20:24 Lachwekkend duo aan 't koken...Amanda en Brian zijn een lachwekkend koppel wat staat te koken. De Antilliaan doet een poging om zijn vriendin de kneepjes van het vak te leren. De blikken van Brian zeggen vaak al genoeg. "Wat moet je nu doen?", vraagt hij aan haar. "Eehm, de spinazie afgieten", antwoordt ze. Ze pakt een handdoek. "Pas op. Straks staat je theedoek in de hens!", roept Brian. Ze heeft namelijk de theedoek zo vast dat het in het vuur van de gaspit komt. Er valt een heel boekwerk over te schrijven… Nu nog hopen dat het eten straks smaakt!
Zijn gezicht spreekt boekdelen....20:43 De jury proeft het etenDan is het zover de Miljonairs kunnen de kookkunsten van Amanda proeven. Met zijn allen nemen ze plaats aan tafel. "Ik hoop zo dat het smaakt", zegt Natasia. De eerste happen worden genomen en niemand spuugt het uit. "Het smaakt goed hoor", aldus Eric. Brian en Amanda worden beiden bedankt voor het koken en de moeite. Eet smakelijk!
20:50 Gezelligheid aan tafelTijdens het eten barst er weer een discussie los. Dit keer gaat het weer over smerige dingen in het eten stoppen. Vooral Lieke en Natasia zijn fel tegen elkaar. "Doordat jij het alleen al hebt uitgesproken, maakt het jou echt verdacht", zegt de diva. "Nou en, ik heb het toch niet gedaan", reageert de blondine. Ook Huub bemoeit zich er mee. "O, daar heb je jouw schoothondje weer", roept Natasia. "Ja, en jij hebt Eric als hondje", aldus Huub. "Lief hondje van mij zullen wij straks even een balletje gaan gooien in de tuin?", vraagt de diva. "Woef, woef", zegt Eric. Wat een gezelligheid weer!
Bron: Villa Vandaag, 12-06-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel