22:23 "Een beetje verliefd"Het is zover het optreden van Yes-R gaat beginnen. De Miljonairs zijn er allemaal bij komen gaan staan. "Doen jullie lekker mee en gooi die handen in de lucht", vraagt Yes-R. Met het liedje 'Een beetje verliefd' swingen de Miljonairs erop los. "Zing met mij mee", roept de rapper. Natuurlijk willen ze graag mee zingen. Yes-R zet de Villa op zijn kop!
22:36 Wat een feest!Voordat Yes-R het laatste liedje gaat rappen, heeft hij nog een cadeautje voor de Miljonairs. "Dit is mijn nieuwe album en die krijgen jullie van mij", zegt de rapper. "Je moet hem wel signeren hè", roept Huub. "Ja, dat ga ik zo allemaal regelen", reageert Yes-R. Dan begint de rapper aan het laatste liedje, zijn gloednieuwe single. De Miljonairs gaan helemaal los en lopen zelfs de polonaise. Maar aan alle leuke dingen komt een eind!
22:39 Rappen met Yes-RVoordat Yes-R en zijn band de Villa verlaten, willen ze nog graag een liedje rappen met de Miljonairs. Brian rapt zelfs een stuk en Jaap danst in het rond. De Miljonairs zingen allemaal mee met Yes-R en zijn vrienden. Aan het eind gaat iedereen nog even met elkaar op de foto. "Jullie nodigen ons toch weer snel uit hè. Dan blijven we zelfs slapen", grapt Yes-R. "Dat gaan we zeker doen", zeggen de Miljonairs in koor. Wat een gezelligheid!
22:46 Kijken naar JensenOpeens springt het plasmascherm aan. De Miljonairs mogen naar de uitzending van Jensen kijken. "Ik ben zo benieuwd wat ze laten zien", zegt Huub. "Ja, ik ook", reageert Brian. "Ik denk echt dat ze heel veel hebben weg geknipt", vertelt de Oldenzaler vol zenuwen. Lachend kijkt het drietal naar hun opkomst. "Kijk dan hoe jij loopt", roept Brian. De Miljonairs vinden het prachtig!
22:56 "Jij bent echt een figurant"In het begin van het interview gaat het vooral over de relaties tussen de Miljonairs. Huub en Lieke willen graag Amanda en Brian zwart maken, door te zeggen dat ze allebei heel dom zijn. Daarna laat Robert Jensen een filmpje zien over de ontslagronde van de Antilliaan. Gelukkig kunnen de drie er hard om lachen. "Jij bent echt de figurant. Je zegt echt niks in die show", roept Amanda over Lieke. Ook is er een filmpje te zien over de ruzie tussen Palma en Lieke. Natasia en Amanda beginnen te zingen Palma, Palma, Palma. De Miljonairs lachen zich rot om het optreden van hun mede-Miljonairs. Goed zo jongens, een beetje zelfspot kan nooit geen kwaad!
Bron: Villa Vandaag, 13-06-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel