abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:45:46 #176
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50463737
Duck or Die heeft verloren.

Ik stap per direct ook uit dit team omdat het gewoon niet samen gaat. Probleem met dit team is dat niemand zich wil aanpassen. Iedereen werkt langs elkaar heen waardoor er niets gebeurd.

Ik beschuldig niemand. Ik kan alleen niet spelen in dit team. Daarom doe ik niet meer mee.

[ Bericht 45% gewijzigd door BMH op 14-06-2007 21:01:33 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_50463739
BANG-BANG-Clan vs United Scum:

Raven Down: 7-1
Old Bones: 7-1
Gridlock: 7-1

Totaal 21-3 voor BANG-BANG-Clan!!

ps: het team van UNited Scum was niet helemaal compleet de eerste map, wat ons (BANG-BANG-Clan) dit toernooi al geregeld is overkomen dat we tegen een minderheid spelen!:S vind dat wel jammer!
pi_50464056
Killers (host) vs Duck or Die

7-3 canals
7-1 fuel depot
7-0 raven down
pi_50464202
Buffelteam vs Booswigteklup 3-0

Canals 7-5
Mausoleum 7-1
Mansion 7-2

[ Bericht 1% gewijzigd door buffelmaster op 14-06-2007 21:18:26 ]
pi_50464242
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:06 schreef Viro het volgende:

[..]

En of de buffelteam kan campen, deden ze op mausoleum ook tegen ons.
Vet is dat hè?
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:02:56 #181
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50464250
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef BMH het volgende:

Ik stap per direct ook uit dit team omdat het gewoon niet samen gaat. Probleem met dit team is dat niemand zich wil aanpassen. Iedereen werkt langs elkaar heen waardoor er niets gebeurd.

Ik beschuldig niemand. Ik kan alleen niet spelen in dit team. Daarom doe ik niet meer mee.
Same for me
pi_50464795
Ik ga door in mijn eentje, ik ben een bikkel.
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
pi_50464820
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik ga door in mijn eentje, ik ben een bikkel.
Je hebt wel host-voordeel dan
pi_50464854
Ga dan wel door als Buffel!
Dan val ik wel in voor de rest van je team!
pi_50464962
Staan de Buffels nu trouwens bovenaan of wat?
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:22:03 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50465019
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef BMH het volgende:

Ik kan me wel voorstellen hoe dat zo'n beetje is gegaan... Niemand wil naar BMH luisteren, dus werken we niet goed samen
pi_50465073
ik ga dan ook wel door in mijn eentje
pi_50465110
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef twi het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen hoe dat zo'n beetje is gegaan... Niemand wil naar BMH luisteren, dus werken we niet goed samen
Hoe durf je zoiets te zeggen??
Maar ligt dat dan aan BMH of aan de rest?
pi_50465167
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:23 schreef ach het volgende:
ik ga dan ook wel door in mijn eentje
Ach ja is eigenlijk ook wel een beetje Buffel.. Dus dan worden jullie gewoon Buffelteam 0.5?
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:32:04 #190
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50465407
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef twi het volgende:

[..]

Jij weet het wel weer. Beschuldig mij maar weer.

Ik zeg: Dit team is gewoon niet geschikt om met elkaar samen te spelen. Wat is daar nu erg aan? Sommige mensen spelen heel goed als ze met elkaar in een team zijn, een ander team niet.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:38:04 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50465680
Het Hoerenteam speelt amper goed samen. Af en toe als we afgeslacht worden zeggen we eens een potje welk wapen we gaan pakken en hoe we gaan lopen, maar dat zijn we na 30 seconden weer vergeten.

En eerlijk gezegd heb ik de keren dat ik met je heb gespeeld ook al snel schijt gehad aan dat gecommandeer waardoor ik uiteindelijk het tegenovergestelde ging doen, en volgens mij is dat ook wel eens met anderen in 't GoW topic ter sprake gekomen Dus ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:38:49 #192
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50465706
Ligt aan niemand, ik en BMH verschillen heel veel van elkaar kwa speelstyle, ik speel meer sneaky, oplettend en als team (dat laatste leg ik zo uit) terwijl BMH anders speelt. Ik ga niet snel op de tegenstanders af, zeker als ze met ze meren zijn, ik heb gen zin in een shotgun gvecht steeds. Ik speel graag samen als een team maar ons speelstyle is heel verschillend en dat maakt ons dat wij verschillende dingen doen en onze eigen gang gaan (wat ik eerlijk gezegt vaak heb gedaan)

We spelen gwn echt DM zoals in UT of Halo maar dat hoort niet zo, dit is een cover-hide-camp spel, het heeft gen zin om met zn 4e hetzelfde weg te kiezen, ik speel liever 2 -2, dus ik en Dancin Rhino samen en bijvoorbeeld BMH en achja samen maar dat lukt niet. We hebben tactiek nodig, strategieen maar we hebben gwn echt DM gespeelt, gwn erop af rennen etc. Zo speel ik niet.

Ik heb Pro's zien spelen, ik heb samen en tegen ze gespeelt. Ik ben momenteel ook bezig met een ander toernooi waar de prijzenpot 500 euro is en waar we momenteel de playoffs behaald hebben(http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=3072) Daar spelen zo heel anders dan hoe 'ons' team speelde meer 2 en 2 tegen de tegenstander (wat ik net heb uigelegd)

Ik geef niet mijn mede spelers de schuld, we hebben gewoon hele andere speelstyle. Iedereen zegt dat de buffelteam kampt maar volgens mij spelen zij het slimst, je moet ook campen bij dit spel, je moet ook sneaky spelen dit is geen UT of een Halo shooter. maar uniek bijzijn soort.

Ik heb dit toernooi leuk gevonden, dus als een ander team mij wilt hebben kunnen zij mij PMen want ik wil wel graag verder maar waarschijnlijk niet met hetzelfde team helaas. Hele aardige gozers, heb niks tegen BMH, achja, Dancin Rhino of Darow maar mijn speelstyle met die van BMH verschilt enorm, daar heb ik wel respect voor want iedereen speelt anders en soms bots het gewoon. (net als in de liefde )
pi_50465715
De buffels speelden in het begin ook niet goed samen .

En eigenlijk wat twi verder zegt . Sorry BMH.
pi_50465819
En waarom stop jij dan precies aightzz? Waarom ga je niet verder met Rhino en achja? Want zoals ik het nu lees zeg je dat alleen de speelstijl met die van BMH niet overeenkomt.

En over dat speelstijl. Iedereen speelt anders. Daarom moet je overleggen. Buffeltjuh is ook zo iemand die overal meteen op afrent. Daarom vraagt hij altijd (let vooral op de vraagt! Niet commandeert!) of er iemand met hem meegaat. Diegene die meegaat, gaat normaal ook niet snel op de man af. Maar met overleggen kun je je dus op iemand anders afstemmen.

Wat is er mis met de communicatie dan?
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:43:58 #195
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50465914
Ik wil wel doorgaan met achja en Dancin Rhino als ze niks tegenmij speelstyle hebben, dan hebben we zowiezo nog iemand nodig want ik weet niet of Darow zijn GoWdisk heeft gefixed.

Lees boven ijsmeisje Heb ik alles uitgelegd

Een team heeft een leider nodig en ik heb niemand ot nu toe gezien die bij ons team 't team leid. Ik heb GEPROBEERD om naar BMH te luisteren maar ik vind zijn speelstyle/tactiek helemaal niks, communicatie gaat fou, kan natuurlijk ook bij mij liggen maar motiveert mij niet omdat het gwn bagger speeltyle/tactiek is.
pi_50466007
Als ze iets tegen je speelstijl hebben zal ik ze wel slaan . Dus blijf maar gewoon mooi in het team. Er zal wel een vervanger worden gezocht.

Buffelmaster?

En ja, ik heb je post gelezen. Maar ik vraag me af waarom jullie dan niet 2 aan 2 spelen? Praten jullie wel met elkaar in de game? . Ik bedoel, na een paar rondjes merken jullie dat het niet werkt. En dan? Zegt dan iemand van "hey, is het niet beter als we bladiebladiebla gaan doen?" ? Zo wel, wie doet er dan niet mee? Waarom niet? Of wat?

Want zo'n tactiek gaat niet zomaar uit zichzelf, daarvoor heb je die headset. En ik weet zeker dat Rhino en ach praten, dus aan wie ligt dat dan?
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:54:01 #197
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50466306
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Als ze iets tegen je speelstijl hebben zal ik ze wel slaan . Dus blijf maar gewoon mooi in het team. Er zal wel een vervanger worden gezocht.

Buffelmaster?

En ja, ik heb je post gelezen. Maar ik vraag me af waarom jullie dan niet 2 aan 2 spelen? Praten jullie wel met elkaar in de game? . Ik bedoel, na een paar rondjes merken jullie dat het niet werkt. En dan? Zegt dan iemand van "hey, is het niet beter als we bladiebladiebla gaan doen?" ? Zo wel, wie doet er dan niet mee? Waarom niet? Of wat?

Want zo'n tactiek gaat niet zomaar uit zichzelf, daarvoor heb je die headset. En ik weet zeker dat Rhino en ach praten, dus aan wie ligt dat dan?
Ik heb Dancin Rhino en achja niet veel horen prate hoor, hele team trouwens niet dit keer (ik ook niet) meestal is BMH diegene die zegt wat we moeten doen, maar 9 van de 10 keer ben ik met hem oneens, we spelen niet 2 ft 2 tegen de tegenstander maar gwn met zn4e samen wat natuurlijk dom is. Meestal si het altijd een shotgun gevecht niet dat ik het er vind maar veranderd gwn in een DM match, we speelde dit keer echt DM en we rende gewoon naar de tegenstanders toe met de shotgun zonder erbij na te denken. Terwijl de killer team echt heel slim speelde, ik zag ze wel vaak 2 ft 2 spelen, vooral bij Fuel depot, gingen ze ons pushen naar een hoek en daar ons met de granaten of shotgun afmaken. De sniper van de tegenstander had constant een buddy om op te letten en ik merkte ook dat ze sniper steeds op de hoogte was waar wij zaten.

Ik heb me best gedaan, ik heb zoveel tactiek wat ik gepikt heb van andere Pro's en natuurlijk vanmezelf maar het gat gwn niet, BMH zal ook zin tactiek hebben en die ook wel goed maar gaat gwn niet samen met mij.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:56:10 #198
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50466405
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef twi het volgende:
Het Hoerenteam speelt amper goed samen. Af en toe als we afgeslacht worden zeggen we eens een potje welk wapen we gaan pakken en hoe we gaan lopen, maar dat zijn we na 30 seconden weer vergeten.

En eerlijk gezegd heb ik de keren dat ik met je heb gespeeld ook al snel schijt gehad aan dat gecommandeer waardoor ik uiteindelijk het tegenovergestelde ging doen, en volgens mij is dat ook wel eens met anderen in 't GoW topic ter sprake gekomen Dus ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Zo is BMH altijd al geweest.
Ik ken hem niet anders, als ik iets niet deed naar zijn zin met splintercell 2 op de eerste xbox dan teamkillde hij mij omdat het hem niet zinde.
Bij Gears schreeuwt hij ook constant wat ik moet doen, en daar heb ik een schijt hekel aan.
Je hoort te overleggen zo van : wie gaat wat doen?
-sniper
-boomer
-kut ik wou boomer dus ik ga hammer
-grenades

Dat werkt wel, of als je merkt dat de tegenpartij constant met 4 man op 1 van de wapens af gaat dan gooi je in de groep van : Joh mensen, ze gaan constant 4 man boomshot, zullen we ze stoppen?
Of joh mensen, 4 man boomer, zullen we ze vanaf deze kant een hammer op hun hoofd smijten?

Maar bij BMH is het : Jullie moeten boomshot
Jullie moeten
Moeten
Moeten

ik moet niks, ik speel voor mijn plezier
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_50466905
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:43 schreef aightZz het volgende:
Ik wil wel doorgaan met achja en Dancin Rhino als ze niks tegenmij speelstyle hebben, dan hebben we zowiezo nog iemand nodig want ik weet niet of Darow zijn GoWdisk heeft gefixed.

Lees boven ijsmeisje Heb ik alles uitgelegd

Een team heeft een leider nodig en ik heb niemand ot nu toe gezien die bij ons team 't team leid. Ik heb GEPROBEERD om naar BMH te luisteren maar ik vind zijn speelstyle/tactiek helemaal niks, communicatie gaat fou, kan natuurlijk ook bij mij liggen maar motiveert mij niet omdat het gwn bagger speeltyle/tactiek is.
tuurlijk niet ik vind je een schat.
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
pi_50467057
Vandaag zei ik inderdaad niet veel, moe en i kzag al snel dat het niet ging werken vandaag dus ik had geen zin meer.

maar verder zeg ik wel waar ze zitten enzo. in tegenstelling tot aightzz die dat nog steeds vaak niet doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')