quote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
Het vrouwtje achter de balie bij het consulaat is trouwens echt een paniekerige stresskip
De mensen die voor mij waren werden allemaal met een kluitje het riet ingestuurd.
Volgens hun had ze gezegd dat ze hun oude paspoort moesten opzoeken e.d.
Hebben ze dat blijkbaar gedaan en nu vertelde ze dat dat niet genoeg was of niet de bedoeling.
Na aandringen dat ze dat wel gezegd had zei ze steeds dat die mensen het verkeerd begrepen moesten hebben.
Ik dacht: nou, dat zal dan wel.
Maar toen ik zelf aan het loket kwam kwam ik erachter dat ze TOTAAL niet luisterde
Ik leg mijn kapotte paspoort neer en zeg "ik wil graag een noodpaspoort aanvragen". Krijg ik een formulier voor "vermissing van document" toegescheven. En nog meer van dat soort dingen
Dus ik hoop maar dat het werkt
Echt zo'n desk-zombie dusquote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
Het vrouwtje achter de balie bij het consulaat is trouwens echt een paniekerige stresskip
De mensen die voor mij waren werden allemaal met een kluitje het riet ingestuurd.
Volgens hun had ze gezegd dat ze hun oude paspoort moesten opzoeken e.d.
Hebben ze dat blijkbaar gedaan en nu vertelde ze dat dat niet genoeg was of niet de bedoeling.
Na aandringen dat ze dat wel gezegd had zei ze steeds dat die mensen het verkeerd begrepen moesten hebben.
Ik dacht: nou, dat zal dan wel.
Maar toen ik zelf aan het loket kwam kwam ik erachter dat ze TOTAAL niet luisterde
Ik leg mijn kapotte paspoort neer en zeg "ik wil graag een noodpaspoort aanvragen". Krijg ik een formulier voor "vermissing van document" toegescheven. En nog meer van dat soort dingen
Dus ik hoop maar dat het werkt
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mensen die niet luisteren. En dat op een consulaat
ik zou er wat van zeggen, of vragen naar haar baas.
"Ja hallo, ik heet Nembrionic, en ik wil graag de Consul spreken"
Nou niet echtquote:
Iemand die alleen naar haarzelf luistert danquote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou niet echt
Echt een heel opgefokt typje
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Iemand die alleen naar haarzelf luistert dan
Het resultaat is helaas hetzelfde
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef iamredleader het volgende:
Nou, luitjes, ik ga hier de boel afsluiten en naar huis.
En ik denk niet dat ik vanavond nog langskom![]()
Ga gezellig met m'n meissie op de bank hangen of zo![]()
![]()
tot morgen!
Jammerquote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik heb besloten niet naar de meeting te gaan. Jammer, maar 't wordt me echt te druk om voor een uur of 2 naar Utrecht te reizen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |