quote:Op maandag 11 juni 2007 19:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, primaBen benieuwd. Mail maar als je het weet.
ja weet ik datquote:Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef Supersheep het volgende:
Eet er hier iemand paddo's?
Jij vast wel Soempie
champignonsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef Supersheep het volgende:
Eet er hier iemand paddo's?
Jij vast wel Soempie
Hey patserquote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef iamredleader het volgende:toch even een korte "hoi" hier. Even uitbuiken van het eten, en genieten van de aanblik van m'n vrouw met haar nieuwe
Swarovski
ketting
![]()
De bijpassende oorbellen doet ze nu niet in, maar ze wilde per se de ketting meteen om![]()
Zo. En nu de afwas, en een rustige avond![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rfP90uJ12eQ&mode=related&search=![]()
Kweetniet of dat misschien wat vroeg is? Wilden we niet rond 16:00 op Utrecht CS afspreken? We kunnen dan beter om 17:00 een baan reserveren, of om 15:00 afspreken. Rekening houdend met eventuele vertragingen op het spoor en zo, is het verstandig wat speling in te bouwen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer
Maar voor de mensen die wel komen: zullen we de baan van 16-17 uur reserveren?
nicequote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef iamredleader het volgende:toch even een korte "hoi" hier. Even uitbuiken van het eten, en genieten van de aanblik van m'n vrouw met haar nieuwe
Swarovski
ketting
![]()
De bijpassende oorbellen doet ze nu niet in, maar ze wilde per se de ketting meteen om![]()
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef iamredleader het volgende:toch even een korte "hoi" hier. Even uitbuiken van het eten, en genieten van de aanblik van m'n vrouw met haar nieuwe
Swarovski
ketting
![]()
Ik denk dat je er met 20 minuten lopen wel bent, mogelijk wel in minder dan datquote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kweetniet of dat misschien wat vroeg is? Wilden we niet rond 16:00 op Utrecht CS afspreken? We kunnen dan beter om 17:00 een baan reserveren, of om 15:00 afspreken. Rekening houdend met eventuele vertragingen op het spoor en zo, is het verstandig wat speling in te bouwen.
En hoe ver is het van Utrecht CS naar de bowlingbaan?
Toetjes met stukjes fruit zijn wel lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
oh oh oh oh
wat gruwel ik toch van stukjes in een toetje![]()
lees: stukken aardbei in een breaker, stukjes fruit in een mixtoetje.
ik wil gewoon een toetje dat ik door kan slikken!![]()
vroeg ik jou watquote:Op maandag 11 juni 2007 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toetjes met stukjes fruit zijn wel lekkeren die kun je ook gewoon doorslikken
![]()
slikken kreng![]()
die met zonnebloempitten is lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
oh oh oh oh
wat gruwel ik toch van stukjes in een toetje![]()
lees: stukken aardbei in een breaker, stukjes fruit in een mixtoetje.
ik wil gewoon een toetje dat ik door kan slikken!![]()
quote:
Heb je dat gat van een breaker wel is gezien?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:08 schreef Supersheep het volgende:
Eet voortaan alles met een rietje, dan heb je daar geen last van
neequote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Heb je dat gat van een breaker wel is gezien?
nee niksquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Jullie allemaal noodweer gehad van 't weekend?
geen druppel gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er weer
Terug uit Zeeland.Jullie allemaal noodweer gehad van 't weekend?
Zeeland is de Nederlandse provincie waar ik al het langste niet geweest benquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er weer
Terug uit Zeeland.Jullie allemaal noodweer gehad van 't weekend?
Ga je moeilijk doen Tim?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je iets tegen breakers Sheep?
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo, ook weer online na een dag hard werken!
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo, ook weer online na een dag hard werken!
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe maar bij wyccie, vindt ze leuk
Wie zegt dat ik geen Sjiep heet?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij ben ik de enige uit de SC die regelmatig met de echte voornaam wordt aangesproken
Of Yuri moet echt Yuri heten
mooiquote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een huis gekocht.
Over 3 weken krijgen wij de sleutel van dit mooie stulpje:
[afbeelding]
Da's de slaapkamer; de woonkamer zit aan de achterkant het heeft ook over de hele lengte ramen (met openslaande deuren naar de tuin). Aan de achterkant loopt de woning schuin, en heeft dus 3 verdiepingen. Nu zitten we in een portiekflatje, dus dit is echt een enorm grote stap vooruit!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef wyccie het volgende:
Mooi, veel licht!
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's de slaapkamer; de woonkamer zit aan de achterkant het heeft ook over de hele lengte ramen (met openslaande deuren naar de tuin). Aan de achterkant loopt de woning schuin, en heeft dus 3 verdiepingen. Nu zitten we in een portiekflatje, dus dit is echt een enorm grote stap vooruit!
En dit wordt min of meer ons uitzicht:
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's de slaapkamer; de woonkamer zit aan de achterkant het heeft ook over de hele lengte ramen (met openslaande deuren naar de tuin). Aan de achterkant loopt de woning schuin, en heeft dus 3 verdiepingen. Nu zitten we in een portiekflatje, dus dit is echt een enorm grote stap vooruit!
En dit wordt min of meer ons uitzicht:
[afbeelding]
flauwquote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vader komt thuis met een grote zak.
Zoontje vraagt wat erin zit.
Da's mest zegt de vader?
Waarvoor vader?
Voor de aardbeien
Zoon kijkt wat bedrukt en vraagt of het ook slagroom mag zijn....
Nee. Sterker nog, het bos wordt nog verder uitgebreid.quote:
Nee, ik schijn volwassen te zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef wyccie het volgende:
TSE is geen TSEtje meer.
je bent zo oud als je je voelt hequote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, ik schijn volwassen te zijn.
Dat is toch Nijmegen?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kronenburg?
Rijkerswoerd, laatste gedeelte.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kronenburg?
oh bij mij werkt dat zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |