Maar daar doe ik mijn ouders denk ik veel verdriet mee...ik weet ook niet of ik dat op het spel wil zetten. Het is allemaal zo moeilijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
whehhe
doen wat jezelf wiltje bent 19 je ouders kunnen je niet tegen houden, als het goed voelt moet je het fijn doen
je bent meerderjarig.
Ik blijf er toch bij dat je via msn iemand sowieso niet kan leren kennen. Het kan dus ook juist zijn dat je hem helemaal niks meer vindt na het telefoneren. Kan je hem trouwens niet als "tussenstap" ontmoeten met een vriendin erbij. Dat vinden je ouders vast een stuk minder eng.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nee, hij heeft me al vaak zat zijn nummer gegeven, maar ik ben bang dat als we gaan bellen, ik nog meer gehecht ga raken, wat ik niet wil nu het nog niet zeker is of ik de ,,zegening" van mijn ouders krijg.
Ze willen er sowiezo weinig mee te maken hebben. Ze vinden hem veel te oud, en iemand die je via het internet ontmoet is volgens hun al een halve seksmaniak ( zo kwam het in ieder geval op mij over). Ik vraag me af hoe ik kan zorgen dat ze zich wat coulanter opstellen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik blijf er toch bij dat je via msn iemand sowieso niet kan leren kennen. Het kan dus ook juist zijn dat je hem helemaal niks meer vindt na het telefoneren. Kan je hem trouwens niet als "tussenstap" ontmoeten met een vriendin erbij. Dat vinden je ouders vast een stuk minder eng.
dan lekker wachten tot je op kamers zitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:52 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Maar daar doe ik mijn ouders denk ik veel verdriet mee...ik weet ook niet of ik dat op het spel wil zetten. Het is allemaal zo moeilijk!![]()
niet, generatiekloof und soquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ze willen er sowiezo weinig mee te maken hebben. Ze vinden hem veel te oud, en iemand die je via het internet ontmoet is volgens hun al een halve seksmaniak ( zo kwam het in ieder geval op mij over). Ik vraag me af hoe ik kan zorgen dat ze zich wat coulanter opstellen...
Dat weet je dus nog helemaal niet (msnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Fleurezeur het volgende:
Het is verschrikkelijk, en het is zo'n leukerd!![]()
dat kan in het echt goed heel anders zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Fleurezeur het volgende:
Het is verschrikkelijk, en het is zo'n leukerd!![]()
Niet echt, de jongens hier in dit gehucht zijn allemaal wat simpel en zo...lompquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat kan in het echt goed heel anders zijn
heb je al ooit eens een relatie gehad?
dan lijkt me niet slimquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Niet echt, de jongens hier in dit gehucht zijn allemaal wat simpel en zo...lomp
Ik weet het niet hoor....ik ga maar eens vroeg onder de wol met een boekje en er een nachtje over slapen. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant niet. En zijn gesprekken niet serieus nemen? Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan lijkt me niet slim
dat je meteen met een 29 jarige van het internet begint
gewoon niet zo serieus nemen die gesprekken
omdat het internet isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor....ik ga maar eens vroeg onder de wol met een boekje en er een nachtje over slapen. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant niet. En zijn gesprekken niet serieus nemen? Waarom niet?
*zucht*![]()
Niet zo huilen meid, er zijn meer leuke mannen op het internet. (dat weet ik zeker)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor....ik ga maar eens vroeg onder de wol met een boekje en er een nachtje over slapen. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant niet. En zijn gesprekken niet serieus nemen? Waarom niet?
*zucht*![]()
Ik vind dat je iemand wel via internet beter kunt leren kennen. Als iemand verkeerde intenties blijkt te hebben, dan heb je vaak tijdens de MSN-sessies al wel het gevoel dat het niet klopt. Mijn internetdates waren voorspelbaar, d.w.z. ik had al een aardig beeld van wie er tegenover me zat. Zolang je op openbare plekken afspreekt en blijft, is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Je moet niet zo ingewikkeld doen hoor, dan snap ik er er niets meer van.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 06:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik vind dat je iemand wel via internet beter kunt leren kennen. Als iemand verkeerde intenties blijkt te hebben, dan heb je vaak tijdens de MSN-sessies al wel het gevoel dat het niet klopt. Mijn internetdates waren voorspelbaar, d.w.z. ik had al een aardig beeld van wie er tegenover me zat. Zolang je op openbare plekken afspreekt en blijft, is er niets aan de hand.
En wat betreft jullie leeftijdsverschil: hij zal daar rekening mee moeten houden, niet jij. Dat wil ook zeggen dat hij je niet thuis uit moet nodigen (want thuis is vaak seks) en dat doe je niet met een jongedame van 19. Dus als hij voor je wil koken, dan heb je denk ik wel een indicatie waar hij op uit is.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:38 schreef mrbox het volgende:
Wat kunnen sommige mannen toch eikels zijn, snap niet dat "jullie" vrouwen daar dan juist op vallen![]()
Dan moet je je ouders eens uitleggen dat internet meer is dan alleen sex en dat er ook normale mensen op zitten. En dat het jouw leven is. En dat de tijd dat zij jouw leven bepaalden voorbij is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ze willen er sowiezo weinig mee te maken hebben. Ze vinden hem veel te oud, en iemand die je via het internet ontmoet is volgens hun al een halve seksmaniak ( zo kwam het in ieder geval op mij over). Ik vraag me af hoe ik kan zorgen dat ze zich wat coulanter opstellen...
Laat me raden: het meisje wat jij leuk vindt is geslagen of bedrogen door haar playende vriendje en jij wilt hetm nu het liefst doodvermoorden en uitleggen dat jij nooit zo zal zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:38 schreef mrbox het volgende:
Wat kunnen sommige mannen toch eikels zijn, snap niet dat "jullie" vrouwen daar dan juist op vallen![]()
je zegt het goed er zitten OOK normale mensenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je je ouders eens uitleggen dat internet meer is dan alleen sex en dat er ook normale mensen op zitten. En dat het jouw leven is. En dat de tijd dat zij jouw leven bepaalden voorbij is.
Uitgeweest in foute kroeg en de verhalen van wat vrienden....quote:
Je bent wel erg stellig... dat mag, maar je zou je ook kunnen afvragenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan lijkt me niet slim
dat je meteen met een 29 jarige van het internet begint
gewoon niet zo serieus nemen die gesprekken
mensen met verkeerde bedoelingen zijn er overal.. Dan maar heelmaal niet met iemand afspreken??quote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je zegt het goed er zitten OOK normale mensen
dus zijn er ook mensen met verkeerde bedoelingen
en lijkt me als 19jarige die nooit een relatie heeft gehad geen goed idee omdat meteen met iemand zoveel ouder van het internet af te spreken
dus jij vind dat iemand met helemaal geen ervaring maar met een veel ouder iemand van het internet moet afspreken?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef winterapfel het volgende:
Apfeltje is ook weer back in town. Interessante discussie dit, toch maar even reageren!
[..]
Je bent wel erg stellig... dat mag, maar je zou je ook kunnen afvragen
- waar heeft ze hem leren kennen?
- wat weet ze van hem (reputatie en/of posthistorie, info van anderen, etc bijvoorbeeld)
En problemen kun je voorkomen he, stel dat je niet zeker weet wat de bedoelingen zijn maar je zou wel willen afspreken dan
- spreek je af op neutraal terrein ipv thuis (sowieso veel leuker lijkt me)
- spreek je waar je makkelijk met een excuus weg kunt
- spreek je ergens af waar er meerdere mensen aanwezig zijn.
[..]
mensen met verkeerde bedoelingen zijn er overal.. Dan maar heelmaal niet met iemand afspreken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |