiel.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef denthemen het volgende:
snel dit topic volmaken, kut nummer
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef SiemeN het volgende:
Hilarisch. Het niveau is weer op peil geloof ik.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef denthemen het volgende:
snel dit topic volmaken, kut nummer
Ik moet toch een tvp hebben?quote:
Babel de rapper?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij Ajax is er nog een neger die er een stokje voor kan steken.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
richting moet over zijn inderdaad.
Beetje meer respect.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
richting moet over zijn inderdaad.
Dat is al erg genoeg.....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef Luco het volgende:
Zat eraan te komen dat Perez weg ging...
Dat dus. Ik vind een eventuele verkoop aan PSV niet verstandig, hoe je het ook bekijkt. Vanuit Perez' oogpunt is de keuze makkelijk, pakt ie toch ook CL-wedstrijden mee. Afwachten of 't ook daadwerkelijk definitief wordt.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:35 schreef Cheiron het volgende:
Doet mij een beetje denken aan het verkopen van Zlaten nadat je bij Juve in de poule wordt geloot.
Het is een tautologie Tonyquote:
Je snapt em niet.quote:
Op de playstation denk ik dan....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
Babel zei toch van te voren dat hij ging vlammen op het EK U21?
Leg hem mij dan eens uit?ik snap hem wel degelijkquote:
quote:
Hij vlamde gisteren nog niet, maar hij speelde wel goed.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
Babel zei toch van te voren dat hij ging vlammen op het EK U21?
Mietje/feyenoordsupportersquote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Leg hem mij dan eens uit?ik snap hem wel degelijk
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef SiemeN het volgende:
Maduro is een hij,
Daarom zegt hij tautologie... Jij snapt hm dus nietquote:
quote:
Dat stond er net nog,quote:Op maandag 11 juni 2007 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij zij Maduro trouwens dat hij ging vlammen.
Jawel. Anyway, boeiend.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom zegt hij tautologie... Jij snapt hm dus niet![]()
Kijk eens de samenvatting op www.ekonder21.nl en vertel mij wat voor 'kansen, kansen en nog eens kansen' hij allemaal gemist heeft.quote:
Of jij alleen?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijk eens de samenvatting op www.ekonder21.nl en vertel mij wat voor 'kansen, kansen en nog eens kansen' hij allemaal gemist heeft.
Ik kan er wel eeuwig over doorgaan, maar volgens mij hebben jullie allemaal naar een andere wedstrijd gekeken ofzo.![]()
tau·to·lo·gie (de ~ (v.), ~ën)quote:
Klopt ja, wij zien het allemaal verkeerd. Babel was weer grote klasse. Goede aannames, veel schoten tussen de palen en dat hij niet scoorde tsjah, dat kan de beste overkomen. Lag natuurlijk ook aan zijn teamgenoten die gaven hem geen goede ballen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijk eens de samenvatting op www.ekonder21.nl en vertel mij wat voor 'kansen, kansen en nog eens kansen' hij allemaal gemist heeft.
Ik kan er wel eeuwig over doorgaan, maar volgens mij hebben jullie allemaal naar een andere wedstrijd gekeken ofzo.![]()
Delourge?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:58 schreef w00h00 het volgende:
Martin waar blijven onze aankopen???????
Ik neem geen genoegen met Delourge en Kennedy.
Ik keek naar Tien van 18.15 - 20.00, dus ik heb de goede wedstrijd gezien.quote:
Jij snapt het!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
tau·to·lo·gie (de ~ (v.), ~ën)
1 het herhalen van eenzelfde denkbeeld met een andere uitdrukking [bv. 'ik was blij en verheugd']
Tautologie dus, geen pleonasme. Dat was wat hij bedoelde![]()
Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
tau·to·lo·gie (de ~ (v.), ~ën)
1 het herhalen van eenzelfde denkbeeld met een andere uitdrukking [bv. 'ik was blij en verheugd']
Tautologie dus, geen pleonasme. Dat was wat hij bedoelde![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt ja, wij zien het allemaal verkeerd. Babel was weer grote klasse. Goede aannames, veel schoten tussen de palen en dat hij niet scoorde tsjah, dat kan de beste overkomen. Lag natuurlijk ook aan zijn teamgenoten die gaven hem geen goede ballen.
BABEL![]()
![]()
![]()
Schoten die nergens op leken, over / naast of zachte rolletjes in de handen van de keeper, kans voor open goal mis, slechte aanname in de 16 terwijl hij zo had kunnen uithalen, nu kon met pijn en moeite Rigters hem nog oppikken en schieten. Verder nog 10 slechte aannames en rendementsloze acties.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik keek naar Tien van 18.15 - 20.00, dus ik heb de goede wedstrijd gezien.
Kijk even die samenvatting dan, en vertel mij welke kansen hij 'allemaal' gemist heeft.
Lees dit effe door anders:quote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt.
Kon dus beiden.
Goed, dit heeft geen zin, nu kap ik echt met de discussie.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Schoten die nergens op leken, over / naast of zachte rolletjes in de handen van de keeper, kans voor open goal mis, slechte aanname in de 16 terwijl hij zo had kunnen uithalen, nu kon met pijn en moeite Rigters hem nog oppikken en schieten. Verder nog 10 slechte aannames en rendementsloze acties.
JIj discussieert niet, noemt alleen maar drogredenen. Vraagt om voorbeelden en als die dan gegeven worden "stop" je er ineens meequote:Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goed, dit heeft geen zin, nu kap ik echt met de discussie.
Foppe vond hem goed spelen, en daar gaat het om.![]()
Dat zijn geen voorbeelden. "10 slechte aannames", etc. Als ik die niet gezien heb hoe kan ik dan daarover discussieren?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JIj discussieert niet, noemt alleen maar drogredenen. Vraagt om voorbeelden en als die dan gegeven worden "stop" je er ineens mee![]()
Je had de hele wedstrijd toch gezien gisteren? Of nu ineens weer niet? Last van je korte termijn geheugen?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zijn geen voorbeelden. "10 slechte aannames", etc. Als ik die niet gezien heb hoe kan ik dan daarover discussieren?
Als mensen zeggen dat hij kans na kans mist, en ik maar 1 gemiste kans zie in de samenvatting, hoe kan ik daar dan over discussieren?
Ik zag een balvaste Babel die bijna altijd of goed afspeelde of zichzelf goed vrijspeelde om door die Israelische muur op doel te schieten. Dat is ook het beeld dat ondersteund wordt door de samenvatting. Ik zie hem in de samenvatting niet kans na kans missen... want die kansen heeft hij ook niet gehad.
Maar dit wordt erg saai zo. Laten we het er maar op houden dat Foppe en ik () een andere wedstrijd hebben gezien dan jullie, ok?
Ik heb inderdaad de hele wedstrijd gezien. Maar al die slechte aannames en gemiste kansen (op die ene na) heb ik niet gezien. Dus ik keek de samenvatting erop na of al die 'gemiste kansen' en 'blunders' van Babel daarin zaten, maar nee... daar zitten ze ook niet in. Daar zie ik alleen een nuttige Babel die twee keer goed aflegd op Maduro en De Ridder en twee keer een kans creeërd vanuit een individuele actie.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je had de hele wedstrijd toch gezien gisteren? Of nu ineens weer niet? Last van je korte termijn geheugen?
Ja duh, in een samenvatting laten ze alleen de goede dingen zien. Mensen zitten echt niet te wachten op die kneuzenacties van Babel.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de hele wedstrijd gezien. Maar al die slechte aannames en gemiste kansen (op die ene na) heb ik niet gezien. Dus ik keek de samenvatting erop na of al die 'gemiste kansen' en 'blunders' van Babel daarin zaten, maar nee... daar zitten ze ook niet in. Daar zie ik alleen een nuttige Babel die twee keer goed aflegd op Maduro en De Ridder en twee keer een kans creeërd vanuit een individuele actie.
Dat komt beter overeen met de wedstrijd die ik gezien hebt, dan wat jij me vertelt.
De kansen laten ze altijd wel zien hoor. En de enige kans van Babel die ik gezien heb was die voorzet voor open doel.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja duh, in een samenvatting laten ze alleen de goede dingen zien. Mensen zitten echt niet te wachten op die kneuzenacties van Babel.
Ik vond hem niet zwaar goed, ik vond hem redelijk goed. En ik vind Foppe vrij realistisch in het interview eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Maargoed misschien moet je ook eens iets van een ander aannemen, 10 mensen roepen hier dat hij er niet veel van gemaakt hebt terwijl jij blijkbaar de enige bent die hem zwaar goed vond... En ja jij haalt Foppe er steeds bij maar die heeft hele andere motieven. Bovendien als je hem hoort in dat interview vond hij bijna iedereen goed. Terwijl Nederland nou niet bepaald denderend speelde... Dus daar kun je ook je vraagtekens bij zetten.
Kutquote:Op maandag 11 juni 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
Wat vinden de ajacieden nou van de op handen zijnde transfer van Perez naar PSV?
Had dit voorkomen kunnen worden door een andere houding van Ten Cate?
Kut, sowieso dat hij vertrekt en dubbel zo erg dat het naar de grootste concurrent is.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
Wat vinden de ajacieden nou van de op handen zijnde transfer van Perez naar PSV?
Ja, maar aan de andere kant zou het een onwerkbare situatie worden volgend jaar, als hij op de bank beland. Ik geloof namelijk best dat het een lastige jongen is, als hij niet speelt.quote:Had dit voorkomen kunnen worden door een andere houding van Ten Cate?
Precies dat was inderdaad zo'n moment waaruit ik vond blijken dat hij niet lekker in zijn vel zit. Als je topfit bent, je hebt een goed seizoen gedraaid en je hebt zelfvertrouwen, dan neem je zo'n bal in een keer. Maar hij moet hem eerst weer aannemen en mee gaan priegelen wat bijna leidt tot balverlies ware het niet dan Rigters toch nog kop oppakken.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:31 schreef twi het volgende:
Babel had zichzelf natuurlijk nog een grote kans kunnen geven, ware het niet dat hij door het twijfelen de bal verspeelde en Rigters daarna nog in kon zetten. Babel kan dat soort momenten gewoon goed uitspelen, maar op de een of andere manier lukt het hem vaak gewoon niet.
Knap staaltje wanbeleid...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
quote:Ajax breekt contract Sarpong open
Amsterdam, 11 jun 2007
Ajax heeft het contract met middenvelder Jeffrey Sarpong opengebroken en verlengd tot 1 juli 2011. De vorige overeenkomst met Sarpong zou aflopen op 1 juli 2008.
Sarpong kwam op zevenjarige leeftijd bij de jeugdopleiding van Ajax. De 18-jarige Ajacied speelde tot nu toe 9 competitiewedstrijden en 2 bekerwedstrijden in Ajax 1. Hij maakte zijn debuut op 22 december 2005 in de uitwedstrijd tegen FC Eindhoven (1-6).
Komend seizoen wordt Sarpong definitief toegevoegd aan de A-selectie. ,,Ik hoop veel aan spelen toe te komen en uiteindelijk wil ik een vaste waarde worden binnen het elftal’’, zei hij nadat hij in het bijzijn van zijn vader zijn handtekening onder het contract had gezet. ,,Ik ben er trots op dat ik heb bijgetekend. Ajax is echt mijn club.’’
Technisch-directeur Martin van Geel heeft vertrouwen in Sarpong. ,,Hij behoort tot de talentvolle spelers die we graag bij de club houden’’, lichtte hij toe. ,,Jeffrey is een multifunctionele middenvelder, die tweebenig is en over een groot loopvermogen beschikt. Hij heeft bij Ajax veel concurrentie op het middenveld, maar we zijn overtuigd van zijn kwaliteiten.’’
Er wordt een beetje gedaan alsof de messias weggaat, en volgens mij was er een tijdje terug nog de sfeer dat geen enkele speler groter dan de club isquote:Op maandag 11 juni 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
Moet dat dan? Als er interesse is in een speler ben je vaak al te laat met verlengen. Mij lijkt het nuttig alle spelers met potentie en een meerwaarde tot 2011 of langer vast te leggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wie heeft er interesse in Thomas Vermaelen dan?
De dochter van Ten Cate.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wie heeft er interesse in Thomas Vermaelen dan?
Je hebt gelijk, maar aangezien je juist hem specifiek noemand, naast Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder, dacht ik dat ik concrete interesse van een club gemist had.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Moet dat dan? Als er interesse is in een speler ben je vaak al te laat met verlengen. Mij lijkt het nuttig alle spelers met potentie en een meerwaarde tot 2011 of langer vast te leggen.
Zonde, had nog zo gehoopt dat Kenneth Perez er eerdaags overheen mocht.quote:
Die doet het toch met De Mul?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef SiemeN het volgende:
De dochter van Ten Cate.
Ze valt op Belgen.quote:
Niet meer, hij vond de sfeer in de slaapkamer een beetje intimiderend in huize Ten Cate..quote:
Bweheheheh.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:54 schreef manny het volgende:
[..]
Niet meer, hij vond de sfeer in de slaapkamer een beetje intimiderend in huize Ten Cate..
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:54 schreef manny het volgende:
Niet meer, hij vond de sfeer in de slaapkamer een beetje intimiderend in huize Ten Cate..
Lelijk denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
Hoe ziet dat mokkel er eigenlijk uit?
De eerste hit bij google afbeeldingen op "dochter ten cate":quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
Halfbloedje, stewardess.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij ziet Daniel de Ridder al zitten...
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:04 schreef manny het volgende:
[..]
De eerste hit bij google afbeeldingen op "dochter ten cate":
[afbeelding]
Het kan zijn dat ze erg op haar vader lijkt, maar dit lijkt me eerlijk gezegd gewoon een plaatje van Henk zelf...
Ja, want we hebben een te krappe selectie, de transfermarkt sluit bijna en we hebben kwaliteit te weinig!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:58 schreef w00h00 het volgende:
Martin waar blijven onze aankopen???????
quote:‘Juventus rond met Huntelaar’
www.voetbalonline.nl, 11 juni 2007 16:50 - Volgens de Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport zijn Juventus en Klaas-Jan Huntelaar het eens geworden over een 4 jarig contract. De spits van Ajax zou in deze periode 3 miljoen euro per jaar gaan verdienen. Juve gaat nu versneld te werk omdat David Trezeguet de club heeft laten deze zomer te vertrekken. ‘De oude dame van Turijn” zal dan ook op korte termijn contact opnemen en de Amsterdammers 18 miljoen euro bieden, in drie termijnen te betalen.
Vooralsnog blijft Klaas-Jan Huntelaar echter zeggen dat hij ook komend seizoen bij Ajax speelt. We zullen zien, maar om te beginnen moeten we er vanuit gaan dat de speler altijd gelijk heeft.
http://www.transfermarkt.(...)fers/uebersicht.htmlquote:
Ja kloptquote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef PLAE@ het volgende:
Ze moeten die gare voetbalsites echt verbieden die alles uit kranten halen waarbij niemand ooit kan controleren of het artikel uberhaupt bestaat (wat in 50% zo'n beetje niet het geval is) en in 99% van die gevallen dat het artikel er wel is is het nog op gebakken lucht gebaseerd![]()
in termijnen betalen gebeurt overigens wel meer tochof alleen in fm?
![]()
Vrij normaal in Belgie, mijn vorige baas heette ook Lieve...quote:
Corriere dello Sport kunnen ze ook maar beter verbrandenquote:
wel met een betere titel....quote:Op maandag 11 juni 2007 17:17 schreef toma het volgende:
omfg, ik kon dit topic nergens vinden. Heb er zelf één gemaakt
zie t nu pas
Het zal toch niet he...quote:'Huntelaar rond met Juventus'
Uitgegeven: 11 juni 2007 17:12
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar zou een persoonlijk akkoord bereikt hebben met de Italiaanse club Juventus, melden Italiaanse media.
ANP
Huntelaar moet bij de promovendus waarschijnlijk David Trezequet vervangen. De Fransman is teleurgesteld in de club uit Turijn en aast op een vertrek naar Engeland.
De 24-jarige international zou naar verluidt zo'n 3,5 miljoen euro per jaar kunnen verdienen bij Juventus.
Eerder werd al bekend dat de kersverse trainer van de 'Oude Dame', Claudio Ranieri, Huntelaar beschouwt als de ideale opvogler van Trezequet. De spits van Ajax mag voor ongeveer achttien miljoen euro vertrekken uit Amsterdam.
(c) NU.nl/Anne Joldersma
Het AD neemt ook wel eens iets zomaar over, helaas...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:34 schreef PLAE@ het volgende:
Die nemen dat gewoon van elkaar over. Gewoon alleen naar serieuze media luisterenniet van die knip-plak sites. Al is het AD redelijk serieus
![]()
Het is pas definitief als het op FOK! Nieuws staatquote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef toma het volgende:
NU.nl is ook niet bepaald onbetrouwbaar
http://www.nu.nl/news/111(...)met_Juventus%27.html
Wat sport betreft wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef toma het volgende:
vorig jaar waren we voor het eind vh seizoen al bijna klaar met de transfersquote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef devv05 het volgende:
Perez, De Mul, Huntelaar en Sneijder weg in topic #666?
Het is me veel te stil rondom aankopen, je hoort alleen maar van spelers die weggaan. We hebben dan Bakkie wel die mss een versterking is maar dat is bij lange na niet genoeg.
Allemaal als bron een italiaans fantasten krantje.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef toma het volgende:
In Italië?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef SteveBallmer het volgende:
Gaat helemaal noppes met Huntelaar gebeuren. Volgend seizoen: 28 goals.
Tuurlijk jongens, plaats dan niets als het niet zeker isquote:Klaas-Jan Huntelaar zou een persoonlijk akkoord bereikt hebben met de Italiaanse club Juventus, melden Italiaanse media.
Begint al echt een 666 topic te worden..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef toma het volgende:
voor 18 miljoen kunnen we echt wel een redelijke spits kopen hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:37 schreef devv05 het volgende:
Babel in de spitsWat een drama seizoen zou dat worden.
Huntelaar gaat niet naar Juve, die blijft lekker bij Ajax ballenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
voor 18 miljoen kunnen we echt wel een redelijke spits kopen hoor..
Als Ajax tenminste het geld in 1 keer krijgt![]()
Ik ga daar ook vanuit.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Huntelaar gaat niet naar Juve, die blijft lekker bij Ajax ballen
Dat was ie niet dusquote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef PLAE@ het volgende:
denthemen ik was ff weg door een ban maar ik neem aan dat Davids z'n shirt aan jou kwam brengen bij de laatste wedstrijd. Leuk man
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef PLAE@ het volgende:
denthemen ik was ff weg door een ban maar ik neem aan dat Davids z'n shirt aan jou kwam brengen bij de laatste wedstrijd. Leuk man
Zo denk ik er ook overquote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef MaxC het volgende:
Huntelaar gaf een paar weken geleden nog aan, dat hij zeker nog 1 jaar bleef. Niks te vrezen![]()
Waarom?!?quote:
Ik hoef geen kusje hoor... Jij laat hm zetten niet ik...quote:
Het hoofd van John Jaakke.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef BB-boy het volgende:
Wat ga je erop laten zetten?
De enige die kansloos is ben jij met deze reactie.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoef geen kusje hoor... Jij laat hm zetten niet ik...
Dus nogmaals waarom?!?! Je vindt het prettig om voor kansloos te worden aangezien?
Het is nog niet eens slecht bedoeld. Maar wel serieus. Probeer hem te waarschuwen van wat de algemene reactie zal zijn op zo'n tattoo.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De enige die kansloos is ben jij met deze reactie.
Vervelend voor je, clubliefde niet begrijpen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoef geen kusje hoor... Jij laat hm zetten niet ik...
Dus nogmaals waarom?!?! Je vindt het prettig om voor kansloos te worden aangezien?
En zonder tattoo heb je die niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vervelend voor je, clubliefde niet begrijpen.![]()
Zoals Sonckquote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. En dat zeg ik niet. Maar neerbuigend doen over een tattoo van je club slaat nergens op. Dat kan niet anders of je begrijpt het niet.... En nee ik ben geen tattoo dragerquote:
Italianen betalen altijd in termijnenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het kan mij mijn reet roesten wat andere van me denken, de meeste zien me toch als geestelijk gehandicapte aangezien de rolstoel, dan ga ik me écht niet om zoiets druk maken, ik weet het niet beter.. Maar ik snap wel wat je bedoelt maar het kan mijn reet roestenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is nog niet eens slecht bedoeld. Maar wel serieus. Probeer hem te waarschuwen van wat de algemene reactie zal zijn op zo'n tattoo.
Daar moet maar eens een eind aan komen vind je ook niet? Ik bedoel, Chivu is net afbetaald.quote:
Zo is het.quote:En je vindt echt niet zomaar een spits van kaliber Huntelaar die er meteen staat en ook nog eens naar Ajax wil.
Hoe je het wendt of keert, mensen zullen er naar kijken alsof je 1 of andere sjonnie bent. Als hij het wilt doen prima, maar niets mis met hem waarschuwen voor de gevolgen ervan.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. En dat zeg ik niet. Maar neerbuigend doen over een tattoo van je club slaat nergens op. Dat kan niet anders of je begrijpt het niet.... En nee ik ben geen tattoo drager![]()
Tuurlijk wel, maar dit is mijn manier om mijn liefde voor ajax te laten zienquote:
Maar er is een verschil tussen helemaal onder zitten en 1 tattoo op je schouderblad die onder je shirt zitquote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, mensen zullen er naar kijken alsof je 1 of andere sjonnie bent. Als hij het wilt doen prima, maar niets mis met hem waarschuwen voor de gevolgen ervan.
Oke duidelijk. Nogmaals het was niet de bedoeling om je af te vallen. Door zo'n tattoo val je automatisch in een bepaalde groep voor veel mensen en ik kan me voorstellen dat je daar achteraf spijt van kan krijgen. Maar iig succesquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het kan mij mijn reet roesten wat andere van me denken, de meeste zien me toch als geestelijk gehandicapte aangezien de rolstoel, dan ga ik me écht niet om zoiets druk maken, ik weet het niet beter.. Maar ik snap wel wat je bedoelt maar het kan mijn reet roesten
En voor mij is het een manier om mijn clubliefde tot uiting te brengen, op mijn eigen manier, ik zeg dus niet dat je dit moet doen om je liefde te laten blijken
Weet je ook al wat voor 1?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Happel het volgende:
Guttegut, een discussie, omdat iemand een tattoo neemt van de club waar hij van houdt. Lekker interessant wat de meningen van andere mensen zijn.
Ga er zelf ook ooit een nemen (niet van ajax natuurlijk.).
Het was geen reactie op jouquote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dit is mijn manier om mijn liefde voor ajax te laten zien
En natuurlijk willen we wel een fotoquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het kan mij mijn reet roesten wat andere van me denken, de meeste zien me toch als geestelijk gehandicapte aangezien de rolstoel, dan ga ik me écht niet om zoiets druk maken, ik weet het niet beter.. Maar ik snap wel wat je bedoelt maar het kan mijn reet roesten
En voor mij is het een manier om mijn clubliefde tot uiting te brengen, op mijn eigen manier, ik zeg dus niet dat je dit moet doen om je liefde te laten blijken
Ik snap je punt ook wel maar ik maak me er niet echt druk om, men ziet hem niet dus mensen op straat of waar dan ook zullen er niet over kunnen oordelen, en de mensen die ik ken weten allemaal dat ik maar 1 liefde heb en dat alles daarvoor moet wijken, tot nu toe moedigt iedereen me aanquote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oke duidelijk. Nogmaals het was niet de bedoeling om je af te vallen. Door zo'n tattoo val je automatisch in een bepaalde groep voor veel mensen en ik kan me voorstellen dat je daar achteraf spijt van kan krijgen. Maar iig succes
Ik ken een jongen met AFCA op zn onderrug en ja vooral het vrouwelijke geslacht knapt erop af. Ik wilde je alleen even waarschuwen, niets meer, niets minder...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen helemaal onder zitten en 1 tattoo op je schouderblad die onder je shirt zit
Komt voor elkaarquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
En natuurlijk willen we wel een foto![]()
ach, 2 op die 100en vrouwen die mij aanbidden maakt niet uitquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met AFCA op zn onderrug en ja vooral het vrouwelijke geslacht knapt erop af. Ik wilde je alleen even waarschuwen, niets meer, niets minder...
Dan nog... je bent zn vader niet ofzo...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, mensen zullen er naar kijken alsof je 1 of andere sjonnie bent. Als hij het wilt doen prima, maar niets mis met hem waarschuwen voor de gevolgen ervan.
Ach, hij bedoelde het goed tochquote:Op maandag 11 juni 2007 20:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan nog... je bent zn vader niet ofzo...![]()
Dan zou ik zeggen dat hij het niet mochtquote:Op maandag 11 juni 2007 20:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan nog... je bent zn vader niet ofzo...![]()
Neuh, nog niet echt. Zal wel iets op mijn rug worden. Ruimte zat om daar wat neer te zetten.quote:
Duh, wie zou daar nou niet op afknappen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met AFCA op zn onderrug en ja vooral het vrouwelijke geslacht knapt erop af. Ik wilde je alleen even waarschuwen, niets meer, niets minder...
Valt reuze mee hoor, er zijn zoveel mensen met een tattoo. Zelf heb ik er ook een, en heb er nooit last mee gehad als het gaat om werk. Ook wat betreft (al die honderdenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat hij het niet mocht. Nu vroeg ik me alleen af of hij er wel goed over nagedacht had. En je mag best je medemens behoeden voor iets wat in jou ogen een niet erg slimme beslissing is.
![]()
Edit: Maar verder veel succes dan morgen met het zetten!
Geen VI nogquote:Op maandag 11 juni 2007 18:39 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Allemaal als bron een italiaans fantasten krantje.
Goh, ze zijn ook echt al weg hequote:Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Een dikke leegloop bij Ajax heb ik wel door. Perez, Sneijder en Huntelaar
Waar gaat dit naar toe van Geel?
Waar blijven de aankopen dammit
![]()
Ik wil mischien ook zo'n tattoo. Dus ik wil een foto zien als je hem hebt laten zetten.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wie staan er in de rij? Gerald Sibon?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Goh, ze zijn ook echt al weg heHet is begin juni man, aankopen komen echt nog wel mocht Sneijder of Huntelaar daadwerkelijk vertrekken
![]()
Modric word genoemd als vervanger voor Sneijder. Ook is er een vaag gerucht gewest over Alex Pato maar dat zal wel bullshit zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie staan er in de rij? Gerald Sibon?Rick van den Bergh?
![]()
DeLorge, vd. Heijden, Schilder en Vertongen teruggehaald én natuurijk een oogje op Eliaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Een dikke leegloop bij Ajax heb ik wel door. Perez, Sneijder en Huntelaar
Waar gaat dit naar toe van Geel?
Waar blijven de aankopen dammit
![]()
Cyberia18 is niet echt representatief voor de publieke opinie, gelukkig. Huntelaar blijft gewoon lijkt me. En als hij overhoopt toch vertrekt komt er mettertijd vanzelf een goede vervanger.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef jna het volgende:
Huntelaar zegt dat ie gewoon nog minstens een jaar blijft en iedereen hier staat al voor de deur bij van Geel met z'n hakbijl
Dat heb ik toch al lang gezegd!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef Longmen het volgende:
O Iaquinta gaat... Geen KJ dus?![]()
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93678/sc=d2cf91
Elia gaat naar Twentequote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef Gelderland het volgende:
[..]
DeLorge, vd. Heijden, Schilder en Vertongen teruggehaald én natuurijk een oogje op Elia
Onder verschillende invloeden heb ik 's nachts in Amsterdam een tattoo-shop bezocht en wilde de letters AFCA op mijn onderste vier vingerkootjes van mijn rechterhand tatoëeren, zoiets:quote:
Waarom denk je dat hij onder mijn shirt komtquote:Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onder verschillende invloeden heb ik 's nachts in Amsterdam een tattoo-shop bezocht en wilde de letters AFCA op mijn onderste vier vingerkootjes van mijn rechterhand tatoëeren, zoiets:
[afbeelding]
Maar dan dus slechts één hand.
Nog altijd ben ik megablij dat die tatoeerder geen mensen tatoeerde die niet helemaal bij geest waren, want zichtbare tattoos kunnen je maatschappelijke loopbaan héél erg in de weg staan.
Als de berichten daadwerkelijk lijken te kloppen zal Ajax volgens mij niet een bod van 18 miljoen negeren. Money makes the world go around, you never learned that?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Cyberia18 is niet echt representatief voor de publieke opinie, gelukkig.
Als de berichten kloppen zou het kunnen ja. Maar daar ga ik niet van uit. De genoemde websites geven allemaal "de Italiaanse sportkranten" aan als bron, en die zijn doorgaans niet de meest betrouwbare media. Ik denk dat Huntelaar zijn woord houdt en nog een jaar bij Ajax blijft. Mocht dat niet zo zijn is het erg jammer, maar dan nog geloof ik dat er met dat geld toch een behoorlijke vervanger gevonden kan worden.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als de berichten daadwerkelijk lijken te kloppen zal Ajax volgens mij niet een bod van 18 miljoen negeren. Money makes the world go around, you never learned that?
Maar goed ik vertrouw Huntelaar op zijn woord, hij blijft nog lekker een jaar bij Ajax.
Een gouwe.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Pak misschien nog wel een keertje de "F" mede omdat het ook mijn eigen voorletter is.... Time will tell!
Verstandig. Als je goed nadenkt over een tattoo, zet je hem ook niet op een opzichtige plaats. Daarom ben ik blij dat hij hem überhaupt niet wilde zetten, want daar had ik nu veel spijt van gehad.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij onder mijn shirt komt
Onderarm is sowieso uit den boze imho. Ziet best strak uit, maar alleen interessant mits je in de haven werkt of vrachtwagenchauffeur bent ofzo (niet denigerend bedoeld overigens).quote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef M0NTANA het volgende:
Verstandig. Als je goed nadenkt over een tattoo, zet je hem ook niet op een opzichtige plaats. Daarom ben ik blij dat hij hem überhaupt niet wilde zetten, want daar had ik nu veel spijt van gehad.
Beodel je niet tomas Peto, een lieverdje van HTC?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Modric word genoemd als vervanger voor Sneijder. Ook is er een vaag gerucht gewest over Alex Pato maar dat zal wel bullshit zijn.
Banen waar je een pak voor aan moet , kan ook nog net.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Onderarm is sowieso uit den boze imho. Ziet best strak uit, maar alleen interessant mits je in de haven werkt of vrachtwagenchauffeur bent ofzo (niet denigerend bedoeld overigens).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |