Wedstrijden donderdag:
BANG-BANG-Clan (host) vs Hoerenteam
Buffetlteam (host) vs de booswigteklup
Killers (host) vs Duck or Die
United scum is vrij, dit omdat ik geen rekening heb gehouden met team phoebe. Ze zijn tot nu toe geen enkele keer helemaal compleet geweest. Rayyvin is als enige alle wedstrijden beschikbaar geweest, phoebe kon alleen gister niet, dus het is misschien leuk dat hun in een team van 4 of 5 personen worden opgenomen.
@hoerenteam als jullie niet kunnen vervang ik je naam door united scum maar dat moet je zelf aangeven. Maar toch blijf ik er bij dat gamedemon zijn standpunt een beetje triest is omdat jullie er het wel het meest over gehad hebben dat je het triest vind als een tegenstander niet komt opdagen. Maar ik hoor wel wat jullie doen.
Vanaf volgende week geldt het schema niet meer, dan pik ik een aantal wedstrijden eruit om te spelen die week. Mijn idee is 3 wedstrijden per week. Slot 1 = maandag of dinsdag, Slot 2 = woensdag of donderdag en Slot 3 = vrijdag, zaterdag of zondag. Dan moet je met de tegenstander dus afspreken op welke dag het gespeeld gaat worden, streeftijd is 20.00 maar dit kan natuurlijk ook aangepast worden als beide teams dit goed vinden.