Verder kijken dan je neus lang is. En nu ksst, terug in je mand.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Stefan740 het volgende:
Ik gaf alleen maar me mening over het spel aangezien ik geen ander gow topic zag. Oh en ik ben geen boffer officiel.
Dan moet je hier zijn voor je mening. Dit is het tournooi topic dus hier wordt er alleen maar gesproken over het GoW tournooiquote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Stefan740 het volgende:
Ik gaf alleen maar me mening over het spel aangezien ik geen ander gow topic zag. Oh en ik ben geen boffer officiel.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is. En nu ksst, terug in je mand.
Die gaan uitstekend samen..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijn voor je mening. Dit is het tournooi topic dus hier wordt er alleen maar gesproken over het GoW tournooi
[..]
BoF en ijsmeis gaan niet samen
![]()
Psst verkeerde topic we kunnen beter hier verder gaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef dekkered het volgende:
BoF![]()
o en trouwens GoW is wel vet he viro
Had ik al gedaan. Helaas kon ik verder niemand toegelaten omdat niemand aan mijn eisen voldeed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:06 schreef Stefan740 het volgende:
Overigens BMH, als je een hoogstaand forum/topic wil zou ik maar en eigen forum oprichten.
Je had mij dan ook nog niet uitgenodigd natuurlijk..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Helaas kon ik verder niemand toegelaten omdat niemand aan mijn eisen voldeed.
Ja had ik graag willen doen als er uberhaupt een team was....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lees dit en het einde van het vorige topic door. We zijn met iets nieuws bezig, wat zeer waarschijnlijk wél gaat werken.
Dus niet zo flauw doen door nu je hele team te laten stikken.
OtherEd heb ik nog nooit in ons team gezien. Meestal zijn we met ze 3tjes online Phoebe, Knoflook en ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
OtherEd en Phoebe heb je sowieso.
OtherEd heeft vanochtend zijn PM gelezen:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:03 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
OtherEd heb ik nog nooit in ons team gezien. Meestal zijn we met ze 3tjes online Phoebe, Knoflook en ik.
Het hoerenteam hoeft vanavond weer niet te spelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:24 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ja had ik graag willen doen als er uberhaupt een team was....
Ik hoop dat hij op komt dagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ja doei. Ik ga OtherEd nog eens aanspreken. Dus Knoflook, zorg dat je er vanavond bent
.
meer tijd voor Forza.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het hoerenteam hoeft vanavond weer niet te spelen
Wat jammer dat hij zijn duim gekneusd heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, Timmetjuh. heeft geloof ik zijn duim gekneusd, maar hij gaat vanavond gewoon proberen te spelen.
Ik roep iedereen op om rondjes om hem heen te lopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, Timmetjuh. heeft geloof ik zijn duim gekneusd, maar hij gaat vanavond gewoon proberen te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |