Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.quote:- Gametype: execution, bleed-out time 5 of 10 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Indelingquote:Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)
Hoerenteam
Heintje1, GokuSFE, bartje twi, G demon, bigore en JimmieTheSaint
Nieuwe maps: Ja??
Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??
Team Phoebe
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, Phoebe85 en Rayyvin
Nieuwe maps: Knofl00k niet, rest ??
United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee
De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w, Mad MIKE NL, KroonNL
Nieuwe maps: Ja
Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Nieuwe maps: Ja
Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee
BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nieuwe maps: ?
Heb je ook nog een mening over dit alles?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:53 schreef BMH het volgende:
Ben ik weer.
Het hoeft idd niet, maar het is altijd leuk. Je kan maar net in de individuele match tegen een team boven je beter gepresteerd hebben, maar door andere uitslagen onder ze terecht komen. Of stel dat je in de finale ineens superieur speelt en als nog wint.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:13 schreef Heintje het volgende:
Het is wel een goed idee, gewoon alles samen, gespeelde wedstrijden laten staan.
En op zich hoeft als iedereen in de zelfde poule zit er geen (halve) finale gespeeld worden.
Of stel nou dat je in de finale zwaar beroerd speeld en alsnog verliest?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:14 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Het hoeft idd niet, maar het is altijd leuk. Je kan maar net in de individuele match tegen een team boven je beter gepresteerd hebben, maar door andere uitslagen onder ze terecht komen. Of stel dat je in de finale ineens superieur speelt en als nog wint.
Maar dat kunnen we natuurlijk ook mee laten weg in hoe nu verder te gaan.
Omdat er over de bleed-out niets meer gezegd is zet ik het nu op: host beslist tussen 5 of 10!
daar denk de tegenstander dus anders over danquote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef ach het volgende:
5 ronden vind ik te kort want bij ons ging het al een paar keer kut en omdat het tot de 7 ging hadden we alsnog gewonnen.
moet er trouwens ook niet een regel komen over de rondetijd of mag je die ook zelf kiezen?
Je hebt nooit een rondetijd ergens opgegeven daarom zei ik het (in de OP staat het iig niet).quote:Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef buffelmaster het volgende:
als ik kijk naar de wedstrijd gister tegen Mad JK ga ik de rondetijd niet veranderen en laat ik deze op 3 minuten staan. De laatste wedstrijd heeft bijna 40 minuten geduurt, omdat het 1-1 was, was het redelijk spannend en koos een persoon er regelmatig voor zichzelf te verschuilen als het 1 tegen 3 was om de ronde niet kansloos te verliezen. Als je dan de rondetijd omhoog doet, moeten zowel de speler die nog over zijn erg lang zoeken en de wachtende mensen die moeten ook vrij lang op een volgende ronde wachten.
idd, gewoon op het moment dat je een game start ff wat maps pakken en gaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef buffelmaster het volgende:
dat mag ook, je hoeft het alleen niet aan te geven vooraf aan de tegenstander (of ik begrijp heintje verkeerd)
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef twi het volgende:
Oh, en dat ik nu stil ben is omdat ik nu verder niks meer te zeiken heb, zoals ik 't volg worden er goede suggesties gedaan
1 ding te gelijk hequote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
Je hebt een PM btw buffelmaster.
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
ik moest nog wat overgebleven agressie van de wedstrijd kwijt en was ook moe dus ik was iets geiiriteerder als normaal
Maar geen toevoegingen of ideeen??
Ik heb buiten de mensen die hier spelen geen mensen in mijn lijst.. Het is idd nodig, gister hadden we er ook al bijna 2 tekortquote:Op maandag 11 juni 2007 13:02 schreef Darow het volgende:
Zolang ik geen disc heb kan ik niet spelen, ik hoop dat ik em deze week krijg. Over de opzet en dergelijke; hoeveel teams en dergelijke intreseert mij niet zo, ik zie wel liever meer dan 5 rondes. Omdat ik dus momenteel eigenlijk voor spek en bonen sta ingeschreven bij ons tema lijkt het misschien verstandig om alsnog een extra reservespeler erbij te pakken.
ik vind alles zowiezo al beter dan hoe het nu gaat slechter kan volgens mij niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef buffelmaster het volgende:
hey phoebe, kan je ook even je mening geven over het nu lopende idee / de openstaande punten erbij, zodat we zo snel mogelijk een nieuwe opzet hebben
Sorry, maar dat vind ik een beetje een domme opmerking.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, wat is nu precies de bedoeling?
Of je hebt gewoon vrij.. Volgens mij hoef je niet per se een vervangend team te regelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:39 schreef mustisuc het volgende:
lolz wij (Uniteds Scum) moeten morgen en donderdag tegen Terror Squad spelen
mag je 2X een vervangend team gaan zoeken
7 rondes vind ik dus weer net iets te lang vooral als je uit en thuis spelen op 1 dag wilt houden dan vind ik 5 rondes beter, voor 4 minuten vind ik dat wel een goed idee opzichquote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
<snip>
Ik ben trouwens voor matches van 7 rondes. Precies goed als je het mij vraagt
Ook ben ik ervoor de rondetijd met 1 minuut te verlengen naar 4 minuten.
Ik denk dat je een hele wedstrijd alleen maar langer laat duren als je de rondetijd op 3 minuten houdt. Als er na 1 minuut nog maar 1 teamlid over is, zal deze het bij een rondetijd van 3 minuten eerder op een draw aan laten komen dan bij een rondetijd van 4 minuten.
Ook heeft het andere team zo meer tijd om de verstoppende tegenstander te vinden, wat waarschijnlijk zal schelen in het aantal gespeelde rondes.
Moet je niet doodgaanquote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef buffelmaster het volgende:
thuis en uitwedstrijd hoefen niet perse op één dag. Zelf ben ik niet voor een rondetijd van 4 minuten omdat je dan als je dood ben lang moet wachten, maar goed de meerderheid wint hier even.
Lees dit en het einde van het vorige topic door. We zijn met iets nieuws bezig, wat zeer waarschijnlijk wél gaat werken.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef Knoflook het volgende:
Ik hou maar helemaal op met team Phoebe. Team is nooit compleet, of tegenstander komt niet opdagen. Ik word wel reserve ofzo als er iemand ergens niet komt opdagen, dan speel ik tenminste een keer een wedstrijd.
Als de meerderheid telt, prima. Dan hebben we geen meerderheid meer want ik zie 4 minuten ook niet zittenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef buffelmaster het volgende:
thuis en uitwedstrijd hoefen niet perse op één dag. Zelf ben ik niet voor een rondetijd van 4 minuten omdat je dan als je dood ben lang moet wachten, maar goed de meerderheid wint hier even.
4 minuten is te lang en dan wordt het afwachten wat de tegenpartij doet.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Als de meerderheid telt, prima. Dan hebben we geen meerderheid meer want ik zie 4 minuten ook niet zitten
2 vs 2
Whehe iedereen wou winnenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef buffelmaster het volgende:
als ik kijk naar de wedstrijd gister tegen Mad JK ga ik de rondetijd niet veranderen en laat ik deze op 3 minuten staan. De laatste wedstrijd heeft bijna 40 minuten geduurt, omdat het 1-1 was, was het redelijk spannend en koos een persoon er regelmatig voor zichzelf te verschuilen als het 1 tegen 3 was om de ronde niet kansloos te verliezen. Als je dan de rondetijd omhoog doet, moeten zowel de speler die nog over zijn erg lang zoeken en de wachtende mensen die moeten ook vrij lang op een volgende ronde wachten.
Uitslag is al bekend, maar ik kijk wel of ze morgen komen opdagenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef buffelmaster het volgende:
Terror squad vs Mad JK als jullie al willen spelen
heb je ook nog een doel met je post of kom je hier alleen maar sneu iets afkraken?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Stefan740 het volgende:
Wat een homospel
Hij is gisteren in BF2 geowned door een n00b en dat komt hij hier afreagerenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef mustisuc het volgende:
[..]
heb je ook nog een doel met je post of kom je hier alleen maar sneu iets afkraken?![]()
Aangenaam! Helaas ben je te laat om aan dit toernooi mee te doen. Misschien zien we je wel online.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Stefan740 het volgende:
Wat een homospel
Hij wil niks meer met console's te maken hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Aangenaam! Helaas ben je te laat om aan dit toernooi mee te doen. Misschien zien we je wel online.
Merk ook dat de gemiddelde BoF-er er niet op vooruit is gegaan.
Wat is daar dan het probleem mee, ik met er ook om half 6 uitquote:Op maandag 11 juni 2007 22:45 schreef BMH het volgende:
Ik (Duck of Die) moet woensdag er al om half 6 uit. Hierdoor ga ik absoluut niet later door dan 21:00. Ik meld dit hier zodat mijn team & Buffelteam het weten. Als de game (veel) langer gaat duren zal er dus zonder mij gespeeld moeten worden.
Excuses voor het ongemak.
Mijn team staat klaar, als andere team ook wil spelen moet ze morgen maar een invite sturen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef buffelmaster het volgende:
oops foutje daar ik bedoel united scum vs Mad JK
Ik heb een sabbatical. Dit is de 3e keer in 16 maanden dat ik er vroeger dan 8:30 uitga.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Wat is daar dan het probleem mee, ik met er ook om half 6 uit. Tim nog zelfs nog vroeger die moet om half 6 weg
, goed voor je Tim
Ach joh mietjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb een sabbatical. Dit is de 3e keer in 16 maanden dat ik er vroeger dan 8:30 uitga.![]()
Toppiequote:Op maandag 11 juni 2007 23:27 schreef buffelmaster het volgende:
united scum is host, dan telt die wedstrijd gewoon vast mee voor de nieuwe opzet
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach joh mietje. Je kunt vast wel een half uurtje langer spelen. Dan mis je Sesamstraat maar een keertje
.
Verder kijken dan je neus lang is. En nu ksst, terug in je mand.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Stefan740 het volgende:
Ik gaf alleen maar me mening over het spel aangezien ik geen ander gow topic zag. Oh en ik ben geen boffer officiel.
Dan moet je hier zijn voor je mening. Dit is het tournooi topic dus hier wordt er alleen maar gesproken over het GoW tournooiquote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Stefan740 het volgende:
Ik gaf alleen maar me mening over het spel aangezien ik geen ander gow topic zag. Oh en ik ben geen boffer officiel.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is. En nu ksst, terug in je mand.
Die gaan uitstekend samen..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijn voor je mening. Dit is het tournooi topic dus hier wordt er alleen maar gesproken over het GoW tournooi
[..]
BoF en ijsmeis gaan niet samen
![]()
Psst verkeerde topic we kunnen beter hier verder gaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef dekkered het volgende:
BoF![]()
o en trouwens GoW is wel vet he viro
Had ik al gedaan. Helaas kon ik verder niemand toegelaten omdat niemand aan mijn eisen voldeed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:06 schreef Stefan740 het volgende:
Overigens BMH, als je een hoogstaand forum/topic wil zou ik maar en eigen forum oprichten.
Je had mij dan ook nog niet uitgenodigd natuurlijk..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Helaas kon ik verder niemand toegelaten omdat niemand aan mijn eisen voldeed.
Ja had ik graag willen doen als er uberhaupt een team was....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lees dit en het einde van het vorige topic door. We zijn met iets nieuws bezig, wat zeer waarschijnlijk wél gaat werken.
Dus niet zo flauw doen door nu je hele team te laten stikken.
OtherEd heb ik nog nooit in ons team gezien. Meestal zijn we met ze 3tjes online Phoebe, Knoflook en ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
OtherEd en Phoebe heb je sowieso.
OtherEd heeft vanochtend zijn PM gelezen:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:03 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
OtherEd heb ik nog nooit in ons team gezien. Meestal zijn we met ze 3tjes online Phoebe, Knoflook en ik.
Het hoerenteam hoeft vanavond weer niet te spelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:24 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ja had ik graag willen doen als er uberhaupt een team was....
Ik hoop dat hij op komt dagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ja doei. Ik ga OtherEd nog eens aanspreken. Dus Knoflook, zorg dat je er vanavond bent
.
meer tijd voor Forza.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het hoerenteam hoeft vanavond weer niet te spelen
Wat jammer dat hij zijn duim gekneusd heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, Timmetjuh. heeft geloof ik zijn duim gekneusd, maar hij gaat vanavond gewoon proberen te spelen.
Ik roep iedereen op om rondjes om hem heen te lopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, Timmetjuh. heeft geloof ik zijn duim gekneusd, maar hij gaat vanavond gewoon proberen te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |