abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50315691

Het is tijd voor het volgende GoW toernooi, nu met eigen teams. Uit de animo-check zijn reeds vier teams voortgekomen. Geef hier je team door als je ook nog wilt meedoen. Vol!

De regels:
quote:
- Gametype: execution, bleed-out time 5 of 10 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.

Teams (dikgedrukte persoon is contactpersoon voor de wedstrijden):
quote:
Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)

Hoerenteam
Heintje1, GokuSFE, bartje twi, G demon, bigore en JimmieTheSaint
Nieuwe maps: Ja??

Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??

Team Phoebe
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, Phoebe85 en Rayyvin
Nieuwe maps: Knofl00k niet, rest ??

United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee

De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w, Mad MIKE NL, KroonNL
Nieuwe maps: Ja

Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Nieuwe maps: Ja

Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee

BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nieuwe maps: ?
Indeling

Zwarte vlakjes komen te vervallen, doordat bij beide groepen nu een team mist worden er geen punten toegekent voor deze wedstrijden. Dus ach ja je heb nog geen punten

Buffelteam vervangt team Black, ik ben alleen nog aan het bedenken hoe we dat gaan doen, want wij hebben gister wel een wedstrijd gewonnen en team killers heeft dus nog niet gespeeld.

Tussenstand

Stand groep 1

Stand groep 2

GW = Gespeeld Wedstrijden
W = Winst
V = Verlies
S = Score
MW = Maps gewonnen
MV = Maps verloren
RW = Rondes gewonnen
RV = Rondes verloren

[ Bericht 3% gewijzigd door buffelmaster op 11-06-2007 09:24:05 ]
pi_50315781
Optie: zeven overgebleven teams samenvoegen en dan tegen elkaar spelen. Beste 4 gaan door naar de volgende ronde. Dit betekent waarschijnlijk wel dat de scores tot nu toe vervallen omdat niet iedereen evenveel wedstrijden daad werkelijk heeft gespeeld.

Voor- en nadelen zie ik graag tegemoet van alle teams om tot de oplossing te komen.
pi_50315793
We zouden eventueel ook een nieuwe opzet kunnen maken en de reeds gespeelde wedstrijden hierbij kunnen betrekken.
Als je dus alle teams tegen elkaar laat spelen, hoeven de wedstrijden van teams die elkaar al ontmoet hebben niet nog een keer te laten spelen. Dat scheelt natuurlijk weer tijd..

Mochten er dan nog steeds mensen zijn die vinden dat het te lang gaat duren kunnen we nog altijd zeggen dat 2 teams elkaar alleen op 1 avond ontmoeten. Dat dus allebei de teams op 1 avond host zijn.

Maar Buffelmaster, dat is natuurlijk allemaal aan jou om te beslissen
Ik denk alleen dat het verstandig is als alle teams hun meningen en ideeen hier even posten, zodat we kunnen proberen om met elk team in elk geval een beetje rekening te kunnen houden.
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_50315912
oh ja dat kan idd, dat scheelt een aantal wedstrijden spelen. Dan staan nog wel een aantal punten open:

- doen we de thuis en uitwedstrijd op dezelfde dag (hiervan vervallen bij een deel dan dus wedstrijden als we die uitslagen laten staan, goed idee)
- doen we het met een verplichte planning waarin ik weer de speeldata kies of met eigen data plannen. Ik geef voorkeur aan de eerste waardoor je weet wanneer het toernooi is afgelopen en het niet eeuwig kan duren)
- hoe denken de andere teams over deze opzet.

Wie niet reageert stuur ik een pm of een msg op z'n xbox.
pi_50315947
ik stem voor het samenvoegen van alle teams.
pi_50316027
tvp.
  zondag 10 juni 2007 @ 23:35:48 #7
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50316058
United scum heeft al 4 stemmen voor maar moet het nog ff horen van onze reserve speler :p
en voor de data liever verplichte planning maar, met de optie dat je het wel mag verzetten
voor 2wedstrijden op 1 dag vind ik dat je de rondes dan wel wat korter mag maken anders kan het uren duren

btw de OP is ook lekker up to date

[ Bericht 8% gewijzigd door mustisuc op 10-06-2007 23:52:09 ]
pi_50316251
Misschien is het nog een idee om teams verschillende data te geven om te kiezen voor een wedstrijd?
pi_50316270
goed he zo'n op

Maar als we thuis en uit op 1 dag doen kan je misschien idd maps tot de 5 spelen. Maar dat moeten we morgen even met de teams gaan uitzoeken.

Voor zover het nu staat gaan de wedstrijden van dinsdag door en tellen die in de nieuwe toernooi set-up mee. Ik post morgen welke wedstrijden dat zijn. En als terror squad speelt vervang ik dat team voor 1 van de niet spelende team (best is uit groep 2 omdat je daarvan zeker bent dat ze niet reeds tegen elkaar hebben gespeelt) zodat die ook vast meetelt.
  zondag 10 juni 2007 @ 23:53:03 #10
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50316612
Ben ik weer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_50316841
K zal het morgen aan m'n team vertellen. Eens kijken wat zij ervan vinden
pi_50317069
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:53 schreef BMH het volgende:
Ben ik weer.
Heb je ook nog een mening over dit alles?
  maandag 11 juni 2007 @ 07:13:41 #13
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50320108
Het is wel een goed idee, gewoon alles samen, gespeelde wedstrijden laten staan.

En op zich hoeft als iedereen in de zelfde poule zit er geen (halve) finale gespeeld worden.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  maandag 11 juni 2007 @ 09:05:04 #14
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50321038
hmmm
pi_50321208
quote:
Op maandag 11 juni 2007 07:13 schreef Heintje het volgende:
Het is wel een goed idee, gewoon alles samen, gespeelde wedstrijden laten staan.

En op zich hoeft als iedereen in de zelfde poule zit er geen (halve) finale gespeeld worden.
Het hoeft idd niet, maar het is altijd leuk. Je kan maar net in de individuele match tegen een team boven je beter gepresteerd hebben, maar door andere uitslagen onder ze terecht komen. Of stel dat je in de finale ineens superieur speelt en als nog wint.

Maar dat kunnen we natuurlijk ook mee laten weg in hoe nu verder te gaan.

Omdat er over de bleed-out niets meer gezegd is zet ik het nu op: host beslist tussen 5 of 10!
  maandag 11 juni 2007 @ 09:23:58 #16
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50321386
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:14 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

Het hoeft idd niet, maar het is altijd leuk. Je kan maar net in de individuele match tegen een team boven je beter gepresteerd hebben, maar door andere uitslagen onder ze terecht komen. Of stel dat je in de finale ineens superieur speelt en als nog wint.

Maar dat kunnen we natuurlijk ook mee laten weg in hoe nu verder te gaan.

Omdat er over de bleed-out niets meer gezegd is zet ik het nu op: host beslist tussen 5 of 10!
Of stel nou dat je in de finale zwaar beroerd speeld en alsnog verliest?
pi_50321525
kan ook, maar dat moeten we even beslissen als groep, wie vindt wat leuker.

Ik heb in de OP de namen van de contactpersoon van het team dikgedrukt gemaakt. Voor elke wedstrijd moet je deze persoon in je lijst hebben staan. Als deze persoon niet aanwezig is bij de wedstrijd, wordt indien nodig een andere contactpersoon aangewezen en de tegenpartij op de hoogte gesteld.
pi_50321872
5 ronden vind ik te kort want bij ons ging het al een paar keer kut en omdat het tot de 7 ging hadden we alsnog gewonnen.

moet er trouwens ook niet een regel komen over de rondetijd of mag je die ook zelf kiezen?
  maandag 11 juni 2007 @ 09:46:31 #19
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50321956
Ik vind 3 minuten wel mooi als ronde tijd.
Ik weet niet of andere die tijd langer willen hebben. (of korter)
pi_50323522
als ik kijk naar de wedstrijd gister tegen Mad JK ga ik de rondetijd niet veranderen en laat ik deze op 3 minuten staan. De laatste wedstrijd heeft bijna 40 minuten geduurt, omdat het 1-1 was, was het redelijk spannend en koos een persoon er regelmatig voor zichzelf te verschuilen als het 1 tegen 3 was om de ronde niet kansloos te verliezen. Als je dan de rondetijd omhoog doet, moeten zowel de speler die nog over zijn erg lang zoeken en de wachtende mensen die moeten ook vrij lang op een volgende ronde wachten.
pi_50323691
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef ach het volgende:
5 ronden vind ik te kort want bij ons ging het al een paar keer kut en omdat het tot de 7 ging hadden we alsnog gewonnen.

moet er trouwens ook niet een regel komen over de rondetijd of mag je die ook zelf kiezen?
daar denk de tegenstander dus anders over dan , die hadden in de 5 ronden stijl gewonnen . Hebben wij ook gehad, stonden we 5-2 voor verloren we 7-6. Maar het is inderdaad een punt waarover we het eens moeten worden. Als je tot de 5 rondes gaat wordt het mogelijk de uit en de thuis wedstrijd op dezelfde avond te spelen, als je tot de 7 gaat kan dit ook wel, maar is het misschien wel moeilijker als de matches langer gaan duren.
pi_50323920
Dan doe je de middenweg. 6 dus.
  maandag 11 juni 2007 @ 10:56:07 #23
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50324018
Ik ben altijd de eerste paar potjes goed, daarna wordt ik voorspelbaar en gaat het dus niet goed. Vervolgens kom ik wel weer redelijk terug.
Dus 5 zou voor mij beter zijn. Maar ik denk dat 7 wel eerlijker is.
pi_50324812
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef buffelmaster het volgende:
als ik kijk naar de wedstrijd gister tegen Mad JK ga ik de rondetijd niet veranderen en laat ik deze op 3 minuten staan. De laatste wedstrijd heeft bijna 40 minuten geduurt, omdat het 1-1 was, was het redelijk spannend en koos een persoon er regelmatig voor zichzelf te verschuilen als het 1 tegen 3 was om de ronde niet kansloos te verliezen. Als je dan de rondetijd omhoog doet, moeten zowel de speler die nog over zijn erg lang zoeken en de wachtende mensen die moeten ook vrij lang op een volgende ronde wachten.
Je hebt nooit een rondetijd ergens opgegeven daarom zei ik het (in de OP staat het iig niet).

Ik ga overigens niet de uit en thuis wedstrijd op dezelfde dag spelen maar dat los ik dan maar met mijn eigen team op. Ik bak er meestal op de 3e map serieus spelen al niks meer van dus nog 3 maps spelen heeft dan geen zin
pi_50325180
lol ach ja, meeste mensen hebben het juist andersom, dan raken ze ingespeeld en gaan beter spelen . Maar ik zie nu idd dat het niet in de OP staat, ik heb het wel meerdere malen genoemt naar mijn idee maar ik zal het in de op wel vergeten zijn. Voeg het even toe.

Maar BMH zal in jou team ook wel geen twee wedstrijden willen spelen omdat hij na 21.00 niet meer speelt (of is dat niet iedere avond), dus of jullie twee kunnen dan switchen tussen de uit en de thuis wedstrijd in of we moeten gewoon maar 1 wedstrijd per avond doen. Hoe denken andere teams daar over??
  maandag 11 juni 2007 @ 11:43:22 #26
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50325609
In principe gewoon 1 wedstrijd op een avond, en als het dan uit komt gewoon de tweede er achteraan.
Dan ook geen dingen met de maps van te voren aangeven. Gewoon spelen op de maps die je voorgeschoteld krijgt. Ik neem toch wel aan dat iedereen nou wel alle maps had kunnen kennen.
(de betaalde maps uitgezonderd)
pi_50325844
ja, dat van de maps was een idee, maar het werkt niet echt en het zal misschien voor de meeste teams ook niet uitmaken. Al kan ik me wel voorstellen dat sommige mensen bij maps als escalation en rooftops niet weten waar alle maps liggen, door het simpele feit dat die maps niet vaak gespeeld worden.
pi_50325906
Nah, ik vind het wel leuk dat je je eigen maps mag kiezen, eigenlijk.
pi_50326321
dat mag ook, je hoeft het alleen niet aan te geven vooraf aan de tegenstander (of ik begrijp heintje verkeerd)
  maandag 11 juni 2007 @ 12:13:52 #30
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50326640
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef buffelmaster het volgende:
dat mag ook, je hoeft het alleen niet aan te geven vooraf aan de tegenstander (of ik begrijp heintje verkeerd)
idd, gewoon op het moment dat je een game start ff wat maps pakken en gaan.

Ik vind het best lastig afspreken welke maps we over een paar dagen gaan spelen aangezien dat via PM moet, en dan zijn er wel een paar die niet reageren en dan toch weer liever een andere willen op zo.

Als we moeten spelen kunnen we om kwart voor 8 ff een player match opzetten en bepalen welke maps we gaan spelen.

Het gaat tenslotte maar om 12 makkelijk te leren maps, als iemand ze nog niet kent is dat hun handicap.

Alleen als je op de nieuwe maps wil spelen moet je dat van te voren aangeven om te kijken of iedereen die heeft.
(Old Bones en Raven Down moet je wel zo kunnen kiezen. Iedereen zou die tenslotte moeten kunnen hebben. (Of anders ruim van te voren aangeven))
pi_50326653
Oh zo. Ik dacht dat je wilde dat de maps vooraf werden vastgesteld.
  maandag 11 juni 2007 @ 12:17:53 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50326785
Oh, en dat ik nu stil ben is omdat ik nu verder niks meer te zeiken heb, zoals ik 't volg worden er goede suggesties gedaan
pi_50327092
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef twi het volgende:
Oh, en dat ik nu stil ben is omdat ik nu verder niks meer te zeiken heb, zoals ik 't volg worden er goede suggesties gedaan
ik moest nog wat overgebleven agressie van de wedstrijd kwijt en was ook moe dus ik was iets geiiriteerder als normaal

Maar geen toevoegingen of ideeen??
pi_50327171
Je hebt een PM btw buffelmaster.
pi_50327207
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
Je hebt een PM btw buffelmaster.
1 ding te gelijk he
  maandag 11 juni 2007 @ 12:33:42 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50327329
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

ik moest nog wat overgebleven agressie van de wedstrijd kwijt en was ook moe dus ik was iets geiiriteerder als normaal

Maar geen toevoegingen of ideeen??
Nee

Ohja, behalve dat het me beter lijkt om gewoon 7 ronden aan te houden. Vijf is wel erg kort, en die paar minuutjes langer dat een best-of-13 duurt valt ook wel mee
pi_50328334
Zolang ik geen disc heb kan ik niet spelen, ik hoop dat ik em deze week krijg. Over de opzet en dergelijke; hoeveel teams en dergelijke intreseert mij niet zo, ik zie wel liever meer dan 5 rondes. Omdat ik dus momenteel eigenlijk voor spek en bonen sta ingeschreven bij ons tema lijkt het misschien verstandig om alsnog een extra reservespeler erbij te pakken.
pi_50328645
reservespelers worden idd een must, want als we de opzet veranderen moeten bijna alle teams tegelijk spelen. Dus ik stel voor dat de teams met nu 4 of 5 man nog wat mensen achter de hand hebben die mee kunnen spelen indien het nodig is.
pi_50329575
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:02 schreef Darow het volgende:
Zolang ik geen disc heb kan ik niet spelen, ik hoop dat ik em deze week krijg. Over de opzet en dergelijke; hoeveel teams en dergelijke intreseert mij niet zo, ik zie wel liever meer dan 5 rondes. Omdat ik dus momenteel eigenlijk voor spek en bonen sta ingeschreven bij ons tema lijkt het misschien verstandig om alsnog een extra reservespeler erbij te pakken.
Ik heb buiten de mensen die hier spelen geen mensen in mijn lijst.. Het is idd nodig, gister hadden we er ook al bijna 2 tekort
pi_50331915
tvp
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_50332432
hey phoebe, kan je ook even je mening geven over het nu lopende idee / de openstaande punten erbij, zodat we zo snel mogelijk een nieuwe opzet hebben
pi_50335544
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef buffelmaster het volgende:
hey phoebe, kan je ook even je mening geven over het nu lopende idee / de openstaande punten erbij, zodat we zo snel mogelijk een nieuwe opzet hebben
ik vind alles zowiezo al beter dan hoe het nu gaat slechter kan volgens mij niet.

vind wel jammer dat mensen zich opgeven en niet aan de afspraken houden maargoed die discussie is al gevoerd.

ik vind het wel goed als teams samen worden gevoegd als het daarmee beter word dan heb ik er niks op tegen.
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  maandag 11 juni 2007 @ 16:28:09 #43
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50336151
Ja, wat is nu precies de bedoeling?
On my sleeve.....
pi_50336984
we zijn een oplossing aan het vinden om het toernooi goed verder te spelen met de uitvallende teams. We zijn nu het idee aan het uitwerken waarin alle teams worden samengevoegd en iedereen tegen elkaar speelt.

Ik probeer hierbij iedereens mening te peilen om tot de goede format hierbij te komen. Alle punten die er tot nu toe zijn besproken hierover staan in de bovenliggende posts.
  maandag 11 juni 2007 @ 17:24:36 #45
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50338220
Oprotten met die eikels die eerst hier inschrijven voor een toernooi en vervolgens gen wedstrijden meer spelen of met een of andere smoesjes komen. Krijgt de (..vul zelf maar in..)
  maandag 11 juni 2007 @ 17:39:43 #46
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50338743
lolz wij (Uniteds Scum) moeten morgen en donderdag tegen Terror Squad spelen

mag je 2X een vervangend team gaan zoeken
pi_50338777
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, wat is nu precies de bedoeling?
Sorry, maar dat vind ik een beetje een domme opmerking.
Iedereen is nog volop aan het discussieren en jij vraagt wat nou de bedoeling is.. De teams die morgen moeten spelen, die spelen gewoon. Daar verandert niets aan. Waarom zou er zo snel een oplossing moeten komen dan?
Geef het gewoon even wat tijd, zodat verdere frustraties voorkomen kunnen worden.

Ik ben trouwens voor matches van 7 rondes. Precies goed als je het mij vraagt

Ook ben ik ervoor de rondetijd met 1 minuut te verlengen naar 4 minuten.
Ik denk dat je een hele wedstrijd alleen maar langer laat duren als je de rondetijd op 3 minuten houdt. Als er na 1 minuut nog maar 1 teamlid over is, zal deze het bij een rondetijd van 3 minuten eerder op een draw aan laten komen dan bij een rondetijd van 4 minuten.
Ook heeft het andere team zo meer tijd om de verstoppende tegenstander te vinden, wat waarschijnlijk zal schelen in het aantal gespeelde rondes.
pi_50338839
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:39 schreef mustisuc het volgende:
lolz wij (Uniteds Scum) moeten morgen en donderdag tegen Terror Squad spelen

mag je 2X een vervangend team gaan zoeken
Of je hebt gewoon vrij.. Volgens mij hoef je niet per se een vervangend team te regelen.

Het Hoerenteam zeurt niet meer!
  maandag 11 juni 2007 @ 17:48:33 #49
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50339033
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

<snip>

Ik ben trouwens voor matches van 7 rondes. Precies goed als je het mij vraagt

Ook ben ik ervoor de rondetijd met 1 minuut te verlengen naar 4 minuten.
Ik denk dat je een hele wedstrijd alleen maar langer laat duren als je de rondetijd op 3 minuten houdt. Als er na 1 minuut nog maar 1 teamlid over is, zal deze het bij een rondetijd van 3 minuten eerder op een draw aan laten komen dan bij een rondetijd van 4 minuten.
Ook heeft het andere team zo meer tijd om de verstoppende tegenstander te vinden, wat waarschijnlijk zal schelen in het aantal gespeelde rondes.
7 rondes vind ik dus weer net iets te lang vooral als je uit en thuis spelen op 1 dag wilt houden dan vind ik 5 rondes beter, voor 4 minuten vind ik dat wel een goed idee opzich
pi_50339047
Ik ben ook voor 7 rondes en 4 minuten rondetijd.

Zie de redenen van Timmetjuh. .
pi_50339538
thuis en uitwedstrijd hoefen niet perse op één dag. Zelf ben ik niet voor een rondetijd van 4 minuten omdat je dan als je dood ben lang moet wachten, maar goed de meerderheid wint hier even.

Voor United scum, we kunnen twee dingen doen.
- Of je speelt niet en bent twee dagen vrij
- Of we proberen beide keren een wedstrijd te regelen met één van de twee andere teams die op dat moment ook vrij is en dan telt die uitslag vast mee voor de nieuwe opzet

Ik post als ik thuis ben de wedstrijden en probeer voor jullie als je het wilt een wedstrijd te maken. Maar ik zit voorlopig nog even op mijn stage want ik heb zo nog een bespreking en daar zijn wat mensen te laat
pi_50340363
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef buffelmaster het volgende:
thuis en uitwedstrijd hoefen niet perse op één dag. Zelf ben ik niet voor een rondetijd van 4 minuten omdat je dan als je dood ben lang moet wachten, maar goed de meerderheid wint hier even.
Moet je niet doodgaan .
  maandag 11 juni 2007 @ 18:26:18 #53
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_50340379
Ik hou maar helemaal op met team Phoebe. Team is nooit compleet, of tegenstander komt niet opdagen. Ik word wel reserve ofzo als er iemand ergens niet komt opdagen, dan speel ik tenminste een keer een wedstrijd.
Klap eens in je handjes.
pi_50340411
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef Knoflook het volgende:
Ik hou maar helemaal op met team Phoebe. Team is nooit compleet, of tegenstander komt niet opdagen. Ik word wel reserve ofzo als er iemand ergens niet komt opdagen, dan speel ik tenminste een keer een wedstrijd.
Lees dit en het einde van het vorige topic door. We zijn met iets nieuws bezig, wat zeer waarschijnlijk wél gaat werken.

Dus niet zo flauw doen door nu je hele team te laten stikken.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:30:11 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50340500
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef buffelmaster het volgende:
Als de meerderheid telt, prima. Dan hebben we geen meerderheid meer want ik zie 4 minuten ook niet zitten

2 vs 2

maandag 11 juni 2007 @ 18:40:55 #56
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50340862
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:30 schreef twi het volgende:

[..]

Als de meerderheid telt, prima. Dan hebben we geen meerderheid meer want ik zie 4 minuten ook niet zitten

2 vs 2

4 minuten is te lang en dan wordt het afwachten wat de tegenpartij doet.
3 minuten is soms al te lang
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_50342581
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef buffelmaster het volgende:
Whehe iedereen wou winnen Was wel heel spannend

OT: 7 rondes en 3 minuten speeltijd, anders krijg je situatie's zoals gisteren ( Buffelteam vs Mad JK) en dat kan behoorlijk lang duren
  maandag 11 juni 2007 @ 22:24:21 #58
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50351955
@ Buffelmaster, zorg voor morgen en donderdag anders maar voor een vervangend team we gaan voor de punten
pi_50352218
Wedstrijden morgen

Hoerenteam vs Team Phoebe

De booswigteklup vs killers
Duck or Die vs Buffelteam

United Scum vs Mad JK als jullie al willen spelen

[ Bericht 4% gewijzigd door buffelmaster op 11-06-2007 23:20:22 ]
  maandag 11 juni 2007 @ 22:37:22 #60
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50352686
terror squad moet toch tegen united scum officieel? :S

tegen wie mogen wij dan?

[ Bericht 53% gewijzigd door mustisuc op 11-06-2007 22:52:24 ]
  maandag 11 juni 2007 @ 22:45:42 #61
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50353151
Ik (Duck of Die) moet woensdag er al om half 6 uit. Hierdoor ga ik absoluut niet later door dan 21:00. Ik meld dit hier zodat mijn team & Buffelteam het weten. Als de game (veel) langer gaat duren zal er dus zonder mij gespeeld moeten worden.

Excuses voor het ongemak.
pi_50353908
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef buffelmaster het volgende:
Terror squad vs Mad JK als jullie al willen spelen
Uitslag is al bekend, maar ik kijk wel of ze morgen komen opdagen
pi_50354176
Wat een homospel
  maandag 11 juni 2007 @ 23:07:28 #64
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50354456
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Stefan740 het volgende:
Wat een homospel
heb je ook nog een doel met je post of kom je hier alleen maar sneu iets afkraken?

en dit gaat niet over een spel maar over een toernooi...
pi_50354617
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef mustisuc het volgende:

[..]

heb je ook nog een doel met je post of kom je hier alleen maar sneu iets afkraken?
Hij is gisteren in BF2 geowned door een n00b en dat komt hij hier afreageren
  maandag 11 juni 2007 @ 23:13:00 #66
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50354749
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Stefan740 het volgende:
Wat een homospel
Aangenaam! Helaas ben je te laat om aan dit toernooi mee te doen. Misschien zien we je wel online.

Merk ook dat de gemiddelde BoF-er er niet op vooruit is gegaan.
pi_50354879
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef BMH het volgende:

[..]

Aangenaam! Helaas ben je te laat om aan dit toernooi mee te doen. Misschien zien we je wel online.

Merk ook dat de gemiddelde BoF-er er niet op vooruit is gegaan.
Hij wil niks meer met console's te maken hebben
pi_50355213
oops foutje daar ik bedoel united scum vs Mad JK
pi_50355318
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:45 schreef BMH het volgende:
Ik (Duck of Die) moet woensdag er al om half 6 uit. Hierdoor ga ik absoluut niet later door dan 21:00. Ik meld dit hier zodat mijn team & Buffelteam het weten. Als de game (veel) langer gaat duren zal er dus zonder mij gespeeld moeten worden.

Excuses voor het ongemak.
Wat is daar dan het probleem mee, ik met er ook om half 6 uit . Tim nog zelfs nog vroeger die moet om half 6 weg , goed voor je Tim

[ Bericht 2% gewijzigd door buffelmaster op 11-06-2007 23:29:24 ]
  maandag 11 juni 2007 @ 23:22:01 #70
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50355337
Mad JK dus, en wij zijn host? of Mad JK?
pi_50355390
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef buffelmaster het volgende:
oops foutje daar ik bedoel united scum vs Mad JK
Mijn team staat klaar, als andere team ook wil spelen moet ze morgen maar een invite sturen.
Oh dat moet natuurlijk de host team doen. Alleen is die niet bekend.
pi_50355638
united scum is host, dan telt die wedstrijd gewoon vast mee voor de nieuwe opzet
  maandag 11 juni 2007 @ 23:30:22 #73
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50355760
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

Wat is daar dan het probleem mee, ik met er ook om half 6 uit . Tim nog zelfs nog vroeger die moet om half 6 weg , goed voor je Tim
Ik heb een sabbatical. Dit is de 3e keer in 16 maanden dat ik er vroeger dan 8:30 uitga.
pi_50355815
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb een sabbatical. Dit is de 3e keer in 16 maanden dat ik er vroeger dan 8:30 uitga.
Ach joh mietje . Je kunt vast wel een half uurtje langer spelen. Dan mis je Sesamstraat maar een keertje .
pi_50355828
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:27 schreef buffelmaster het volgende:
united scum is host, dan telt die wedstrijd gewoon vast mee voor de nieuwe opzet
Toppie
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ach joh mietje . Je kunt vast wel een half uurtje langer spelen. Dan mis je Sesamstraat maar een keertje .
pi_50355832
Ik gaf alleen maar me mening over het spel aangezien ik geen ander gow topic zag. Oh en ik ben geen boffer officiel.
pi_50355899
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Stefan740 het volgende:
Ik gaf alleen maar me mening over het spel aangezien ik geen ander gow topic zag. Oh en ik ben geen boffer officiel.
Verder kijken dan je neus lang is. En nu ksst, terug in je mand.
pi_50355961
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Stefan740 het volgende:
Dan moet je hier zijn voor je mening. Dit is het tournooi topic dus hier wordt er alleen maar gesproken over het GoW tournooi
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Verder kijken dan je neus lang is. En nu ksst, terug in je mand.
BoF en ijsmeis gaan niet samen
  maandag 11 juni 2007 @ 23:36:12 #79
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_50356047
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef Viro het volgende:

[..]

Dan moet je hier zijn voor je mening. Dit is het tournooi topic dus hier wordt er alleen maar gesproken over het GoW tournooi
[..]

BoF en ijsmeis gaan niet samen
Die gaan uitstekend samen..
pi_50356187
ursel .
  maandag 11 juni 2007 @ 23:40:32 #81
63192 ursel
pi_50356283
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
ursel .
Niet??

Oohja.. ben al weg...
pi_50356405
BoF

o en trouwens GoW is wel vet he viro
Every war is different, every war is the same.
pi_50357231
Overigens BMH, als je een hoogstaand forum/topic wil zou ik maar en eigen forum oprichten.
pi_50357506
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef dekkered het volgende:
BoF

o en trouwens GoW is wel vet he viro
Psst verkeerde topic we kunnen beter hier verder gaan.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:10:16 #85
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50362291
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:06 schreef Stefan740 het volgende:
Overigens BMH, als je een hoogstaand forum/topic wil zou ik maar en eigen forum oprichten.
Had ik al gedaan. Helaas kon ik verder niemand toegelaten omdat niemand aan mijn eisen voldeed.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:12:23 #86
63192 ursel
pi_50362333
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef BMH het volgende:

[..]

Had ik al gedaan. Helaas kon ik verder niemand toegelaten omdat niemand aan mijn eisen voldeed.
Je had mij dan ook nog niet uitgenodigd natuurlijk..
pi_50362391
Hallo . Nu is het genoeg geweest. Mensen die niet meedoen aan het toernooi, wegwezen. En de mensen die wel meedoen, ontopic.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:40:25 #88
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50362945
Ik had een datum dat ik moest werken verkeerd door gekregen, dacht eerst dat ik gisteren moest werken maar dat is dus vandaag.
Dus ik speel vanavond niet mee. En donderdag waarschijnlijk ook niet.
Schiet niet echt op met mij he...
pi_50363001
Mja, Timmetjuh. heeft geloof ik zijn duim gekneusd, maar hij gaat vanavond gewoon proberen te spelen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:24:45 #90
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_50365926
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Lees dit en het einde van het vorige topic door. We zijn met iets nieuws bezig, wat zeer waarschijnlijk wél gaat werken.

Dus niet zo flauw doen door nu je hele team te laten stikken.
Ja had ik graag willen doen als er uberhaupt een team was....
Klap eens in je handjes.
pi_50365999
OtherEd en Phoebe heb je sowieso.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:03:57 #92
55260 Rayyvin
Back again
pi_50367314
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
OtherEd en Phoebe heb je sowieso.
OtherEd heb ik nog nooit in ons team gezien. Meestal zijn we met ze 3tjes online Phoebe, Knoflook en ik.
pi_50367354
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:03 schreef Rayyvin het volgende:

[..]

OtherEd heb ik nog nooit in ons team gezien. Meestal zijn we met ze 3tjes online Phoebe, Knoflook en ik.
OtherEd heeft vanochtend zijn PM gelezen:

Het onderstaande bericht is door Edwinuss geopend op di 12-06 om 09:42u

Dus ik neem aan dat ie weer meeleest. Zo niet, dan spam ik hem nog een paar keer met wat PM'etjes dat ie op moet komen dagen en moet komen reageren hiero.
pi_50367774
als het een keer nodig is kan je mij wel mee laten doen...
Every war is different, every war is the same.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:37:24 #95
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50368357
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:24 schreef Knoflook het volgende:

[..]

Ja had ik graag willen doen als er uberhaupt een team was....
Het hoerenteam hoeft vanavond weer niet te spelen
pi_50368404
Ja doei . Ik ga OtherEd nog eens aanspreken. Dus Knoflook, zorg dat je er vanavond bent .
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:54:27 #97
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50368939
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ja doei . Ik ga OtherEd nog eens aanspreken. Dus Knoflook, zorg dat je er vanavond bent .
Ik hoop dat hij op komt dagen.
Als ik vanavond weer voor niks 30 minuten moet wachten dan stap ik uit de competitie en mag het hoerenteam een vervanger voor me zoeken, ik ben er klaar mee dan.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:01:14 #98
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50369172
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Het hoerenteam hoeft vanavond weer niet te spelen
meer tijd voor Forza.
On my sleeve.....
pi_50370186
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, Timmetjuh. heeft geloof ik zijn duim gekneusd, maar hij gaat vanavond gewoon proberen te spelen.
Wat jammer dat hij zijn duim gekneusd heeft
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:30:38 #100
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50370293
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik roep iedereen op om rondjes om hem heen te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')