abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:24:59 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50390115
21:55 Plannen en roddelen...

Lieke bespreekt met Dimitri de tactiek om Amanda zover te krijgen dat ze vreemdgaat met hem. Erg spannend dus. Geheime plannen en veel geroddel. Eric komt ook aan bod. "Wat een hielenlikker hè, die Eric?", zegt Lieke sneaky. Dimitri zwijgt instemmend. Hij kiest er toch voor om iets minder te gaan roddelen. We gaan zien wat de plannen voor resultaat opleveren.

Bron: Villa Vandaag, 12-06-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:55:00 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50391487
22:16 And the winner is....

De Miljonairs moeten zich verzamelen op de bank. Één voor één neemt iedereen plaats. Wat staat de Miljonairs te wachten? "Het is tijd voor de maandelijkse populariteitspoll", klinkt er door de speakers. "Dit keer worden er 1000 contactpunten verdeeld i.p.v. 500", gaat de stem verder die door de Villa klinkt. De stand van de poll. Één procent stijging voor Amanda. Dit is goed voor 30 contactpunten met drie procent. Op de zesde plaats staat de diva met vier procent. Zij krijgt 40 contactpunten. De rijzende ster Lieke krijgt zeven procent van de stemmen en dus 70 contactpunten. De vierde plek wordt gevuld door onze Miljonair Eric met acht procent van de stemmen en krijgt dus ook 80 punten. Het is een spannende race tussen Huub, Brian en Jaap. Op de eerste plaats staat wederom Huub met 41 procent van de stemmen. Daarna volgt met één procent verschil met de nummer drie, Jaap. Hij heeft 19 procent van de stemmen en Brian dan uiteraard 18 procent. Volgende maand is er weer een populariteitspoll. Wil jij dan je Miljonair op nummer één? SMS dan de naam van je favoriete Miljonair naar 1010!

Jaap kan er nog niet aan tippen... Misschien volgende maand?

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:25:02 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50392818
22:33 Verrassing voor Eric

Er is een videoboodschap voor Eric, zijn hartsvriendin Marielle heeft een boodschap voor hem. Ze wil hem een hart onder de riem steken omdat hij het de laatste tijd erg moeilijk heeft gehad. De Leidenaar is totaal verrast door deze boodschap. Ze vindt dat Eric het hartstikke goed doet, en dat hij zo door moet gaan. Ook heeft ze een woordje voor Huub. Ze vindt het erg jammer dat Huub zich zo heeft laten kennen, door Eric zo te terroriseren. Aan eind vertelt ze dat ze ontzettend veel van Eric houdt en dat ze hem mist. " Ik mis jou ook", roept Eric. Dat was een leuke verrassing voor Eric.

22:58 Eric ligt onder vuur...

Huub is het er niet mee eens wat Marielle heeft gezegd in de videoboodschap en valt Eric daarop aan. "Ik heb het van tevoren aangekondigd dat ik onze vriendschap op wilde zeggen", vertelt de Oldenzaler. "Ja, natuurlijk", reageert de Leidenaar. "Jij bent zo smerig, en zo f*cking gemeen. Je probeert je bij iedereen in te dekken en je naait je vrienden", schreeuwt Huub. "Dat is helemaal niet waar, jij zegt alleen maar onzin", zegt Eric. "Heb jij niet gezegd dat je met Amanda in de masterbedroom wilde liggen om Brian en Amanda uit elkaar te krijgen", roept de Oldenzaler. "Is dit waar?", vraagt de 19-jarige zich af. "Ik heb dat alleen gezegd zodat ik beter contact met jou zou krijgen", zegt de Leidenaar. "Je wilde dit dus voor dekking?", vraagt Amanda. "Nee, natuurlijk niet", reageert Eric. Keert iedereen zich nu tegen Eric?

dinsdag 12 juni 2007 @ 23:55:00 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50393983
23:16 Jaap staat achter Eric

Eric is in zijn eentje buiten gaan zitten en Jaap komt hem even opzoeken. "Ben je boos op Huub?", vraagt Jaap. "Nee, hij is zo in mijn achting gedaald dat ik niet eens meer boos kan zijn", vertelt Eric. "Wat ik niet snap. Je laat Huub er veels te makkelijk mee weg komen. Jij en Huub hadden toch de afspraak om de ruzies tussen jullie te faken. En nu gebruikt hij het tegen jou, dat is toch raar", zegt de Briellenaar. "Hij probeert me zo zwart te maken en ik heb er geen zin meer in", reageert de Leidenaar. "Ik had ook geen zin in zo'n discussie. Ik ben mijn nederlaag aan het verwerken", vertelt Jaap. De twee klagen nog even door over de avond...

23:34 Wat wordt het?

Hoewel de discussies en het afbekken van Eric binnen verder gaat, zit Eric buiten zijn gedachtes op een rijtje te zetten. Hij probeert het één en het ander te redden maar of het hem gaat lukken...? Er is vanavond veel geschreeuwd, gevloekt en er zijn veel plannetjes bedacht. Huub blijft druk op de ketel houden. Wat zijn de plannen voor vanavond? Gaat dit een nacht worden vol terror en gemene plannen tegen de Leidenaar of leggen ze zich er vanavond bij neer? De tijd zal het ons leren…

woensdag 13 juni 2007 @ 09:25:03 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50400202
08:14 Een sleurloos bestaan

Uit onderzoek is gebleken dat de zondag en de maandag doorgaans bekend staan als 'sleur'dagen. Gelukkig is het vandaag woensdag. Bovendien is er bij de Miljonairs geen sleur te bekennen en als dat al dreigt te ontstaan, verzinnen ze wel iets om te voorkomen dat de sleur erin komt. De Miljonairs leiden dus een sleurloos bestaan. Of zou zelfs dát een keer gaan vervelen...?

08:45 Bofkont Huub

Huub is al vroeg uit de veren. "Hé Huub, je mag uitslapen hoor", mompelt Lieke. "Weet ik", reageert Huub. Maar hij heeft het bij het verkeerde eind. Palma maakt namelijk iedereen al wakker. "Morgen mogen jullie uitslapen", fluistert ze. "Hé Huub gefeliciteerd met de overwinning", roept Palma over de populariteitspoll. Huub vertelt vol trots dat hij wederom eerste staat en zoals afgesproken, komt Palma meteen terug op de gemaakte afspraak. "Ik ben de hele week je butler", zegt het hoofd huishouding lachend. "Kan ik al iets voor je betekenen?" Nou Huub, bofkont!

09:04 Tot uw orders...

Een bakkie van 'bulter' Palma gaat er prima in!

Bron: Villa Vandaag, 13-06-2007
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:55:02 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50400988
09:21 'Herken de valse nicht'

Leuter en kneuter, die inmiddels al lang geen leuter en kneuter meer zijn, lopen meteen weer te fitten op elkaar. Snerende opmerkingen vliegen weer over en weer. Eric vertelt Palma over het akkefietje gisteren na de videoboodschap van Mariëlle. "Je moet er boven staan", geeft het hoofd huishouding als tip. "Heb je het gezien, Palma?", onderbreekt Huub het onderonsje. "We hebben een programma gezien en het heet 'Herken de valse nicht'!" Eric staat er wat beteuterd bij. Waar is de tijd gebleven dat ze samen als twee kleine kindjes zingend aan de ontbijttafel verschenen?

09:37 Een veelbelovende horoscoop!

woensdag 13 juni 2007 @ 10:55:02 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50402915
10:05 Een vluchtige ontmoeting

"Beetje zin in Jensen?", vraagt Lieke aan Brian. "Ja zeker, hartstikke leuk", reageert Brian. "Voordat ik erin ging (de Villa red.), kwam ik hem al tegen", vertelt Brian enthousiast. "Toen reed hij met de auto voorbij, hij is echt grappig!" Zou Robert Jensen zich deze vluchtige ontmoeting ook nog herinneren?

woensdag 13 juni 2007 @ 11:25:01 #58
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50403829
10:16 Hart luchten bij Nancy

Eric en yogalerares Nancy zitten buiten heerlijk een kop koffie te drinken. Eric heeft eindelijk iemand gevonden waar hij even mee kan praten en die er vanaf een afstand naar kijkt. Hij lijkt hier veel aan te hebben. "Hij (Huub red.) zegt ook vaak als er gasten zijn: 'We willen jullie niet raken maar Eric!'", weet de Leidenaar te vertellen. "Dat kan ook niet…", is Nancy van mening. Hopelijk zal de yogales Eric goed doen.

10:27 Ze hebben het er maar druk mee...

"Ga zo laag over je knieën heen, en met je rug weer naar achter", vertelt Nancy erg rustig tegen Eric, Lieke en Brian. Zij doen vol motivatie mee met de yogales. Huub kan ieder moment vertrekken naar de studio. Hij gaat vandaag zijn single 'Nooit meer naar huis' opnemen. We kunnen niet wachten tot het eindresultaat!

10:56 Net de film titanic...

I'm the king of the world...of was het nou de Villa?

woensdag 13 juni 2007 @ 11:55:01 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50404908
11:23 Het is ook zo zwaar...

Gekreun op de vroege ochtend in de fitnessruimte. "Werveltje voor werveltje buig je je terug op de mat. Benen zo dicht mogelijk bij je houden", is de instructie van Nancy. Blijkbaar is het een enorm zware oefening want Brian kreunt en heeft uiteindelijk zoveel last van zijn rug dat de yogalerares hem moet gaan masseren. Eric was ook al vroegtijdig met de oefening gestopt. Lieke klaagt niet. Kunnen de mannen dan zo weinig hebben?

woensdag 13 juni 2007 @ 12:25:01 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50405997
11:47 Gevallen van twee hoog!

De yogales zit er weer op voor vandaag. Eric, Brian en Lieke praten nog even na met Nancy. "Ik heb ontzettend last van mijn rug. Vroeger ben ik van twee hoog naar beneden gevallen met mijn rug op beton", vertelt Brian stoer. Lieke en Nancy luisteren geschokt. Ook Eric schrikt ervan. "Kreeg je toen nog wel adem dan?", vraagt Lieke. "Ja, dat wel, maar het deed wel pijn", weet de Antilliaan te vertellen. Wat een geschiedenis jongens…

12:09 Druk, druk, druk...

Natasia en Amanda zijn inmiddels ook weer van de partij. Ontbeten en al kunnen ze er weer helemaal voor gaan. Natasia wacht op Tilly, die vandaag iets later komt. Ondertussen komt thaiboksleraar Hans Nijman binnen. Brian kijkt hier al de hele week naar uit. De Miljonairs hebben het er maar druk mee… En dan nog te bedenken dat vanmiddag ook nog de cursus beleggen is!

Ja Palma, je bent bijna net zo breed!

woensdag 13 juni 2007 @ 12:55:01 #61
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50406944
12:33 Sportieve Miljonairs?!

"Huub en ik hebben afgesproken dat we bij de volgende populariteitspoll gaan worstelen in de paardenbak voor contactpunten!", vertelt Brian enthousiast. Hans kijkt er bedenkelijk bij. Ondertussen voert de Antilliaan de ene na de andere thaiboksoefening uit. Jaap vindt het ook nodig om weer wat kilootjes weg te werken en gaat daarom fietsen. Wat is iedereen toch weer sportief vandaag!

12:41 Natte broek...

Amanda is even gaan kijken hoe het met haar vriendje gaat. Brian is zwaar aan het trainen tijdens zijn thaiboksles. De blondine is zeer geboeid door alle oefeningen die de Antilliaan moet uitvoeren. "Is je broek helemaal nat?", vraagt ze ineens aan Brian. "Dat komt niet door mij hoor", roept de thaiboksleraar Hans. Maar waardoor wel?

woensdag 13 juni 2007 @ 13:25:01 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50408055
13:02 K-A-P-O-T

"Wat doen jullie jezelf aan?", roept Amanda naar de twee sportieve mannen. De les zit er weer op namelijk voor Brian. De Antilliaan is echt helemaal k-a-p-o-t. Al hijgend, zwetend en bijna niet meer op zijn benen kunnen staan, neemt hij wat rust voor zichzelf. Dat is ook niet zo gek, want de training was erg zwaar. Volgende week is er weer een les… Brian kennende kijkt hij hier nu alweer naar uit!

woensdag 13 juni 2007 @ 13:55:07 #63
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50409180
13:29 "Dat is een hele slimme man"

Eric lucht zijn hart bij nagelstyliste Tilly. Hij zucht, puft en steunt. Maar Tilly heeft daar zo haar eigen ideeen over. "Jij hebt de groep niet nodig, daar gaat het om!", zegt ze steevast. "Mensen die een groep nodig hebben, staan niet sterk!" "Ja, dat is ook zo", reageert de Leidenaar en vertelt dat hij gisteren toch iets had aan Jaap. "Dat is een hele slimme man, daar moet ik echt om lachen", biecht Tilly op. Eric vond het ook fijn dat juist Jaap hem gisteren steun gaf. Zo af en toe maakt de 'terror' toch plaats voor de zachte kant van Jaap. Je blijft toch mens, hè!

woensdag 13 juni 2007 @ 14:25:01 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50410209
13:39 Brian gaat voor Lieke

Brian en Amanda rusten uit in de chillroom. Brian heeft net gesport en dus is het na de fysieke training, tijd voor de hersentraining. En hoe kan dat beter dan door over acties na te denken… "Wat Huub echt niet zou trekken, is als ik met Lieke zoenen", denkt hij hardop. Amanda knikt instemmend. "Het zit er wel een keer aan te komen, echt waar", gaat Brian verder. "Ja, moet je doen", zegt Amanda en het is even stil. "We kunnen het ook zo doen, ik zoen met haar en dan kom jij erbij", oppert de 19-jarige. "We weten in ieder geval dat ze hitsig wordt van drank!", zegt Brian. Nou Lieke, oppassen maar!

woensdag 13 juni 2007 @ 14:55:00 #65
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50411364
14:12 Dimitri wordt ingezet!

In de chillroom wordt nog steeds gepraat over Lieke. "Ze heeft nog nooit wat gehad met een jongen zoals Huub. Lieke valt op gespierde mooie mannen!", zegt Brian. De twee proberen te bedenken hoe ze Lieke en Huub uit elkaar kunnen krijgen. De conclusie is dat Lieke verleidt moet worden door een mooie gespierde man. "Mitch gaat niet lukken. Misschien Dimitri… (beide butler in de Villa red.)", denkt Amanda. "Laten we maar eens gaan praten met Dimitri", spreekt Brian geheimzinnig. Wat zij alleen niet weten is dat Lieke en Huub ook bezig zijn met een plannetje zodat Amanda vreemdgaat met butler Dimitri. Hoe gaat dit verder verlopen?

Denken, denken, denken...

14:23 "Jij was ook een klein secreetje!"

Palma en Tilly proberen Eric zich wat sterker te laten voelen. "Jij was ook een klein secreetje in het begin", zegt Palma. "Het hoort bij het spel. Je wordt er alleen maar groter en sterker van",vindt ze. Eric begrijpt het wel, maar dat maakt de pesterijen jegens hem nog niet leuk! Amanda komt bij de heer en dames zitten en er wordt over luchtigere onderwerpen gesproken. "Wat leuk, dat pofbroekje!", zegt Palma tegen de 19-jarige. Amanda kletst verder over haar kapsel. Eric lacht zelfs weer. Alles komt vast goed!

14:25 Worden Brian en Eric vrienden?

Eric probeert wat uit te leggen aan Brian. "Ik wilde Amanda niet in de Masterbedroom hebben om dubbele dekking te krijgen", legt Eric uit. De Antilliaan zet de aanval in als Eric vertelt dat Amanda boos was op Brian en daarom bij hem ging slapen. "Wie befte er nou wie? En wie was er nou boos?", vraagt hij. "Amanda was ook boos omdat jij haar in het gezicht hebt gespuugd en haar hebt geduwd", argumenteert Eric. "Daar heb ik ook mijn excuses voor aangeboden", zegt Brian lichtelijk geïrriteerd. De discussie gaat verder, maar gelukkig wel op een volwassen niveau. Dat is wat we willen zien… Nu nog hopen dat Eric en Brian een vriendschap kunnen sluiten!

14:34 Nieuwe nummer één hit?

"Nooit meer naar huis olé olé", komt Huub al zingend en vrolijk binnen. Hij loopt naar beneden en schrikt als hij ziet dat Natasia in bed ligt en wakker wordt. Hij fluistert wat en loopt weer naar boven. "Hé! Jaapie!", roept hij. "Hoe ging 'ie?", vraagt de Briellenaar. "Ja, goed. Hij wordt echt zo goed", zegt een enthousiast Huub. "Ik hoop echt dat het een nummer één hit wordt!", laat Jaap weten. Nou wie weet… we zullen het komende zomer wel merken in de feestcafés op de warmste zomerbestemmingen!

woensdag 13 juni 2007 @ 15:25:01 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50412664
15:01 Nagelstyliste of kletspartner?

Tilly is inmiddels alweer een paar uurtjes in de Villa aanwezig, alhoewel, ze zit buiten op het terras. Één voor één behandelt ze de Miljonairs weer aan de handen en nagels. De nagelstyliste praat altijd gezellig met haar klanten. Iedereen kan zijn ei even kwijt en daardoor zien we ook positieve kanten van 'terrorjaap' en van de slinkse Huub. En dat is toch wel erg belangrijk als je in De Gouden Kooi bent!

woensdag 13 juni 2007 @ 15:55:02 #67
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50413853
15:28 Eric zet alles op alles!

Eric praat even bij met Natasia. "Ik heb met Brian gepraat", vertelt hij. "Oh, en?", vraagt de diva nieuwsgierig. "Ja, we hebben in het begin behoorlijk met onbegrip te maken gehad", laat Eric weten. "Tja, dat is ook zo", antwoordt Natasia. "Er is natuurlijk met veel modder gegooid en ook wel visa versa, maar ik weet dat ik hem heb gekwetst maar ook jou!", gaat de Leidenaar verder. Hij zet dus alles op alles om toch weer maatjes te vinden in de Villa! Of is het de aard van het beestje om nieuwe dekking te vinden?

woensdag 13 juni 2007 @ 16:25:02 #68
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50414923
15:41 Post voor Eric en Jaap!

Post! Alleen Eric en Jaap zijn tot nu toe de gelukkigen. Eric leest een brief van een fan en begint te lachen. Ook Jaap komt erbij zitten. "He, heb je nou mijn bril op?", wil Eric weten. "Weet ik niet", mompelt Jaap, maar het is duidelijk de bril van Eric. Ondertussen staat de rest zich om te kleden voor Jensen! Brian gaat zelfs in pak! Maar ja, dat staat hem ook zo goed… Op de mat vallen meer brieven. Gelukkig maar, de rest is niet vergeten!

15:44 Wat een stoere brede vent!

Best jammer dat Jaap al gaat trouwen met Cora...

woensdag 13 juni 2007 @ 16:55:00 #69
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50415856
16:05 Verdwenen spullen

Eric en Natasia zijn weer eens te vinden in de kapsalon. De diva is zich aan het opmaken, maar komt tot de ontdekking dat ze wat spulletjes kwijt is. "Alles verdwijnt hier in het huis. Volgens mij hebben we een kleptomaan in de Villa." "Ja, ik ben ook van alles kwijt hoor", reageert Eric. "We moeten maar eens goed op zoek gaan naar onze spullen", zegt Natasia. "Ja, doen we", zegt de Leidenaar. De diva's on a mission!

16:22 Wrok en pesterijen

Marielle, de beste vriendin van Eric, haalde gisteren keihard uit naar Huub in een videoboodschap. Blijkbaar zit het de Oldenzaler nog steeds dwars, want ook vandaag gaat hij wederom als een dolle tegen Eric tekeer. "Beneden het niveau!? En wat is in iemands eten spugen dan?!", sneert Huub. Eric houdt zijn hoofd koel, maar besluit het veld te ruimen als Lieke en Huub pesterig beginnen te zingen: "Mr Lonely, rot maar op!" Lucht het op Huub?

16:40 Tijd van komen en van gaan

Tilly is weer klaar in de villa en pakt al haar spulletjes in. "Wat ga je vanmiddag doen?", vraagt Eric. "Ik ga naar de Nieuwmarkt, moet wat dingen regelen", vertelt Tilly. "Ik zou ook zo graag naar Amsterdam willen", jammert de Leidenaar. "Jouw tijd komt wel weer", zegt de nagelstyliste. Eric helpt Tilly nog even met de spulletjes in de auto te zetten en zwaait haar daarna uit! Tot volgende week.

woensdag 13 juni 2007 @ 17:25:01 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50416926
16:37 Die durven?

Brian en het liefdeskoppel Huub en Lieke stappen in een auto. De drie Miljonairs zijn zo dapper om bij de populaire talkshowhost Jensen op de bank plaats te nemen. Met zijn messcherpe tong neemt Jensen menig prominente Nederlander op de hak. Zullen de drie dit avontuur overleven of maakt mijnheer Jensen gehakt van ze?

16:55 Tijd van komen en van gaan

Tilly is weer klaar in de villa en pakt al haar spulletjes in. "Wat ga je vanmiddag doen?", vraagt Eric. "Ik ga naar de Nieuwmarkt, moet wat dingen regelen", vertelt Tilly. "Ik zou ook zo graag naar Amsterdam willen", jammert de Leidenaar. "Jouw tijd komt wel weer", zegt de nagelstyliste. Eric helpt Tilly nog even met de spulletjes in de auto te zetten en zwaait haar daarna uit! Tot volgende week.

woensdag 13 juni 2007 @ 17:55:01 #71
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50417960
17:06 Nieuwe jurkjes voor Amanda

Amanda heeft een aantal nieuwe jurkjes gekregen. Meteen trekt ze een geel jurkje aan, en showt hem aan Eric. "Hij staat je echt mooi, heel zomers en een mooi kleurtje", zegt Eric. "Ik denk dat ik dit jurkje gewoon lekker aanhoud. "Ja, dat moet je doen", reageert de Leidenaar. "Zullen we nu dan even een lekker drankje doen", zegt de 19-jarige. "Lekker", zegt Eric. Geniet van jullie drankjes!

17:25 "Het spijt me"

Eric biedt Amanda zijn excuses aan. "Het spijt me echt van gisteravond." "Als je eerlijk bent, gooi het er dan gewoon uit", zegt Amanda. "Ik heb nooit nare dingen over jou gezegd", vertelt Eric. "Wat zei Natasia?", vraagt de 19-jarige. "Ik heb met haar gesproken. Ze is wel gaan nadenken over wat Huub allemaal zei. Maar ze vertelde ook dat ze niet terugkijkt naar wat er allemaal gebeurd is", vertelt de Leidenaar. "Ja, maar ik vond het echt niet leuk om al die dingen van Huub te horen. Ik ben namelijk wel altijd eerlijk tegen jou!", zegt Amanda. Zullen de twee wat nader tot elkaar toe komen?

17:36 Boobs are ok!

Gehuld in een babyroze maatpak komt zij naar Amanda en Eric toe. De diva is terug van de Bergman Kliniek en verkeert in opperbeste stemming. "Ik moest mij geen zorgen maken, want het komt helemaal goed met mijn borsten", vertelt de Surinaamse opgelucht. Blij haalt Natasia de beautyproducten tevoorschijn die ze bij de kliniek heeft gehad. "Het is echt een super kliniek", zegt zij stralend. "Je hebt geweldige borsten gekregen, echt waar!", zegt Amanda! Zal er nog een Miljonair zijn die onder het mes wil?

woensdag 13 juni 2007 @ 18:25:00 #72
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50418860
17:56 Moeders, vrienden en fans!

Moeders en vrienden… Ze worden niet vergeten door Amanda en Eric. "Het doet me veel als ik hoor dat ze me mist", zegt Amanda over haar moeder. "Dat heb ik met Bart", zegt Eric. "Mijn vrienden mis ik erg. Ze geven me zoveel in het leven!", gaat hij verder. Amanda is gek op haar fans. "Ik moet ze meer schrijven…", denkt ze hardop. Alles voor de fans!

woensdag 13 juni 2007 @ 18:55:00 #73
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50419916
18:14 "Ik voel mij echt belabberd"

De videoboodschap van Mariëlle zorgde gister voor wat vuurwerk in de Villa. Huub was diep beledigd over de uitlatingen van Eric's beste vriendin en boorde Eric vervolgens compleet de grond in. De dame in kwestie komt zo langs om een bezoekje te brengen aan Eric. "Wat denk je dat Mariëlle er allemaal van vindt. Stel dat Mariëlle zegt 'Eric is klaar kom naar huis?'?" vraagt Natasia aan de Leidenaar. "Dan wil ik weten waarom ze het vind en ze zou het trouwens nooit uit haarzelf zeggen." De dames zijn één en al oor: "Zou je het nog twee jaar volhouden?", vraagt Amanda nieuwsgierig. Eric antwoordt zonder aarzelen: "Nee, Ik voel mij echt belabberd op dit moment!" We zijn benieuwd of Mariëlle weer voor vuurwerk gaat zorgen?

woensdag 13 juni 2007 @ 19:25:01 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50421134
18:40 "Waar blijf je nou..."

"Had je die brief gezien van Brian?", vraagt Amanda met een grote glimlach. Eric en Natasia kijken haar met een lege blik aan. "Ze schreef dat het niks uitmaakte dat hij met mij had en dat ze hem gewoon wilde n*uken!", roept ze uit. "Echt waar hè?", zegt Natasia. "Meisjes…", gaat ze verder. Eric begint te klagen. "Mariëlle, waar blijf je nou?", vraagt hij sip. Nog even geduld Eric!

18:53 Seks please

"Mijn seksleven met Brian is echt top", vertelt Amanda trots. Eric daarentegen komt niet bepaald aan zijn trekken in de Villa. "Dat gefrut met Huub stelde niets voor", zegt de Miljonair treurig. "Ik heb vanaf mijn vijftiende seks en ik heb nog nooit lang geen seks hebben gehad", schaterend Amanda. Dat hebben we gezien jongedame!

woensdag 13 juni 2007 @ 19:55:00 #75
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50422341
19:06 Natasia weet het niet meer

"Ik heb Wilgo 20 maart voor het laatst gezien, toen ik naar huis ging", vertelt Natasia. "Nee, dat is niet waar. Volgens mij heb je hem later nog gezien", zegt Eric. "Ik weet het gewoon niet meer", reageert de diva. "Je hebt hem nog gezien, toen je hier een half jaar zat", weet Amanda te vertellen. "Ik weet het niet", zegt Natasia. De diva begint hardop te tellen en komt tot de conclusie dat ze haar vriend al drie maanden niet heeft gezien. "En daar komen nog drie maanden bij", weet Eric te vertellen. Natasia slaat haar handen voor haar ogen en schudt haar hoofd. Nog even Natasia en dan ben je weer lekker bij je ventje!

19:25 Fries of Brian, wie wint?

Amanda kan het uitknopje niet vinden van haar libido. "Die van mij mag wel eens uit", zegt de sexy blondine openhartig. "Ja, dat hebben we gemerkt", zegt Eric droog. "Ja, komt door die dekhengst die zij haar vriend noemt", lacht Natasia. "Ik denkt dat hij het net verliest van Fries", roept de Leidenaar jolig. "Kannonen die heeft er één hangen", zegt Natasia giechelend over het paard. "Ik schrok ook de eerste keer dat ik die van Brian zag!", vertelt Amanda nuchter. Nou volgens mij ben je er nu al aardig aan gewend Amanda!

woensdag 13 juni 2007 @ 20:25:00 #76
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50423704
19:58 Visite voor Eric

Eindelijk is het dan zover Mariëlle komt door de poort heen rijden. De twee vallen elkaar in de armen. "Hoe gaat het met je?", vraagt ze. "Ik ben zo blij dat je er bent", zegt Eric. "Laten we snel naar binnen gaan voordat het uur weer voorbij is", merkt Mariëlle op. De twee vertrekken naar binnen om een glaasje champagne te drinken. "Dank je wel voor je videoboodschap. Daarna werd het echt erg. Huub schold me voor alles uit en probeerde een wig te drijven tussen Amanda en mij", vertelt de Leidenaar. Mariëlle wordt ook liefdevol verwelkomt door Amanda en Natasia. De dames vinden het erg leuk dat Eric zijn hartsvriendin er is.

20:10 Eric vraagt raad

Eric wil graag van zijn beste vriendin weten of hij misschien toch naar huis moet gaan. "Je moet de moed echt niet opgeven. Je bent ergens aan begonnen en dat moet je afmaken, maar als je het zelf niet meer trekt moet je gaan", zegt Mariëlle. "Ik ben totaal niet meer gelukkig hier. Ik vraag me af of ik hier mijn tijd niet zit te verdoen", vertelt de Leidenaar. "Ik denk niet dat de sfeer hier beter ga worden", denkt Mariëlle hardop. "Voor mijn studie heb ik niet eens tijd. Ik ben het ook zat dat ik steeds voor alles word uitgescholden", zegt Eric. "Het zou wel gezellig zijn als je weer thuis zou zijn", zegt ze lachend. Is dit misschien de druppel voor Eric?

woensdag 13 juni 2007 @ 21:25:00 #77
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50426563
20:28 Home sweet home

Brian, Huub en Lieke zijn weer terug van het programma Jensen. "Home sweet home", roepen Lieke en Huub in koor. "Hoe is het gegaan?", vraagt Natasia nieuwsgierig. "Ja, was leuk", antwoordt Brian. Amanda snelt zich naar vriendje. "Was het leuk?", vraagt ze. "Het was hartstikke leuk", antwoordt de Antilliaan. "We hebben echt mooie beelden te zien gekregen", vertelt Huub trots. "Welke dan?", vraagt Amanda. "Dezelfde beelden als de vorige keer en dat Huub en ik ruzie hebben", vertelt Brian. Gelukkig is iedereen weer veilig thuis!

20:36 Bokito Jensen?

Brian komt even Marielle gedag zeggen. Opgewonden vertelt hij dat het hartstikke goed ging bij Jensen. "Jensen heeft Huub goed afgemaakt, 'hou je kutkop effe' zei hij", legt Brian lachend uit. Het lijkt erop dat de Miljonair flink te grazen is genomen door de talkshowhost, want zijn 'kritiek' is niet mals. "Het probleem van Jensen is dat hij zoveel domme vragen stelt wannabe bokito loser", zegt de Oldenzaler giftig. Was het niet gezellig Huub?

20:41 Slooppartij bij Jensen

Huub voelt zich helemaal in zijn element en verzint de ene na de andere belediging over Robert Jensen. "Had dat allemaal gezegd, nu kom je er mee", zegt Brian nuchter. "Ja, mocht niet", reageert Huub direct. "Eén ding is zeker Jensen heeft ontzettende veel kijkers deze keer", vertelt de Miljonair ondeugend. "Denk je dat ze het nog allemaal heel krijgen", vervolgt hij lachend. Brian en Huub glunderen vol trots, zij hebben flink wat kattekwaad uitgehaald. Huub is blijkbaar met bank en al door linnen doeken heen gegaan. "Flip the couch you know", legt Brian uit. "Ja, het is een klassieker", zegt Huub met een grijns! We zijn ontzetten benieuwd!

woensdag 13 juni 2007 @ 21:54:59 #78
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50427999
20:51 Het zit er bijna weer op

De minuten voor Eric en Marielle tikken weg. Met nog 9 minuten te gaan zit de visite tijd er bijna weer op. De twee kletsen over van alles en nog wat. Ze genieten nog even van een glaasje champagne en van elkaar. Gelukkig worden ze wel met rust gelaten door Huub en Lieke. Neem nog maar even lekker de tijd voor elkaar!

21:05 Marielle onder vuur

Mariëlle en Huub babbelen vrolijk door tot de laatste minuut. Huub houdt zich rustig maar op de valreep kan hij het toch niet laten om even zijn woordje te doen: "Ik heb liever jou in de Villa? Jij bent tenminste wel echt", zegt Huub tegen Mariëlle op de trap. Mariëlle neemt het direct voor haar 'hartsvriendinnetje' op: "Hij is wel echt. Ik zet eerder mijn twijfels bij jou!" Een kibbelpartijtje volgt tussen de twee. En dan eindelijk kan de blondine 'ontsnappen'. De auto komt voorrijden. "Reageer er niet op", fluistert de blondine hem in. De twee geven elkaar een dikke zoen.

21:14 Treiteren, jennen en pesten

Eric wordt overal achtervolgd door Huub. Huub jent, pest en treitert. Hij kan er geen genoeg van krijgen. De Miljonair heeft al flink wat alcohol achter de kiezen en gaat helemaal los. "Stem mij maar weg ", zegt Eric laconiek. "Ik hou je er net zo lang in totdat je huilend de Villa verlaat, k*tjong!", gilt Huub. "Loop maar weg dat kan niet de Villa is te klein", valt ook Jaap hem bij. Eric loopt alle kamers af maar de twee pestkoppen laten hem niet met rust. Was de Villa maar iets groter Eric!

woensdag 13 juni 2007 @ 22:25:02 #79
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50429514
21:25 Elly in da house

Elly de avondbutler is weer gearriveerd in de Villa. "Waar is de rest?", vraagt Elly. "Iedereen is naar huis. Amanda en ik hebben gewonnen", vertelt Brian. "Ben jij onze nieuwe Miljonair", vraagt de 19-jarige. "Nee, natuurlijk niet", antwoordt Elly. We hebben ook de Villa opnieuw ingericht", zegt Brian. Al snel wordt Elly door de andere Miljonairs begroet. "Hai oliebol", roept Jaap. "Dag lieve jongen", zegt ze. Dit gaat weer een gezellige avond worden!

woensdag 13 juni 2007 @ 22:55:01 #80
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50431077
21:50 Yes-R brengt gezelligheid!

Eric en Amanda staan vol spanning te wachten op de visite. Yes-R en zijn band komen vanavond optreden in de Villa. "Nou mensen Yes-R in da house", roept de 19-jarige opgewonden. "Welkom, welkom, welkom", roept Eric. De jongens lopen door de Villa heen om iedereen gedag te zeggen. "Wat zijn jullie met veel mensen", zegt Lieke verbaasd. "Ja, we brengen heel veel gezelligheid", reageert Yes-R gevat. Wat een drukte in de Villa!

22:00 Jaap regelt Ali B

De mannen dollen met elkaar. "Mag ik jouw getuige zijn?", vraagt Yes-R aan Jaap. "Ik ben al zijn getuige", roept Huub verongelijkt. "Je mag wel komen optreden", reageert Jaap. "Super! Wil je dat ik nog een paar mensen mee neem?", vraagt Yes-R. Dit laat de aanstaande bruidegom zich geen twee keer zeggen. "Ja, Ali B en Brace", antwoordt Jaap nuchter. "Ja, dat is goed. Ik neem iedereen mee", belooft de rapper. Zo dat heeft Jaap weer goed voor elkaar!

22:15 Zo die zit!

Rapper Yes-R zit zoals verwacht niet verlegen om woorden. "Jij weet zelfs hoe je een non in bed krijgt", zegt hij lachend over Huub. Iedere Miljonair komt aan de beurt. "Jij bent de big boss", zegt hij over Jaap. En wie zou hij nou bedoelen met de 'Pamela Anderson' van de Villa? "Eric is de shakira en Natasia daar wil ik geen ruzie mee!", zegt Yes-R ondeugend. Zo die zit!

woensdag 13 juni 2007 @ 23:25:01 #81
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50432493
22:23 "Een beetje verliefd"

Het is zover het optreden van Yes-R gaat beginnen. De Miljonairs zijn er allemaal bij komen gaan staan. "Doen jullie lekker mee en gooi die handen in de lucht", vraagt Yes-R. Met het liedje 'Een beetje verliefd' swingen de Miljonairs erop los. "Zing met mij mee", roept de rapper. Natuurlijk willen ze graag mee zingen. Yes-R zet de Villa op zijn kop!

22:36 Wat een feest!

Voordat Yes-R het laatste liedje gaat rappen, heeft hij nog een cadeautje voor de Miljonairs. "Dit is mijn nieuwe album en die krijgen jullie van mij", zegt de rapper. "Je moet hem wel signeren hè", roept Huub. "Ja, dat ga ik zo allemaal regelen", reageert Yes-R. Dan begint de rapper aan het laatste liedje, zijn gloednieuwe single. De Miljonairs gaan helemaal los en lopen zelfs de polonaise. Maar aan alle leuke dingen komt een eind!

22:39 Rappen met Yes-R

Voordat Yes-R en zijn band de Villa verlaten, willen ze nog graag een liedje rappen met de Miljonairs. Brian rapt zelfs een stuk en Jaap danst in het rond. De Miljonairs zingen allemaal mee met Yes-R en zijn vrienden. Aan het eind gaat iedereen nog even met elkaar op de foto. "Jullie nodigen ons toch weer snel uit hè. Dan blijven we zelfs slapen", grapt Yes-R. "Dat gaan we zeker doen", zeggen de Miljonairs in koor. Wat een gezelligheid!

22:46 Kijken naar Jensen

Opeens springt het plasmascherm aan. De Miljonairs mogen naar de uitzending van Jensen kijken. "Ik ben zo benieuwd wat ze laten zien", zegt Huub. "Ja, ik ook", reageert Brian. "Ik denk echt dat ze heel veel hebben weg geknipt", vertelt de Oldenzaler vol zenuwen. Lachend kijkt het drietal naar hun opkomst. "Kijk dan hoe jij loopt", roept Brian. De Miljonairs vinden het prachtig!

22:56 "Jij bent echt een figurant"

In het begin van het interview gaat het vooral over de relaties tussen de Miljonairs. Huub en Lieke willen graag Amanda en Brian zwart maken, door te zeggen dat ze allebei heel dom zijn. Daarna laat Robert Jensen een filmpje zien over de ontslagronde van de Antilliaan. Gelukkig kunnen de drie er hard om lachen. "Jij bent echt de figurant. Je zegt echt niks in die show", roept Amanda over Lieke. Ook is er een filmpje te zien over de ruzie tussen Palma en Lieke. Natasia en Amanda beginnen te zingen Palma, Palma, Palma. De Miljonairs lachen zich rot om het optreden van hun mede-Miljonairs. Goed zo jongens, een beetje zelfspot kan nooit geen kwaad!

woensdag 13 juni 2007 @ 23:55:02 #82
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50433721
23:26 "Tijd voor een feestje"

Brian steekt de hele tijd zijn tong uit naar Lieke en opeens stopt zij haar tong in zijn mond. De twee hebben gezoend en de hele Villa staat op zijn kop. "Dit is helemaal geweldig. Gefeliciteerd", schreeuwt Amanda door het dolle. Natasia begint te zingen: 'Brian en Lieke hebben gezoend', 'Brian en Lieke hebben gezoend'. "Had Huub niet gezegd als je met Brian zoent laat ik je zo hard vallen?", vraagt de 19-jarige terwijl ze op en neer danst. De Hilversumse reageert hier niet op. "Tijd voor een feestje", schreeuwt Amanda van blijdschap. Hoe zal Huub hier op reageren?

23:34 Amanda viert feest

In de chillroom gaat Amanda helemaal los. De 19-jarige is op tafel gaan staan om lekker te gaan dansen. Het liedje 'Bier en tieten' galmt door de chillroom heen. "Brian en Lieke hebben gezoend", zingt de 19-jarige. Brian en Amanda zijn door het dolle heen, dat het dan toch eindelijk is gebeurd. Ook Natasia is in feeststemming, ze vindt het prachtig wat er is gebeurd. Ondertussen verlaat Lieke het feestje, zou ze spijt hebben van de zoen met Brian?

donderdag 14 juni 2007 @ 09:55:02 #83
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50440286
08:47 100% NL aan de lijn!

Huub is al vroeg uit de veren. Niet omdat hij dat zo leuk vindt, maar omdat hij een telefonisch interview heeft met 100% NL vanwege de single die hij uit gaat brengen. Tja, promoten is zwaar werk… "Wat vroeg! Dat jullie (DJ's red.) dat volhouden iedere morgen!", roept hij meteen zodra hij verbinding heeft. Het mag dan vroeg zijn, maar Huub heeft al praatjes: "Ik zag je foto op de website en dat was niet verkeerd!", zegt hij tegen Patricia, de presentatrice. Ze moet lachen, maar antwoordt gevat terug: "Ja, je houdt wel van vrouwen he? En mannen… Ben je bi?" "Dat klopt!", zegt Huub eerlijk. Er wordt nog even over de single gepraat en dan zit het interview er al weer op. Nou, dat heb je ook weer gehad Huub!

Even uitrekken nog...

Bron: Villa Vandaag, 14-06-2007
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:55:02 #84
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50442075
09:21 Huub valt niet (meer) op...

Palma kijkt raar op wanneer ze Huub al op de bank ziet zitten. "Ik dacht dat je een rood kussentje was!", lacht ze. "Geeft niet", zegt Huub. De twee praten over de uitzending van Jensen! van gisteravond. Huub vond de presentator maar slecht. "Ja, dat kwam omdat hij niet zo aardig voor je was", zegt Palma. Huub ontkent: "Het waren gewoon slechte vragen!", besluit hij. Robert Jensen snoerde Huub inderdaad de mond met de pakkende zin 'Huub, hou nou je k*tkop even'! Maar daar kun je toch wel tegen, Huub?

09:42 Miscommunicatie?

Palma barst van nieuwsgierigheid omtrent de shows van Jensen! "Ik heb het gevoel dat jullie (Amanda en Jaap red.) langer in de show zaten dan Huub, Lieke en Brian!", merkt ze op. "Het was goed voor de show", reageert Jaap kortaf en mompelt wat onaardigs. Dat stuit Palma tegen haar borst en ze verheft dan ook haar stem. "Doe toch niet altijd zo", roept ze. "Wat vroeg je dan?", begint de Briellenaar opnieuw. "Volgens mij was jouw uitzending langer of leek het alleen maar zo?", herhaalt het hoofd huishouding. "Ik vroeg me af of jullie ook andere gasten hadden!" Weer reageert Jaap onverschillig. Palma haakt af; een gesprekje blijkt deze morgen dus een onmogelijke opgave. Heeft Jaap soms last van een ochtendhumeur of komt hier het overduidelijke verschil tussen man en vrouw naar boven?

10:18 Polonaise!

Koffietijd! Palma maakt een lekker bakkie klaar voor haar collega's en Huub houdt de dames gezelschap. Het hoofd huishouding is in haar doen vandaag. "We gaan straks de polonaise lopen", oppert ze. "Dat doen we om een uur of 11 als ploeg twee aan tafel zit!" Maar of de Miljonairs daar op zitten te wachten…

Taartje erbij!

donderdag 14 juni 2007 @ 11:55:01 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50444145
10:31 Palma wil wraak

"Ik merk dat het je hier niet bevalt", zegt Huub tegen Palma. Er was net een discussie over Huubs gedrag bij Jensen! en hij wil het hoofd huishouding een beetje opfokken. "Er zijn mensen die, en je zult verbaast zijn, maar er zijn mensen die een grotere rol in dit programma hebben dan jij", zegt de Oldenzaler. En zo'n opmerking valt nooit goed bij Palma. Ze praat expres laag. "Zo praat ik toch?", zegt ze lelijk. Huub heeft gisteren in de show Palma's stem nagedaan en waarschijnlijk is dat de reden voor de irritaties op deze vroege morgen. Misschien tijd om Palma eens naar Jensen! te sturen voor wraak!

10:41 Als een echte Stevie Wonder...

...zingt en fluit Natasia mee met de muziek!

10:58 Gewoon een 'kippie' kruiden...

"Ik kan niet werken in een vieze keuken", zegt Natasia terwijl ze het kookeiland begint schoon te maken. Palma kaffert haar meteen uit. "Wat is jouw probleem! Ga even vijf blokken om!", roept Natasia terug. Er volgt een enorme scheldpartij. "Ik kom boven en wil gewoon mijn 'kippie' kruiden!", roept Natasia. Palma zet woest een bos bloemen aan de kant. "Daar is toch ruimte voor!", roept ze. Huub is er bij komen staan en moet hard lachen. Natasia werpt wat onbegrijpende blikken naar hem en maakt een draaiende beweging met haar hand voor haar hoofd: "Die is gek!" Palma raast door. "Ben je overspannen ofzo!", snauwt Natasia en slaat Palma op haar kont. "Ben je Lieke ofzo!", reageert Palma en dan houdt Natasia het niet meer en schiet spontaan in de lach. Maar goed, de overtrokken reactie van Palma roept wel wat vragen op. Ongesteld, de overgang, of gewoon slecht geslapen?

donderdag 14 juni 2007 @ 12:25:02 #86
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50445190
11:28 Ziekenboeg

Amanda blijkt ziek te zijn. Of is ze uit haar doen door de kus tussen haar geliefde en concurrente Lieke? Brian is net boven en geeft uitleg: "Ze heeft veel te veel gedronken." Hij heeft het vast niet over melk of thee… Amanda zullen we vandaag dus niet veel zien. Lieke is ook nog nergens te bekennen. Nog een zieke in het huis?

11:43 "Je ziet er niet uit!"

Wederom een misverstand deze morgen. Lieke heeft het over het plannetje van Brian wat betreft het zoenen, maar de Antilliaan begrijpt haar niet. "Plannetje?", zegt hij slaperig vanuit de keuken. Hij besluit er niet verder op in te gaan en haar op haar uiterlijk te pakken: "Je moet even naar de kapsalon want je ziet er niet uit! Zo ga ik niet meer met je zoenen." Het was eens en nooit meer!", roept Lieke terug vanaf de bank. Toch kwam de opmerking wel aan want nog geen vijf minuten later staat Lieke zich in de kapsalon te fatsoeneren. 1-0 voor Brian?!

11:53 Ruzie in de kapsalon!

Brian besluit bij Lieke te gaan hangen in de kapsalon. "Hoeveel tijd moet je nou aan je uiterlijk besteden?", vraagt hij zogenaamd geïnteresseerd. Plotseling is daar ook Amanda. Het duurt niet lang of er ontstaat een ruzie. Lieke pakt de stijltang, maar die blijkt van Amanda te zijn. "Staat je naam er op ofzo!", roept Lieke boos. "Hij is echt van mij. Ik heb 'm meegenomen van thuis!", schreeuwt Amanda terug. "En waarom leen jij mijn lipgloss?", gaat de 19-jarige verder. Brian sust uiteindelijk de boel. Zwijgend doen de dames vervolgens hun haar.

donderdag 14 juni 2007 @ 12:55:01 #87
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50446140
12:16 De ruzie gaat verder...

Na tien minuten zwijgzaam naast elkaar te hebben gestaan in de kapsalon, gaat de ruzie tussen Lieke en Amanda toch weer verder. De verwijten vliegen over en weer. Dit keer gaat het niet meer over de stijltang of de lipgloss, maar over de zoenpartij van gisteravond. Meteen na de uitbarsting loopt Amanda naar Palma. En aangezien die ook op oorlogspad is, kunnen de dames lekker samen roddelen…

donderdag 14 juni 2007 @ 13:25:01 #88
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50447404
12:51 Geil moet je zijn!

Geil moet je zijn, geil moet je zijn, geil moet je zijn de hele dag!", zingt Amanda uit volle borst terwijl ze zich in een wulps jurkje hijst. Ondertussen klaagt ze bij Natasia over haar string: "Hij zit zo in mijn ace." "Doe dan een bokser aan!", gilt Natasia. "Nee, joh", reageert Amanda met schorre stem. Ach ja, geil moet je zijn…

Lekker stringetje Amanda?

donderdag 14 juni 2007 @ 13:55:03 #89
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50448538
13:23 Amanda gaat rijmen...

Zo snel als discussies in de doofpot gaan, zo snel laaien ze ook weer op. Deze keer is de keuken het toneel en zijn de spelers Huub, Lieke, Natasia en Amanda. "We moeten Mayday weer bellen. Ze is een travestiet vergeten in het huis!", roept Natasia uit. Ze doelt op Lieke. "Ze is een belediging voor de rest!", gaat Natasia verder. Ook Amanda begint te schelden. De Hilversumse krijgt veel te verduren, maar houdt zich afzijdig. Amanda wil sowieso niet meer met Lieke zoenen: "Ik zoen liever weer met Mitch, bitch!" Wat een goed rijmpje!

donderdag 14 juni 2007 @ 14:25:02 #90
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50449614
14:01 Samen zijn we sterk

Dat Lieke de wind van voren krijgt vandaag, laat haar niet ongemoeid. "Heeft het (de zoen met Brian red.) een negatief effect tussen ons?", vraagt Lieke bezorgd aan Huub. "Nee, helemaal niet!", stelt hij haar gerust. "Laat ze maar lekker denken dat we alleen maar zwakker zijn", gaat hij verder. "Alleen als jij je niet laat kennen", reageert Lieke. "Dat doe ik toch niet!", laat Huub weten. Overwint de liefde dan toch alles?

donderdag 14 juni 2007 @ 15:25:02 #91
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50451923
14:18 Psst...wel doorvertellen!

Eric belt zangeres Judith op, die ineens spoorloos was verdwenen na het ei-incident met Jaap. Iets wat natuurlijk niet geheel onterecht is. "Ik ben benieuwd of je nog een keer komt", begint Eric. "Nou, ik denk dat dat niet meer doorgaat. Daar ben ik heel eerlijk in, maar ik wil nog wel een keer bij jullie op bezoek komen", laat Judith weten. "Toevallig had ik bedacht dat aanstaande dinsdag te doen. Kom ik dan even op de koffie!" De Leidenaar is helemaal in zijn nopjes. "Dan zal ik dat maar even stil houden", giebelt hij. Terug in de tuin fluistert Eric: "Tas, Judith komt dinsdag langs, maar niets zeggen, hoor!" Een man van zijn woord, Eric!

14:40 The making of...

Jaap is bezig met de speech voor zijn bruiloft met Cora. Brian geeft advies. "Misschien kun je het meer over Cora doen. En ik mis ook een aankondiging", geeft Brian als tip. Moet nu de hele speech herschreven worden? Jaap kijkt in ieder geval moeilijk…

15:05 Liever een Tarzan!

Eric zit op het terras met Natasia en doet een boekje open over zijn liefdesleven. Hij viel vroeger op een oudere vrouw en kreeg toen wat met haar: "Ik logeerde vaak bij haar en was echt verliefd op haar. Maar zij speelde liever met haar Tarzan…" Een flinke regenbui onderbreekt het gesprek. Jammer, want we hadden hier wel meer over willen horen!

Ze wilde liever de Tarzan...

donderdag 14 juni 2007 @ 16:25:02 #92
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50454419
15:22 Daar is ie weer!

De huisvriend!

15:51 Lieverdjes?

Ondanks dat de temperatuur niet bepaald zomers is en er af en toe een hoosbui valt, zijn de twee tortelduifjes toch maar aan hun siësta begonnen. De twee babbelen vrolijk, maar langzaam vallen de oogjes dicht. Huub en Lieke zijn vaak bepaald geen lieverdjes. Alhoewel, als je deze foto bekijkt…

donderdag 14 juni 2007 @ 16:55:02 #93
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50455782
16:19 Diss-gericht?

Kadir Türker meldt zich weer bij de Villa! Het is namelijk tijd voor de raples van Brian. De twee nemen even de afgelopen week door, en ook het optreden van Yes-R passeert natuurlijk de revue. "Ik had niet de intentie om te gaan rappen, maar ze waren er toch en ik ging toch maar staan weet je", vertelt Brian trots. En dan duiken de twee weer de chillroom in. "Ik focus me nog gewoon op de losse 'lines'. De ene is 'diss-gericht', de ander weer niet", vertelt de Antilliaan aan zijn leraar over zijn voortgang. Dat klinkt goed, Brian!

donderdag 14 juni 2007 @ 17:25:00 #94
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50456895
16:46 Word up Brian!

Zingen bleek niet Brians sterkste kant, maar rappen lijkt de twintiger beter af te gaan. Aan enthousiasme in ieder geval geen gebrek. Brian rapt als een gek mee met de tekst van Dr. Dre, niet één van de minste in de hiphopwereld. 'Next episode' is het nummer wat Brian en Kadir met volle kracht uit de boxen laten komen. Word up Brian!

donderdag 14 juni 2007 @ 17:55:01 #95
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50457975
17:12 Ontspanning

Terwijl 'gangster' Brian zich in de chillroom nog steeds stort op de wereld van de flows, rhymes & battles, hebben Eric en Amanda een rustig plekje in de tuin opgezocht. "Ooh! Ik heb gister zo'n leuke avond gehad", zegt Eric nagenietend. "Lang geleden dat ik zo heb gelachen!", gaat hij verder. "Ik ook! Ik ben er helemaal schor van geworden", piept Amanda. Eric pakt intussen wat kaarten die hij wil gaan schrijven. Jaap doet zich even lekker tegoed aan een saunabezoek. Zo heeft iedereen z'n eigen manier om te ontspannen!

17:38 "F**cking parazooi!"

Brian heeft zijn ervaringen in een eigen rap van zich afgeschreven. Geen getto, maar een luxe villa vormt de inspiratiebron. Er zijn dan wel geen gangs en er vliegen ook geen kogels om je oren, maar Brian weet uit eigen ervaring dat het best een gevaarlijk en vooral bizar plekje op aarde is. Genoeg om over te schrijven dus. Brian en Kadir oefenen, de rap. Hier alvast een voorproefje: Dit is De Gouden KooiDe f**king parazooiJe zal zienIk ben nooit weg geweest van Tien

donderdag 14 juni 2007 @ 18:25:01 #96
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50458903
18:00 Huub als beschermheer?

Het Gouden Kooi-koppel bekijkt belangstellend alle kaartjes van fans. Er zit een bijzonder verzoek bij. "Wil je de beschermheer worden van onze stichting?", leest Huub voor aan Lieke. "F**king hell tieneropvang", zegt Huub lachend. Is dat een 'nee', Huub?

donderdag 14 juni 2007 @ 18:55:00 #97
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50459753
18:35 De nieuwe Pamela?

Brian, Eric en Amanda hangen lui in de zitzak. "Hé, laat die eens lezen", zegt Brian tegen zijn vriendinnetje. Amanda overhandigt braaf de ansichtkaart. Amanda lijkt een nieuwe bijnaam te hebben. Naast 'stoeipoes', wordt ze door haar vriendje 'Pamela' genoemd. De twee hebben inderdaad wel wat gemeen. Een imposante voorgevel, wervelende blonde lokken en hun seksuele activiteiten zijn regelmatig te zien op het internet!

donderdag 14 juni 2007 @ 19:25:01 #98
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50460839
19:02 Totale rust

Langzaam maar zeker daalt er een totale rust over de Villa. De familie Zitzak; Amanda, Brian en Eric, liggen weg te dommelen in de fatboy en Lieke, Huub en Jaap zitten achter de computer en Natasia heeft zich al lange tijd verstopt. Een rustige vooravond is vaak een voorbode van een rumoerige avond. Zouden de Miljonairs vanavond ook weer alle registers opentrekken? We gaan het zien!

donderdag 14 juni 2007 @ 19:55:01 #99
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50461991
19:24 Moeders' liefste?

Mitch wandelt nochalant de de tuin in. De Miljonairs begroeten hem enthousiast. "Ik heb wel heel veel rare dingen gehoord, weer een drukke week?", vraagt Mitch. Amanda hapt direct. "Ik heb niks raars gedaan", roept de blondine lachend, terwijl zij onschuldig knippert met haar wimpers. "Ja ja, jij bent altijd moeders' liefste", zegt Mitch cynisch. Alhoewel, vergeleken met sommige terreurzaaiers is de blondine natuurlijk poeslief!

donderdag 14 juni 2007 @ 20:25:00 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50463067
19:52 WTC-dieet

De Miljonairs vragen 'male model' Mitch het hemd van het lijf. "Hoe zijn mannelijke modellen onder elkaar?", vraagt Huub nieuwsgierig. Mitch ligt uit dat het bij de mannen onderling wel meevalt. "Maar bij de vrouwen kan het echt vervelend zijn", zegt hij lachend. Hij onthult alle smeuïge details. "Ik ben zelfs vrouwen tegengekomen, die waren aan het World Trade Center-dieet, bestaande uit: coke, wodka en tissues!" De oren van de Miljonairs klapperen van verbazing. "En ze eten dan tissues?", vraagt Amanda geschokt. Mitch knikt. Is dit soms hoe een broodje aap de wereld in komt? Modellen die tissues eten? Kom op zeg.

19:54 Neemt Eric wraak?

Terwijl de andere Miljonairs genieten van het smakelijke diner, is Jaap met hele andere dingen bezig. Over enkele ogenblikken zal zijn aanstaande, Cora, de Villa betreden, en dus kleedt hij zich zo netjes mogelijk aan. "Wat zie je er mooi uit!", roept Eric wanneer hij zich presenteert. Maar daar is niet iedereen het mee eens. "Je ziet er uit als een man van 86!", brult Natasia. Maar wat kan Jaap het schelen! Straks wordt hij herenigd met zijn grote liefde. Zou Eric vanavond terugslaan, en de date van Jaap verzieken?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')