Ga er nu al vandoor!quote:
Is die emo nog bij je in de buurt dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik werd wakker en er zat ineens een emo in me te krassen![]()
![]()
Maar als me haar nog langer wordt dan begint het toch wat in de buurt te komen![]()
Nee die heb ik direct uit het raam gepleurtquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is die emo nog bij je in de buurt dan?
Dat zou ik wel willen doen, maar af en toe gaat de telefoon, en dan moet ik er echt wel zijn. Bovendien is een van m'n collega's al eerder naar huis gegaan, en daarnaast wil ik morgen wat eerder weg. Dus vandaag maar even dat laatste uurtje uitzittenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga er nu al vandoor!![]()
Vind je baas vast niet erg en dan hebben jullie meer tijd samen vanavond![]()
Toch niet in de prikkelstruiken?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee die heb ik direct uit het raam gepleurt![]()
Maar hij was niet dood dus doe je hok maar wel goed opslot![]()
Nee wel een bot plasticscheermesjequote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch niet in de prikkelstruiken?
Of heb je er ook een bak krasloten achteraan gegooid? Dan blijft ie wel even van zichzelf af
Ik dacht woensdag...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem komt trouwens vandaag toch terug of woensdag ?
Hij zou misschien bog een week ectra blijven toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem komt trouwens vandaag toch terug of woensdag ?
Maar dat mist ie de meetquote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij zou misschien bog een week ectra blijven toch?
Correct. Dat is te zeggen: Ik vlieg morgen(dinsdag) en kom dan woensdagochtend aan.quote:
Bij dezequote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:
Hij wist het nog niet, Nem moest nog kijken of hij goedkoop z'n ticket met een week kon verlengen. Tot op heden nog niks vernomen...
Als je het over de duvel hebtquote:Op maandag 11 juni 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct. Dat is te zeggen: Ik vlieg morgen(dinsdag) en kom dan woensdagochtend aan.
Ik ga niet verlengen. Waarschijnlijk wel weer binnenkort terug
Straks eerst mijn noodpaspoort ophalen
En als dat er niet is dan MOET ik misschien wel verlengen
quote:
je vingers gaan te snel voor je toetsenbordquote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij zou misschien bog een week ectra blijven toch?
Nah, is waarschijnlijk eerder omdat 'ie aan jou dachtquote:Op maandag 11 juni 2007 16:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
je vingers gaan te snel voor je toetsenbord
ik zie het nu pasquote:Op maandag 11 juni 2007 16:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je vingers gaan te snel voor je toetsenbord
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nah, is waarschijnlijk eerder omdat 'ie aan jou dacht![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nah, is waarschijnlijk eerder omdat 'ie aan jou dacht![]()
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
Het vrouwtje achter de balie bij het consulaat is trouwens echt een paniekerige stresskip
De mensen die voor mij waren werden allemaal met een kluitje het riet ingestuurd.
Volgens hun had ze gezegd dat ze hun oude paspoort moesten opzoeken e.d.
Hebben ze dat blijkbaar gedaan en nu vertelde ze dat dat niet genoeg was of niet de bedoeling.
Na aandringen dat ze dat wel gezegd had zei ze steeds dat die mensen het verkeerd begrepen moesten hebben.
Ik dacht: nou, dat zal dan wel.
Maar toen ik zelf aan het loket kwam kwam ik erachter dat ze TOTAAL niet luisterde
Ik leg mijn kapotte paspoort neer en zeg "ik wil graag een noodpaspoort aanvragen". Krijg ik een formulier voor "vermissing van document" toegescheven. En nog meer van dat soort dingen
Dus ik hoop maar dat het werkt
Echt zo'n desk-zombie dusquote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
Het vrouwtje achter de balie bij het consulaat is trouwens echt een paniekerige stresskip
De mensen die voor mij waren werden allemaal met een kluitje het riet ingestuurd.
Volgens hun had ze gezegd dat ze hun oude paspoort moesten opzoeken e.d.
Hebben ze dat blijkbaar gedaan en nu vertelde ze dat dat niet genoeg was of niet de bedoeling.
Na aandringen dat ze dat wel gezegd had zei ze steeds dat die mensen het verkeerd begrepen moesten hebben.
Ik dacht: nou, dat zal dan wel.
Maar toen ik zelf aan het loket kwam kwam ik erachter dat ze TOTAAL niet luisterde
Ik leg mijn kapotte paspoort neer en zeg "ik wil graag een noodpaspoort aanvragen". Krijg ik een formulier voor "vermissing van document" toegescheven. En nog meer van dat soort dingen
Dus ik hoop maar dat het werkt
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mensen die niet luisteren. En dat op een consulaat
ik zou er wat van zeggen, of vragen naar haar baas.
"Ja hallo, ik heet Nembrionic, en ik wil graag de Consul spreken"
Nou niet echtquote:
Iemand die alleen naar haarzelf luistert danquote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou niet echt
Echt een heel opgefokt typje
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Iemand die alleen naar haarzelf luistert dan
Het resultaat is helaas hetzelfde
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef iamredleader het volgende:
Nou, luitjes, ik ga hier de boel afsluiten en naar huis.
En ik denk niet dat ik vanavond nog langskom![]()
Ga gezellig met m'n meissie op de bank hangen of zo![]()
![]()
tot morgen!
Jammerquote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik heb besloten niet naar de meeting te gaan. Jammer, maar 't wordt me echt te druk om voor een uur of 2 naar Utrecht te reizen.![]()
Tour de Francequote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef wyccie het volgende:
Een wat?
wie weetquote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie het
En daar ga jij dus spammen?![]()
sja dat gaat niet lukken. ik post juist steeds minderquote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je had het pas nog over heel veel posten in een redelijk korte tijd namelijk
sliep ik danquote:
En is dat goed of slecht?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sja dat gaat niet lukken. ik post juist steeds minder![]()
slaapkopquote:
ik weet van niksquote:
dan heb ik in m'n slaap zeker een driverprobleem opgelostquote:
die dingen zijn slaapverwekkendquote:Op maandag 11 juni 2007 19:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan heb ik in m'n slaap zeker een driverprobleem opgelost
goed bijgekomen?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik was met mijn stageverslag bezig maar dat is ongeveer herzelfde![]()
eigenlijk heb ik daar niet echt een mening overquote:
toch jammerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik daar niet echt een mening over![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
en nu naar links en rechts bewegen
Ah, primaquote:Op maandag 11 juni 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zal het in de overleg gooien
grootste probleem is vervoer (auto enzo... ik vind bus prima maar hij rijdt liever zelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |