abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50403742
of ik
Every war is different, every war is the same.
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:55:13 #152
55260 Rayyvin
Back again
pi_50404917
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef buffelmaster het volgende:
misschien kan rayyvin invallen
Wil best wel invallen. Wie moet ik toevoegen aan mijn friendlist om geinvite te worden?
pi_50405439
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef aightZz het volgende:
Ik kon wel spelen maar ik heb geen PM oid gekregen dat we vandaag spelen, niet via fok ook niet via Xbox Live en ik heb duidelijk vooraf aangegeven om mij de datum/tijd te PMen via fok! of Xbox live zodat ik weet wanneer en hoelaat ik moet spelen, ik kon vandaag wel spelen helaas heeft niemand mij dit vemeld.
Ik heb je meerdere PM's verstuurd met steeds de vraag om een reactie hierop, dat staat ook al meerdere keren vermeld in de topics die over dit toernooi gaan. Als jij steeds niet reageerd ga ik geen Pm versturen. Mail/PM gewoon je msn ofzo, dat heeft de rest (op ach na ) ook gedaan.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:23:55 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50405957
Ik vind het eigenlijk niet zo gek dat Gamedemon die reactie plaatst. Als hij al plannen heeft om naar de stad te gaan, met wie dan ook, en er nu staat dat er morgen gespeeld moet worden dan zou ik ook m'n plannen niet wijzigen. In 't schema stond namelijk heel duidelijk dat de volgende partij pas maandag zou zijn.

Gisteren kwam mij ook niet echt goed uit, zoals morgenavond me ook niet goed uit komt. Ik ben wel thuis, maar heb het best knetterdruk. Nu kan er wel een uurtje uit, maar het lijkt me sowieso niet ideaal als ik straks met rayyin en dekkered door moet gaan als Hoerenteam

Mocht morgenavond beter uitkomen voor United Scum lijkt me die oplossing beter. Elke avond na morgenavond komt mij trouwens beter uit Dus als die wedstrijd naar vrijdag verplaatst kan worden zou dat uitstekend zijn.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:28:46 #155
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50406128
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:10 schreef buffelmaster het volgende:
gamedemon je kan wel blijven zeuren, we zijn met een nieuwe opzet bezig waar deze mensen niet meer mee blijven doen. Eerst loop je hun dus flink de grond in te boren omdat je het geen porem vindt, en nu ga je vervolgens zelf ook zulk gedrag vertonen. Volgens mij ben je dan niet veel anders. Ik wou er voor zorgen dat je vanavond gewoon een normale wedstrijd kon spelen, maar vind zo'n opmerking een beetje triest van iemand die daar de hele tijd over loopt te zeuren
Ik heb er nu 3 keer voor niks tijd voor vrij gehouden, en ik moet naar te stad om wat op te halen, denk je nou echt dat ik dan ga thuis blijven zodat ik om 8 uur kan gears of warren? straks komt er weer niemand opdagen, kan ik een week wachten voor ik weer de stad in kan en dan heb ik nog geen wedstrijd gespeeld.
Bovendien ben ik er nu 4 keer geweest, heintje is er 2 keer niet geweest en daar klagen jullie niet over.
Ik heb ook nog een leven naast de xbox ookal is dat lastig voor te stellen voor sommige.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_50406191
Als je niet komt opdagen ben je geen haar beter dan de mensen die niet komen opdagen.
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
pi_50406256
Heintje komt niet omdat ie niet kan.
Jij brengt het zo dat je niet komt omdat andere mensen ook niet komen opdagen.

Zeg dan gewoon dat je niet kan en laat het daar bij .
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:36:29 #158
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50406378
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Heintje komt niet omdat ie niet kan.
Jij brengt het zo dat je niet komt omdat andere mensen ook niet komen opdagen.

Zeg dan gewoon dat je niet kan en laat het daar bij .
Anders lees je even de reden en niet alleen de conclusie.
Ik kan ook niet dat zie je toch? denk je dat ik naar de stad vlucht ofzo? ik kan ook mijn xbox gewoon uitlaten en gewoon zeggen dat ik geen zin heb.
Ik kan morgen niet, en ik ga me ook niet haasten voor iets wat niet zeker is.
pi_50406453
Nu wel ja. Je eerste post geeft een andere indruk:
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
Ik doe morgenavond niet mee, en mischien wel helemaal niet meer.
Ik ga morgenavond naar de stad, ik heb geen zin om er voor thuis te blijven.
Heel mischien dat ik optijd terug ben maar ik ga me er niet voor haasten, dat deden de vorige 3 teams ook niet voor mij.
Dus ik vind het ook totaal niet raar dat men je vindt zoals zij de mensen vinden die gewoon niet op komen dagen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:42:30 #160
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50406577
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
Nu wel ja. Je eerste post geeft een andere indruk:
[..]

Dus ik vind het ook totaal niet raar dat men je vindt zoals zij de mensen vinden die gewoon niet op komen dagen.
Ik geef het toch verdomme van te voren aan?
Ik kan morgen niet , klaar
Ik ben niet zo triest dat ik helemaal niet kom opdagen zonder wat te zeggen, ik geeft het gewoon een dag eerder aan en nog is het niet goed!
Kijk als ik de afgelopen 3 keer niet een half uur tijd had weggeflikkerd omdat de tegenpartij niet op kwam dagen en gewoon 4 keer gespeeld zou hebben dan had ik er mischien nog rekening mee gehouden, dan had ik wat sneller door de stad gevlogen waarschijnlijk.
Als de vorige 3 keer de teams gewoon vantevoren aangaven dat ze niet kwamen had ik er ook geen probleem van gemaakt, het toernooi heeft me tot nu toe alleen maar tijd gekost en daar baal ik van.
pi_50406654
Doe eens niet zo op je teentjes getrapt en ga wat leuks doen ofzo .

Ik zeg alleen dat het niet raar is wat men hier over je post, aangezien je gewoon had moeten zeggen dat je niet kan, al bij je eerste post, en that's it. Verder gaat het ons ook helemaal geen fuck aan. Klaar.

Kunnen we 't nu weer over iets leuks hebben ? Het toernooi begint wel op een knokpartij zonder knokken te lijken.
pi_50406659
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik geef het toch verdomme van te voren aan?
Ik kan morgen niet , klaar
Ik ben niet zo triest dat ik helemaal niet kom opdagen zonder wat te zeggen, ik geeft het gewoon een dag eerder aan en nog is het niet goed!
Kijk als ik de afgelopen 3 keer niet een half uur tijd had weggeflikkerd omdat de tegenpartij niet op kwam dagen en gewoon 4 keer gespeeld zou hebben dan had ik er mischien nog rekening mee gehouden, dan had ik wat sneller door de stad gevlogen waarschijnlijk.
Als de vorige 3 keer de teams gewoon vantevoren aangaven dat ze niet kwamen had ik er ook geen probleem van gemaakt, het toernooi heeft me tot nu toe alleen maar tijd gekost en daar baal ik van.
het kost je zoiezo tijd
Every war is different, every war is the same.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:10:10 #163
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50407474
Gamedemon geeft het van tevoren aan. Gisteren zag ik BMH als reden voeren dat hij om half zes op moest en dus niet later dan 21.00 door zou gaan. Dat vind ik persoonlijk twijfelachtiger dan wanneer je de stad in gaat/moet en je geen zin hebt om te haasten om op tijd terug te zijn.

Wat dan de reden is waarom je daar naartoe gaat, dat doet er dan niet toe en is prive. Gamedemon geeft van tevoren aan dat hij er waarschijnlijk niet kan zijn. Dat van z'n post verder de teleurstelling dat hij 3 keer voor Jan Lul heef gewacht afdruipt, dat is nu eenmaal zo. Zo'n post heb ik gisteravond ook al eens geplaatst.

Laat ik het dan maar even bevestigen, voordat het allemaal last-minute wordt. Hoerenteam speelt morgen niet omdat wij er geen rekening mee hebben gehouden met onze plannen kijkend naar het speelschema. Dat is dan bij deze 36 uur van tevoren aangekondigd. Een andere datum is prima.

En Dancing Rhino, dat is even wat anders dan een berichtje om 19:48 of gewoon niet op komen dagen.
pi_50408745
He bmh was er gewoon tot het einde van de wedstrijd dus, maar goed jullie spelen dus niet. Dit betekent wel dat jullie vanaf volgende week volle bak moeten want andere teams hebben dan al meer gespeelt (en ik verwijt dit niet aan jullie voordat je erover begint, maar houdt hier dan wel rekening mee)

Ik pas zo deze post even aan met de definitieve wedstrijden van morgen.

Ok hierbij de wedstrijden voor morgen:

BANG-BANG-Clan (host) vs United scum

Buffetlteam (host) vs de booswigteklup
Killers (host) vs Duck or Die

MAD JK en hoerenteam spelen niet!!!
pi_50410237
Hmm komt goed, uit van 2 van mijn teamleden zijn vanaf donderdag in bacelona t/m zondag. Als we zondag moeten spelen dan regel ik nu vervanging.
pi_50410778
nee volgende week pas weer (dus maandag)
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:49:13 #167
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50415698
Morgen meer Gears of War-content op Marketplace, 7 extra achievements en 'roadie run' fix ec.
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:50:14 #168
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50415731
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:49 schreef aightZz het volgende:
Morgen meer Gears of War-content op Marketplace, 7 extra achievements en 'roadie run' fix ec.
Is er ook al bekent wat die achievements zijn?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_50415847
Even verder in het algemene Gears of War-topic graag.
pi_50417517
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:49 schreef aightZz het volgende:
Post eens linkje in het GoW topic

OT : Wat heerlijk om niet te hoeven trainen tot volgende week maandag
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:43:05 #171
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_50417550
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef Heintje het volgende:

[..]

Is er ook al bekent wat die achievements zijn?
maandagavond gaat wel door??

United Scum vs. Hoerenteam
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:12:43 #172
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50420651
Ben ik weer . Gisteren was het een hilarische wedstrijd. We stonden met 6-2 voor en dan verliezen we nog. Fuel Depot ging bagger aangezien Buffelteam het nodig vonden om een campfest aan hun kant van de warehouse te houden.

Maar de overwinning was verdiend. Zeker na die 2e game

[ Bericht 8% gewijzigd door BMH op 13-06-2007 19:22:53 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:04:51 #173
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_50458331
Hoeveel teams doen er nou nog mee dan en hoeveel wedstrijden moeten we spelen, want we hebben er nu 3 gespeeld en vanavond dan de 4de
pi_50458375
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef BMH het volgende:
Ben ik weer . Gisteren was het een hilarische wedstrijd. We stonden met 6-2 voor en dan verliezen we nog. Fuel Depot ging bagger aangezien Buffelteam het nodig vonden om een campfest aan hun kant van de warehouse te houden.

Maar de overwinning was verdiend. Zeker na die 2e game
En of de buffelteam kan campen, deden ze op mausoleum ook tegen ons.
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:38:08 #175
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50461381
-compleet-

[ Bericht 95% gewijzigd door BMH op 14-06-2007 20:03:48 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: