Ik heb hem even een msg gestuurdquote:Op zondag 17 juni 2007 20:24 schreef mustisuc het volgende:
zou de wedstrijd van United Scum tegen Killers op maandag ook kunnen worden verplaatst naar dinsdag?
bedankt alvast
Ik vind het zeker wel iets om mee te nemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Sorry Heintje, maar de reden dat er camperig gespeeld wordt, vind ik absoluut geen reden om te stoppen. Dat is echt bullshit.
Iedereen zegt onderhand al weken dat wij (Buffels) alleen maar zitten te campen (al denkt ons team daar anders over), waarom doet niemand daar dan iets aan? Het enige wat er gedaan wordt is zeuren..
Waarom zouden wij onze hele speelstijl om gaan gooien omdat een ander team zo graag aanvallend speelt? In tegendeel zelfs. Wij hebben dan zoiets van 'laat ze maar komen'.
En als je toch al weet dat het qua tijd moeilijk gaat worden met spelen, waarom meldt je je dan überhaubt aan?
De hele toernooi opzet is veranderd, vooral door het gezeur van het Hoerenteam en nou er net een weekje is gespeeld met de nieuwe opzet, komen jullie er ineens mee aankakken dat jullie toch niet meer willen spelen. Sorry, maar dat vind ik laf.. Vooral als je dan ook nog eens aankomt met die vage reden dat er 'camperig' gespeeld wordt, al is dat dan niet de hoofdreden.
Nee, van jou had ik wel anders verwacht, ook al heb je er na alle tegenslagen misschien geen zin meer in.
Je leest het van twee mensen.quote:Ook als ik hier lees dat teams juist heel erg camperig spelen werkt voor mij niet positief.
Waarschijnlijk heb je de post boven je post nog niet gelezen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef buffelmaster het volgende:
ach ja heeft de nieuwe maps niet dus dat kan niet twi
op hetzelfde tijdstip gepostquote:Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de post boven je post nog niet gelezen.
Welke maps het gaan worden weet ik zo niet. Mansion is wel duidelijk. Maar voor de rest...
Zien we vanavond wel denk ik.
Liever geen nieuwe maps dus, als je dat wel doet laat het dan even weten want dan speel ik niet mee en kunnen we nog een vervanger zoeken.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de post boven je post nog niet gelezen.
Welke maps het gaan worden weet ik zo niet. Mansion is wel duidelijk. Maar voor de rest...
Zien we vanavond wel denk ik.
Ik vind het allemaal bestquote:Op maandag 18 juni 2007 11:28 schreef twi het volgende:
Geen idee welke maps, we hebben niet speciaal erop zitten oefenen. Mansion is de thuismap, dus hou rekening met in elk geval die. En als 't aan mij ligt iets van Mausoleum en Subway erbij.
Ik heb subway 1 keer gespeeld en bullet marsch 2 keer, en ik ga er ook niet moeilijk over doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef ach het volgende:
Nieuwe maps ga ik niet spelen want die heb ik pas en heb ik nog helemaal niet gespeeld
Zolang je maar ruim van te voren zegt of je die nieuwe host of niet vind ik het best, dan doe ik niet mee. Ik heb geen zin om ook nog eens de helft van de tijd te lopen zoeken waar ik nou heenmoet.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:44 schreef twi het volgende:
De hostende ploeg host toch sowieso de maps waarvan zij denken de beste kans te hebben omdat die ze het meeste ligt, of de tegenstander niet ligt? Als een andere partij daar moeite mee heeft, dan is die tactiek blijkbaar geslaagd.
Met die instelling leer je de maps natuurlijk nooit.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef ach het volgende:
[..]
Zolang je maar ruim van te voren zegt of je die nieuwe host of niet vind ik het best, dan doe ik niet mee. Ik heb geen zin om ook nog eens de helft van de tijd te lopen zoeken waar ik nou heenmoet.
Zo serieus is dit toernooi nou ook weer niet, want hoeveel teams zijn er nu al afgevallen en wat is de prijs?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik vind het zowieso een beetje vreemd dat iemand die serieus aan een GoW toernooi mee wil doen niet alle maps heeft.
het is lullig voor je dat ze geen hammerburst hebben in de nieuwe levelsquote:Op maandag 18 juni 2007 15:13 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vind dat de nieuwe levels echt stom zijn.
Ik heb er echt spijt van dat ik ze heb gekocht.
"Serieus deelnemen aan een toernooi" en "aan een serieus toernooi deelnemen" zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:07 schreef Darow het volgende:
[..]
Zo serieus is dit toernooi nou ook weer niet, want hoeveel teams zijn er nu al afgevallen en wat is de prijs?
whatever....quote:Op maandag 18 juni 2007 16:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
"Serieus deelnemen aan een toernooi" en "aan een serieus toernooi deelnemen" zijn 2 verschillende dingen.
offtipc maar mijne doet dat ook, ben ook altijd langer bezig met laden dan de restquote:Op maandag 18 juni 2007 17:02 schreef Darow het volgende:
[..]
whatever....
@buffelmaster, ja want andere spellen doet het wel. Baal er echt dik van, disc is nog geen 5 dagen oud, hij is 1 keer uit de xbox geweest gister omdat ik een film wou kijken. Vervolgens dacht ik net, ff wat oefenen voor vanavond en dan krijg je weer die shit.
Overigens,een vraagje over de dvd drive, draait ie bij jullie constant op volle toeren of stopt ie er af en toe ook gewoon mee.
Dat viel me wel op bij de xbox wat ik heb gekregen na de reparatie, hij stopte er af en toe gewoon mee, vervolgens verwachtte ik een unreadable disc error maar even later draaide ie weer op volle toeren.
Tuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef UWGcrew_Amarant het volgende:
Kan de Mad JK en De booswigteklup van vandaag naar half negen verplaatst worden?
wel rrayvin en criminal vallen inquote:Op maandag 18 juni 2007 18:19 schreef twi het volgende:
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Dat wordt vanavond dus weer niet spelen?
Wat versta je onder laf spel dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef twi het volgende:
Inderdaad een kutmatch, met name door het enorm laffe spel en laffe reacties van aightZz. Dancing Rhino was er wel relaxed over
Maar verder verdiend verloren van een half Duck or Die team, al kon ik Kronos nou niet echt plaatsen als FOK!User. Wie is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |