Vet is dat hè?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:06 schreef Viro het volgende:
[..]
En of de buffelteam kan campen, deden ze op mausoleum ook tegen ons.
Same for mequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef BMH het volgende:
Duck or Die heeft verloren.
Ik stap per direct ook uit dit team omdat het gewoon niet samen gaat. Probleem met dit team is dat niemand zich wil aanpassen. Iedereen werkt langs elkaar heen waardoor er niets gebeurd.
Ik beschuldig niemand. Ik kan alleen niet spelen in dit team. Daarom doe ik niet meer mee.
Je hebt wel host-voordeel danquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik ga door in mijn eentje, ik ben een bikkel.
Ik kan me wel voorstellen hoe dat zo'n beetje is gegaan... Niemand wil naar BMH luisteren, dus werken we niet goed samenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef BMH het volgende:
Duck or Die heeft verloren.
Ik stap per direct ook uit dit team omdat het gewoon niet samen gaat. Probleem met dit team is dat niemand zich wil aanpassen. Iedereen werkt langs elkaar heen waardoor er niets gebeurd.
Ik beschuldig niemand. Ik kan alleen niet spelen in dit team. Daarom doe ik niet meer mee.
Hoe durf je zoiets te zeggen??quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen hoe dat zo'n beetje is gegaan... Niemand wil naar BMH luisteren, dus werken we niet goed samen
Ach ja is eigenlijk ook wel een beetje Buffel.. Dus dan worden jullie gewoon Buffelteam 0.5?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:23 schreef ach het volgende:
ik ga dan ook wel door in mijn eentje
Jij weet het wel weer. Beschuldig mij maar weer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen hoe dat zo'n beetje is gegaan... Niemand wil naar BMH luisteren, dus werken we niet goed samen
Ik heb Dancin Rhino en achja niet veel horen prate hoor, hele team trouwens niet dit keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Als ze iets tegen je speelstijl hebben zal ik ze wel slaan. Dus blijf maar gewoon mooi in het team. Er zal wel een vervanger worden gezocht.
Buffelmaster?
En ja, ik heb je post gelezen. Maar ik vraag me af waarom jullie dan niet 2 aan 2 spelen? Praten jullie wel met elkaar in de game?. Ik bedoel, na een paar rondjes merken jullie dat het niet werkt. En dan? Zegt dan iemand van "hey, is het niet beter als we bladiebladiebla gaan doen?" ? Zo wel, wie doet er dan niet mee? Waarom niet? Of wat?
Want zo'n tactiek gaat niet zomaar uit zichzelf, daarvoor heb je die headset. En ik weet zeker dat Rhino en ach praten, dus aan wie ligt dat dan?
Zo is BMH altijd al geweest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef twi het volgende:
Het Hoerenteam speelt amper goed samen. Af en toe als we afgeslacht worden zeggen we eens een potje welk wapen we gaan pakken en hoe we gaan lopen, maar dat zijn we na 30 seconden weer vergeten.
En eerlijk gezegd heb ik de keren dat ik met je heb gespeeld ook al snel schijt gehad aan dat gecommandeer waardoor ik uiteindelijk het tegenovergestelde ging doen, en volgens mij is dat ook wel eens met anderen in 't GoW topic ter sprake gekomenDus ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
tuurlijk niet ik vind je een schat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:43 schreef aightZz het volgende:
Ik wil wel doorgaan met achja en Dancin Rhino als ze niks tegenmij speelstyle hebben, dan hebben we zowiezo nog iemand nodig want ik weet niet of Darow zijn GoWdisk heeft gefixed.
Lees boven ijsmeisjeHeb ik alles uitgelegd
Een team heeft een leider nodig en ik heb niemand ot nu toe gezien die bij ons team 't team leid. Ik heb GEPROBEERD om naar BMH te luisteren maar ik vind zijn speelstyle/tactiek helemaal niks, communicatie gaat fou, kan natuurlijk ook bij mij liggen maar motiveert mij niet omdat het gwn bagger speeltyle/tactiek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |