abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2007 @ 22:55:01 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50353723
21:29 "Ik zie en weet alles!"

Het boekje gaat langzaam open omtrent Elly. "Ik kan niet eens meer boodschappen doen. Ik kom thuis van mijn werk en dan zet ik de pc aan en kijk ik naar jullie!", vertelt ze. "Dus je weet alles?", zegt Huub. "Ik zie en weet alles!", antwoordt Elly enthousiast. "Dan moeten we haar maar afmaken", grapt de Oldenzaler. "Maakt niet uit, ik moet toch dood!", zegt de nieuwe butler lachend. "Nou, je ziet er wel uit als een lijkjager!", roept Jaap er achteraan. De Miljonairs zijn niet op te vegen van het lachen. Kijk...dat willen we zien: humor in De Gouden Kooi!

22:29 Veel geroddel...

In de tuin wordt weer flink geroddeld. "Wat een vreselijk liedje van Huub", roept Eric. "Dat is echt het toppunt van intelligentie, dat nummer!", gaat hij verder. Alsof dit nog niet genoeg geroddel is, proberen de vier Miljonairs, Brian, Natasia, Eric en Amanda, ondertussen achter 'the real story' van butler Dimitri te komen. Brian is al op onderzoek geweest op internet en weet al het nodige. "Nou Brian vertel!", zegt Eric enthousiast. "Op 'male stripper Dimitri' kan je een hoop zien. Ik weet niet of hij lang haar heeft gehad...", weet Brian te vertellen. "Dat kan best wel", zegt Amanda. "Zie je nou wel, dat is het eerste wat ik zei!", roept Eric. Maar wat is nou de echte waarheid?

Bron: Villa Vandaag, 11-06-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 11 juni 2007 @ 23:25:00 #27
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50355520
22:53 Los in Chersonissos!?

Dimitri maakt bekend dat hij uit Griekenland komt. "Oh, wat leuk! Ik ben ook in Griekenland geweest, namelijk Kreta!", vertelt Amanda. "Oh, waar?", vraagt hij nieuwsgierig. "Eehm, Chersonissos…", vertelt ze. "Ik heb daar gewerkt", zegt hij enthousiast. Tja, jammer dat het alleen zo eind weg is. Alhoewel… 3,5 uur vliegen...

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 11 juni 2007 @ 23:55:01 #28
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50356837
23:23 Op naar een hete avond?

Het zit erop voor Elly! De avond die het onverwachtse bezoek van de nieuwe avondbutler met zich meebracht, was niet alleen leuk, maar ook gezellig. Elke Miljonair heeft zich kunnen vermaken met de roodharige. Iedereen grijpt nu weer de kans om een eigen plan te trekken. Brian houdt beneden een gezellig feestje samen met zijn mede-Miljonairs. Huub en Lieke zoenen daarentegen hevig bij de voordeur… Wordt dat weer een 'hete' avond?

dinsdag 12 juni 2007 @ 09:25:03 #29
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50362577
08:18 Lieke uit de gratie?

Is Lieke uit de gratie gevallen? Huub is in een stevige omhelzing verwikkeld; niet zijn vriendinnetje, maar een hoofdkussen krijgt vandaag TLC van onze casanova. Daar zal Lieke blij mee zijn!

08:45 Tranen en alcohol...

Natasia heeft gister een aardige dip gehad. Omdat ze de laatste tijd nogal wat interviews heeft afgewerkt, is haar gezin veelvuldig aan bod gekomen. Het werd de diva even te veel en er biggelden dikke tranen over haar wangen. Hoe voelt ze zich vandaag? En hoe gaat het tussen Brian en Amanda? De Antilliaan was gister boos, omdat Amanda weer eens te veel gedronken zou hebben. En met butler Dimitri in de buurt kan dat heel gevaarlijk zijn. Zou Brian haar daar vandaag op aanspreken? We zullen het zien!

Bron: Villa Vandaag, 12-06-2007
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:55:02 #30
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50363359
09:11 100% vrede?

Huub is vandaag vroeg uit de veren! Hij heeft namelijk een interview met de radiozender 100% NL. Met zijn haar in de krul en een sigaret tussen de tanden begroet hij in alle vroegte het hoofd huishouding Palma. Wonder boven wonder blijft een ruzie uit. Zou butler Elly dan echt de vrede in de Kooi hebben gebracht? Het lijkt er verdacht veel op!

dinsdag 12 juni 2007 @ 10:25:01 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50364212
09:32 "Wat doe je raar!"

"Amanda, Brian, wakker worden", zegt Natasia. Maar het blijft stil. "Brian! Het scherm zegt het, je moet eruit!" Maar de Antilliaan heeft geen zin vandaag. "Ik ga niet douchen, dus ik ga er niet uit!", knort hij. Amanda maakt nog steeds geen geluid. "Maar het scherm zegt het toch!", roept Natasia door de slaapkamer. "Wat doe je raar! Zoek het lekker uit!", roept ze, maar nu nog harder. Dat begint goed! En dat van die vrede, dat vergeten we maar even…

09:46 Vrij vertaald...

..."Ik ben Brian en ik heb vandaag geen zin!"

10:04 "Klootzakken!"

Even later meldt iedereen zich aan de ontbijttafel, en het lijkt zowaar gezellig te worden. Maar schijn bedriegt! "Klootzakken", mompelt Jaap ineens. "Waarom? Wie zijn er klootzakken?", vliegt Natasia op. "Laat me nou lekker in mezelf praten!", roept Jaap. "Je moet niet zo sneren", sist Lieke, die een gemene opmerking heeft gehoord van Eric. "Ik sneer niet! Ik gaf juist een complimentje!", snauwt de Leidenaar. Brian en Amanda zijn opvallend zwijgzaam. Dan komt Huub aanlopen. "Het interview ging niet door! Stelletje klootzakken!", roept de Oldenzaler, die dus voor niets zo vroeg opgestaan is. "Het is weer gezellig!", roept Palma. Dat belooft weer wat vandaag!

dinsdag 12 juni 2007 @ 11:55:01 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50366987
10:25 Brian is boos!

Brian en Amanda voeren even een ernstig gesprek. Brian is erg bezorgd over het feit dat Amanda gister heeft gedanst met butler Dimitri. "Ik dans een beetje anders dan jij", verweert Amanda zich, die zelf geen gevaar zag in de sensuele danspartij. "Het gebeurt niet meer. Ik wil mijn relatie niet op het spel zetten. Ik wil met jou zijn", belooft ze uiteindelijk. "Laat dat dan maar zien. Laat zien dat je m'n dame ben! En anders verbreken we de relatie", dreigt Brian. Maar gelukkig wordt het gesprek beëindigd met een innige knuffel...

11:00 Stappen

Amanda en Huub stappen zij aan zij met Fries door de paardenbak. De blondine is wild enthousiast over de nieuwe butler Elly: "Het lijkt wel of ze ons kent! Het is gewoon een fan die komt werken. Ik vind het echt leuk!" Huub lijkt nog even de kat uit de boom te willen kijken. Maar Elly heeft al een zieltje gewonnen, dat is duidelijk!

11:26 Rekening? Wat is dat?

Huub en Amanda hebben het over de toekomst, onder het motto 'later als ik groot ben'. "Ik ben pas groot als ik mijn eigen rekeningen ga betalen. Maar ik weet niet eens hoe je een rekening moet betalen!", roept Amanda. "Moet je dan naar het postkantoor?", vraagt ze aan Huub. De kleine Oldenzaler legt vervolgens uit hoe het werkt en wat voor verschillende rekeningen je allemaal hebt, en op wat voor manieren je allemaal kunt betalen. "Oh! Dus je hoeft niet ergens heen?", vraagt de 19-jarige verbaasd. Nou, Amanda, voorlopig ben je dus nog heel klein…

dinsdag 12 juni 2007 @ 12:25:01 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50367962
11:57 Brian speelt 'Hints'...

...maar Amanda wil niet meedoen.

dinsdag 12 juni 2007 @ 12:55:01 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50368955
12:21 Iets te bewijzen, Brian?

Brian luistert een interview terug van Huub. Misschien kan hij er nog iets van opsteken. Ook Amanda bevindt zich ook nog in het kantoor. "Hoor je ook wat hij zegt", roept Brian. "Hij is gewoon zwaar triest die jongen", reageert Amanda. "Het interesseert me ook echt niets meer als er mensen zijn, die denken dat we hebben gen**kt. Ik weet zelf wel dat het niet zo is!" Brian knikt tevreden. Iets te bewijzen, Brian?

dinsdag 12 juni 2007 @ 13:25:02 #35
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50370091
12:50 Lekker plamuren

Eric zet niet alleen zichzelf graag in de verf. Gisteren had onze 'she-he' felroze wimpers en een flinke laag plamuur. Ook Amina moet er aan geloven. Eerst zet Eric de brunette in de 'grondverf'. Hij brengt nauwkeurig een laagje foundation aan. Weet waar je aan begint, Amina!

dinsdag 12 juni 2007 @ 13:55:02 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50371271
13:22 Taartendrama

Palma heeft vorige week een taart aangenomen, gestuurd door de fans van Nowlive. Huubs naam stond niet op de taart. Aangezien er een gitaar op stond heeft de huishoudster deze taart aan Brian gegeven. Palma gaat telefonisch verhaal halen bij de bakker, zij voelt zich gekrenkt in haar professionele trots. "Ik krijg nu de zwarte piet toegespeeld", zegt zij verontwaardigd. Huub luistert glunderend mee. Maar de bakker is niet onder de indruk en laat weten geen fout te hebben gemaakt. "Ik doe het spel niet meer mee. Jullie zoeken het maar uit", laat de bakker boos weten. Palma blijft volhouden. Zij wil kost wat kost haar eer herstellen. "Nou ik ga wel naar de winkel toe!", zegt zij uiteindelijk zwaar gekrenkt tegen Huub! Wat een drama jongens!

dinsdag 12 juni 2007 @ 14:28:40 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50372601
13:50 Speculaties

Eric, Amanda en de visagisten speculeren over de komst van een nieuwe Miljonair. "Alles kan hier", zegt Amanda. "Zo'n kakkerig meisje lijkt me wel leuk!", zegt Eric, die er zelf om moet lachen. "Of een hele nette jongen", zegt Amanda, die kennelijk nog niet genoeg mannen gezien heeft in de Villa. "Die hebben we al!", roept Eric dan ook uit. Maar de Leidenaar heeft nog veel meer ideeën. "Of een Siamese tweeling!", zegt hij. "Dan stem je er één weg en dan moet die andere ook mee!", gaat hij verder. Tja, wat zal de toekomst ons brengen?

14:07 Alweer een taart!

Er wordt wederom een taart de Villa binnen gebracht! Eric roept iedereen bij elkaar. "Ik raak geen taart meer aan!", roept Brian. "Komen jullie allemaal even mee?", vraagt Eric. Uiteindelijk verzamelt iedereen zich op de bank in de woonkamer. "Is 'ie van dezelfde bakker?", vraagt Huub lachend. "Taartgate part 4!", brult hij er achter aan. "Er is een hoop te doen geweest over taarten. Maar ik vind dat er één iemand is die nu dan ook een taart verdient", vertelt Eric, die voor de groep is gaan staan. Hij loopt naar Palma en geeft haar de taart. "Jullie krijgen allemaal een stukje!", roept ze. Zou de 'taartgate' nu dan voorbij zijn?

dinsdag 12 juni 2007 @ 14:55:01 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50373432
14:36 Leren lopen

Plotseling staan er twee dames voor de deur! Het zijn Jolet en Romy van Studio Jols en zij verzorgen catwalktrainingen. Amanda, Lieke, Natasia en Eric zullen zich de komende tijd storten op de catwalkcursus om uiteindelijk een modeshow te gaan lopen. "Wij gaan eens kijken hoe jullie lopen!", roept Jolet door de fitnessruimte, die voor deze gelegenheid helemaal opgeruimd is. "Ik heb heel lang geleden al eens les gehad. Maar dat was op gewone schoenen!", vertelt Eric. Veel succes, jongens!

dinsdag 12 juni 2007 @ 15:25:01 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50374453
15:02 Handige tip!

Eric en de dames krijgen vandaag catwalkles. Want als je de hele dag bekeken wordt, dan is het natuurlijk handig als je niet rondbeent als een lompe bouwvakker. Eén voor een struinen de Miljonairs de denkbeeldige catwalk af onder begeleiding van de dames van Jols Studio. "Kijk, ik hou mijn schouders een beetje scheef. Waarom doen ze dat?", vraagt Jolet. "Dan lijk je slanker!", legt ze vervolgens uit. De gezichten van de dames klaren op. Want op televisie lijk je immers vijf kilo zwaarder, zegt men!

dinsdag 12 juni 2007 @ 16:25:01 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50376720
15:28 Diva's in actie

Borst vooruit en kin omhoog. De Miljonairs glijden over de tegels van de gymzaal heen. Ze wanen zich al helemaal een topmodel. "Strike a pose", zingen de speakers. De Miljonairs oefenen verschillende loopjes, van ingetogen tot beautyqueen. "Ik zie hier een beetje teveel divagedrag", zegt de coach schaterend als zij het duo Natasia en Eric bezig ziet. Verwonderlijk!

15:42 Op je snufferd

Miljonair Eric zorgt tijdens de cursus voor een prachtig bloopermomentje. Tijdens een draai gaat het even mis. Tot grote hilariteit van de andere 'modellen' belandt de diva op zijn snufferd aan het 'einde' van de catwalk. Eric schatert het uit. Met opgeheven hoofd komt de diva weer overeind en struint weer elegant verder. Laten we hopen dat zijn alterego Natrasha het beter doet.

16:03 Uitnodiging van Robert Jensen

Robert Jensen heeft een videoboodschap voor de Miljonairs. In de deze boodschap nodigt hij Brian, Huub en Lieke uit om in de uitzending van morgenavond te komen. Natasia en Lieke gillen het uit van plezier. "Nee, niet deze week! Ik heb last van ontstoken ogen", roept de blondine. De mannen reageren heel relaxed, zij zien het wel zitten. Dat zal wel weer een hilarische uitzending worden van Jensen.

dinsdag 12 juni 2007 @ 16:55:01 #41
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50377657
16:31 Tijd om te trainen!

Vandaag is het weer tijd voor de Miljonairs om te sporten met Carlos. Zoals altijd wordt hij met open armen ontvangen. "Kom mij eens een kus geven", roept Natasia vanuit de tuin. Natuurlijk komt hij haar even een kusje geven. "Wil je vandaag rustig aan doen met mij?", vraagt Lieke. "Waarom?", vraagt de fitness trainer. "Ik heb gister geworsteld met Huub", jammert de blondine. Carlos geeft haar een dikke knuffel en zo kan de blondine er weer even tegenaan.

16:53 Daar gaan we weer...

Amanda en Lieke zijn weer tegen elkaar aan het schreeuwen. "Jij bent zo'n manwijf", schreeuwt Amanda. "Je ging toch weer met mij zoenen", zegt Lieke. "Ik voelde aan jou en ik dacht gewoon dat het Brian was. Jij voelt ook gewoon aan als een man, totaal geen tieten heb jij", zegt de 19-jarige. "Doe gewoon eens wat! Help eens een handje", schreeuwt de blondine. "Ik kom hier om te sporten met Carlos en niet om jou te helpen", zegt Amanda. Gaat weer lekker tussen de dames...

dinsdag 12 juni 2007 @ 17:55:01 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50379509
17:22 "Dames, dames, dames!"

Ondanks dat de dames elkaar continue aan het afbekken zijn, sporten de Miljonairs als echte pro's onder leiding van personal trainer Carlos. Huub en Brian proberen de dames even wat te laten minderen in het schreeuwen naar elkaar, maar dit heeft geen enkel effect. Zelfs Carlos bemoeit zich er even mee: "Dames, dames, dames, kom nou!" En dat terwijl de twee een paar dagen geleden nog druk aan het zoenen waren…. Wordt dit weer een heftige avond met de nodige 'clashes'?

17:35 The catfight continues

Zelfs onder het sporten blijven de dames met elkaar bezig. "Jij bent zo'n vies kind, echt zo'n vies kind", schreeuwt Amanda. "Waarom zoen je dan met me?", vraagt Lieke. "Ik dacht dat je een man was!", reageert de 19-jarige. "Het maakt mij niet uit of je mij een man of vrouw vindt. Zolang je met me zoent vind ik het best", zegt de blondine. "Ja, dat kun je wel, zoenen. Voel je maar vereerd dat je met mij mag zoenen", roept Amanda. Lieke moet hard lachen om deze uitspraak. De twee dames blijven maar doorgaan en krijgen er geen genoeg van....

dinsdag 12 juni 2007 @ 18:25:01 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50380429
17:47 Kilootjes erbij of eraf?

Terwijl het merendeel van de Miljonairs de kilootjes eraf traint, neemt Jaap het er nog even van. Hij geniet van de heerlijke kippenpootjes die hij heeft klaargemaakt. Deze ochtend heeft hij weer hard getraind, dus zo nu en dan wat lekkers kan toch wel? Of toch niet? Wat zal Nando hiervan vinden?

Jaap is lekker aan smullen

dinsdag 12 juni 2007 @ 18:55:01 #44
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50381486
18:14 Sally Spectra

Huub vertelt na de training vol trots aan Carlos over nieuwe butler Elly. "Ze ging gister kruipend naar huis. Het was net Sally Spectra", roept Huub. "Elly is top!" Als Carlos vertrekt, smeden Lieke en Huub alvast plannetjes voor morgen tijdens de uitzending van Jensen! "Niks meer zeggen, alles bewaren voor morgen", zegt Lieke geheimzinnig. "Brian maakt zich wel zorgen hoor, hij is helemaal stil", merkt ze op. Nooit gehoord van 'wie het laatst lacht, lacht het hardst', Lieke?

18:40 Vier-drie-strijd?

De Miljonairs genieten van de post die ze hebben ontvangen. Fans, vrienden en familie sturen weer de brieven, kaarten en cadeautjes naar hun favorieten. Iedereen zondert zich af om alles door te kunnen lezen en te genieten van de heerlijke emoties die weer op papier zijn gezet. Duidelijk is dat de groepjes weer gesplitst zijn in: Natasia, Eric, Brian en Amanda en in Huub, Lieke en Jaap. Nog steeds een vier-drie-strijd dus…

dinsdag 12 juni 2007 @ 19:25:01 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50382522
19:05 Wat vooraf ging in De Gouden Kooi...

Jaap, Lieke en Huub hebben het even over post van de Oldenzaler. "Heeft het in de vijver gelegen of zo?", vraagt Jaap terwijl een brief van Huub in zijn handen heeft. "Ja, dat hebben Eric en Amanda gedaan. Dat had toen geloof ik te maken met de bondjassen van Amanda. Die hadden we verstopt, denk ik", weet Huub te vertellen. Tja, wat er niet allemaal al in De Kooi is gebeurd….

dinsdag 12 juni 2007 @ 19:55:05 #46
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50383815
19:21 Welke jurk staat het leukst?

De tortelduifjes zijn weer samen onder de douche geweest. Normaal is het altijd één groot feest, maar dit keer zijn ze snel weer onder de douche vandaan. Lieke kan maar niet beslissen wat ze vanavond aan moet trekken. Ze roept zelfs de hulp in van avondbutler Dimitri. "Ik weet het niet", zegt Dimitri. "Jij trekt gewoon grijs aan. Ik ben dat gezeur zat", roept Huub. Denk nog maar even goed na over wat je aantrekt!

19:42 Flirt erop los!

Het is bijna niet te geloven. De kookwedstrijd van een poosje geleden, wat helemaal in de soep was gelopen en een vertrek opleverde van topkok Marc, werpt toch zijn vruchten af. De blonde 19-jarige Amanda gaat zo waar het diner klaarmaken. Natuurlijk krijgt ze wel nog wat instructies van de diva Natasia. "Hier, gebruik deze pan!", geeft ze aan. Dimitri kan het niet laten en komt kijken naar de Miljonair. "Heb je gister nog wat gedaan?", vraagt ze. "Ik ben nog naar een vriend geweest", geeft hij aan. "Heb je nog over ons gehad?", vraagt een nieuwsgierige Amanda. "Over jou en mij of over jullie?", vraagt hij terug. En zo flirten de twee heen en weer. "Ik heb vandaag catwalkles gehad", vertelt Amanda enthousiast. "Heb je die nodig dan?", geeft Dimitri als inkopper. Blijkbaar zit er toch iets tussen de twee…. Maar wat vindt Brian hiervan?

dinsdag 12 juni 2007 @ 20:25:01 #47
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50385114
20:01 Tips van Huub

Huub probeert Dimitri een paar tips te geven over hoe hij het beste Amanda kan aanpakken.Hij vertelt wat Amanda's favoriete drankje is, zodat hij haar kan volgieten. Daarna loopt Huub snel naar zijn vriendin toe. "Ik heb hem vertelt over het drankje en dat als hij het goed speelt vanavond, kan checken of de haar borsten echt zijn", vertelt de Oldenzaler. "Wat goed van je", reageert Lieke. Altijd leuk als je vriendin trots op je is!

dinsdag 12 juni 2007 @ 20:55:00 #48
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50386187
20:24 Lachwekkend duo aan 't koken...

Amanda en Brian zijn een lachwekkend koppel wat staat te koken. De Antilliaan doet een poging om zijn vriendin de kneepjes van het vak te leren. De blikken van Brian zeggen vaak al genoeg. "Wat moet je nu doen?", vraagt hij aan haar. "Eehm, de spinazie afgieten", antwoordt ze. Ze pakt een handdoek. "Pas op. Straks staat je theedoek in de hens!", roept Brian. Ze heeft namelijk de theedoek zo vast dat het in het vuur van de gaspit komt. Er valt een heel boekwerk over te schrijven… Nu nog hopen dat het eten straks smaakt!

Zijn gezicht spreekt boekdelen....

20:43 De jury proeft het eten

Dan is het zover de Miljonairs kunnen de kookkunsten van Amanda proeven. Met zijn allen nemen ze plaats aan tafel. "Ik hoop zo dat het smaakt", zegt Natasia. De eerste happen worden genomen en niemand spuugt het uit. "Het smaakt goed hoor", aldus Eric. Brian en Amanda worden beiden bedankt voor het koken en de moeite. Eet smakelijk!

20:50 Gezelligheid aan tafel

Tijdens het eten barst er weer een discussie los. Dit keer gaat het weer over smerige dingen in het eten stoppen. Vooral Lieke en Natasia zijn fel tegen elkaar. "Doordat jij het alleen al hebt uitgesproken, maakt het jou echt verdacht", zegt de diva. "Nou en, ik heb het toch niet gedaan", reageert de blondine. Ook Huub bemoeit zich er mee. "O, daar heb je jouw schoothondje weer", roept Natasia. "Ja, en jij hebt Eric als hondje", aldus Huub. "Lief hondje van mij zullen wij straks even een balletje gaan gooien in de tuin?", vraagt de diva. "Woef, woef", zegt Eric. Wat een gezelligheid weer!

dinsdag 12 juni 2007 @ 21:25:01 #49
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50387338
21:11 Scrabbelen?

Na een hoop gekibbel, beginnen Brian en Huub de lol er wel van in te zien. "Gaan we nog een potje scrabbelen jongens?", gooit de Antilliaan de groep in. "Heb je nog goede scrabbelwoorden?", vraagt Huub meteen. Tja heren, dit keer zijn jullie het niet die elkaar bijna de haren invliegen!

Wat een humor! Tranen van het lachen...

dinsdag 12 juni 2007 @ 21:55:01 #50
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50388635
21:24 Een 'hekel' aan Lieke

"Ik heb zo genoeg van Lieke, met haar bijdehante bek", zegt Natasia. "Ja, echt. Als er nou iets zinnigs uit zou komen", beaamt Eric. Ook Amanda is het hier mee eens. "We krijgen haar met geen mogelijkheid weg hier", vertelt de diva. "Nee, Huub heeft haar nodig en zij hem", reageert Amanda. "Lieke probeert alleen maar aandacht te krijgen, door ruzie te zoeken en een beetje te lellebellen met Amanda", vertelt Natasia. "Ze is zo niet interessant, en ze moet gewoon weg", zegt Eric. De drie zijn het helemaal met elkaar eens, Lieke moet verdwijnen van het toneel.

21:33 Knallen tijdens afscheidparty?

Terwijl Jaap en Lieke nog even de danspassen oefenen die ze deze week hebben geleerd, loopt Natasia naar de private room om MayDay te bellen voor haar afscheidsparty. "Over een paar maandjes is het al zover. Ik ga zo'n groot feest geven hè!", vertelde ze tegen Eric. Als het aan Natasia ligt zal het dus een knalfuif worden, of is er toch nog een kleine kans dat ze blijft?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')