Ik had in het vorige topic nog een extra persoon ipv cain puncture aangewezen die graag wou meedoen, wouter.. was zijn naam. Hoe zit het daarmee dan????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ja doei. Ik ga OtherEd nog eens aanspreken. Dus Knoflook, zorg dat je er vanavond bent
.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef Wouter2006 het volgende:
kan ik er eventueel nog bij? en het liefst bij Bigore.
account: Wouter666
dan is natuurelijk de vraag zijn jullie donderdag wel beschikbaar voor de volgende ronde??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef Viro het volgende:
Heeft united scum problemen ermee als ik vraag of de wedstrijd van vandaag verplaatst kan worden aangezien mijn hele team vandaag met een ongeval zit. Het is een beetje complex om het uit te leggen maar ze kunnen vandaag niet.
Donderdag kan mijn team wel. Er is iets misselijks voorgevallen waardoor de anderen niet kunnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
dan is natuurelijk de vraag zijn jullie donderdag wel beschikbaar voor de volgende ronde??
Want deze wedstrijd was gewoon om te zorgen dat jullie konden spelen en alvast wat voortgang te kunnen maken met de nieuwe opzet. Dus het nu niet doorgaan is niet zo erg.
@ijsmeis: ik kan hem niet pm-en, zijn inbox bestaat nog niet
Die stond er alquote:Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef buffelmaster het volgende:
Wedstrijden morgen
Hoerenteam vs Team Phoebe
De booswigteklup vs killers
Duck or Die vs Buffelteam
United Scum vs Mad JK als jullie al willen spelen
ik doe niet meer mee bij deze.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik had in het vorige topic nog een extra persoon ipv cain puncture aangewezen die graag wou meedoen, wouter.. was zijn naam. Hoe zit het daarmee dan????
Wedstrijd gaat toch door, ik heb vervangers kunnen regelen op de valreepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:03 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Die stond er al
Alleen gaat United Scum vs Mad JK niet door omdat Mad Jk onverwachts niet kan (het is toch geen mislukte jackass stunt he viro)
Ach zeur niet, hoer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik wil mn geld terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |