abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:49:19 #101
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_50419691
Dus als je iemand zooo lekker vind dat je er op de eerste date wel mee seks mee wilt, sluit dat meteen een relatie uit?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_50421787
Natuurlijk niet. seks op de eerste date is toch juist een goed teken.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:19:18 #103
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_50423443
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
...
Heren, vertel mij nou maar eens hoe mijn seksleven er volgens jullie uit zou moeten zien.
Deze voorzet is wel makkelijk. Maar goed, komt ie toch:

Met *zo'n verhaaltje* schiet jij niks op hoor.
Ik zou zeggen, kom eens langs, mss steek je er iets van op
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_50423559
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 03:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hou je dat bij met een alarmpje? En zijn er ook regels voor de lengte van de eerste zoen enzo? Moet ik voortaan een stopwatch bij me dragen? .
Nah, om 10 uur vond ik het wel best geweest en heb ik een 'nonchalant' sms-je gestuurd. Maar nog niks gehoord
pi_50423636
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 03:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

1 tip, wil je ooit nog gelukkig worden met een vent: Speel minder spelletjes .
Hoeft eigenlijk niet, momenteel. Hoewel ik het wel leuk zou vinden om nog eens af te spreken met de heer die mij gisteren nog een lift gaf. Denk niet dat ik anytime soon nog iets van hem ga horen dus dat nummer ga ik morgen maar weer deleten. Kan ik ook niet in de verleiding komen om hem te bellen. Ben in ieder geval niet van plan om achter iemand aan te lopen die mij niet leuk vindt. Duidelijk geval van he's just not that into me. En dat is ook geen big deal.
pi_50424775
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ben in ieder geval niet van plan om achter iemand aan te lopen die mij niet leuk vindt. Duidelijk geval van he's just not that into me. En dat is ook geen big deal.
Of hij is gewoon ook zo'n kneus die volgens de "Playing hard to het" reglementen leeft .
I was an atheist until I realized I was God
pi_50424892
Doe jij dat niet dan?
pi_50425128
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:49 schreef jorgentol het volgende:
Doe jij dat niet dan?
Ik spéél het in ieder geval niet nee.. Ik ben gewoon emotioneel behoorlijk "stabiel" en dus ook niet snel dusdanig onder de indruk van iemand dat ik als een gek ga smsen ofzo...

Als ik een leuke date heb met een meisje, stuur ik de volgende dag gewoon een smsje met de vraag wanneer we weer afspreken...

Twee mogelijkheden:
- Ze komt met een "te druk" verhaal, dan weet ik genoeg en houdt het contact op.
- Ze gaat er net zo mee om als ik en we spreken later die week weer af.

Tot nu godzijdank alleen normale vrouwen gehad die voor optie 2 kozen.

Maar ja, ik date/sms/bel dan ook niet om op een relatie aan te sturen, ik vind het gewoon leuk om me een avond met een meid te amuseren... En mocht ik me steeds vaker met haar amuseren, dan zal het vanzelf wel een relatie worden.
pi_50425591
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Of hij is gewoon ook zo'n kneus die volgens de "Playing hard to het" reglementen leeft .
Ik denk van niet. Afgelopen weekend was het ook een tijdje stil ineens. Maar goed, ik weiger te wachten op een telefoontje of sms-je . Als hij mij leuk vindt, dan moet hij het maar laten merken. Ik heb in ieder geval gesms't dat ik het leuk vond, dat hij er goed uit ziet in zijn pak en verder zoekt hij het maar uit
pi_50425658
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik spéél het in ieder geval niet nee.. Ik ben gewoon emotioneel behoorlijk "stabiel" en dus ook niet snel dusdanig onder de indruk van iemand dat ik als een gek ga smsen ofzo...

Als ik een leuke date heb met een meisje, stuur ik de volgende dag gewoon een smsje met de vraag wanneer we weer afspreken...

Twee mogelijkheden:
- Ze komt met een "te druk" verhaal, dan weet ik genoeg en houdt het contact op.
- Ze gaat er net zo mee om als ik en we spreken later die week weer af.

Tot nu godzijdank alleen normale vrouwen gehad die voor optie 2 kozen.

Maar ja, ik date/sms/bel dan ook niet om op een relatie aan te sturen, ik vind het gewoon leuk om me een avond met een meid te amuseren... En mocht ik me steeds vaker met haar amuseren, dan zal het vanzelf wel een relatie worden.
Zelfde insteek hier, momenteel knap ik meestal tussen de eerste en tweede date af.

Edit: na de eerste date natuurlijk. Als ik afknap, komt er geen tweede date.

[ Bericht 4% gewijzigd door Whoopsydaisy op 13-06-2007 21:16:13 ]
pi_50426652
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zelfde insteek hier, momenteel knap ik meestal tussen de eerste en tweede date af.

Edit: na de eerste date natuurlijk. Als ik afknap, komt er geen tweede date.
Tja, ik snap dat hele afknapgebeuren simpelweg niet...

Als ik met iemand date, dan is het omdat ik vrijwel zeker weet dat we een leuke avond gaan hebben met z'n tweeën. Heb ik dat ook inderdaad, dan zal het de keren daarop ook gewoon tof zijn.
Tja, als ik ook bij elke date het lijstje "Eisen om aan te voldoen als toekomstige huwelijkskandidaat" direct af zou gaan en het contact af zou kappen wanneer ik bespeur dat ze aan 1 van de eisen niet voldoet, dan zou ik ook niet echt veel dates meer hebben.

Djeez, het gaat er toch nog niet om hoeveel potentie iemand heeft, maar toch voornamelijk om hoeveel lol je met iemand hebt?
Mijn ervaring is dat de lol juist snel afneemt zodra je dan toch een relatie aangaat... Vrouwen zijn nu eenmaal totaal anders binnen een relatie...
pi_50428647
precies , de enige afknapper voor mij is als de andere compleet maar dan ook echt niks te zeggen en te melden heeft , en dat is al een keer gebeurd ik vind het absoluut niet erg dat het gesprek e.d van mijn kant moet komen maar als ik continue de enige ben (en wees gerust ik laat echt wel iemand het woord doen ) dan tja.... hoef ik denk niet uit te leggen
pi_50435637
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Trouwens hè, het is ook nooit goed! Heb ik wel seks, dan kan dat niet want dan ben ik de Fok!slet, heb ik geen seks dat is het weer niet natuurlijk en noem maar op. Friends with benefits zijn niet OK, scharrels zijn niet OK... Ik denk echt elke week wel een keer of drie waar de mannen hier zich in vredesnaam druk over maken, wat boeit het nou of Whoopsydaisy van Fok! op regelmatige basis seks heeft met iemand die niet kan kiezen, of elke week telefoonnummers krijgt, of elke twee weken een date heeft? Ik vel over het gebrek aan actie aan jullie zijde ook geen oordeel.

Heren, vertel mij nou maar eens hoe mijn seksleven er volgens jullie uit zou moeten zien.
tering laat jij je hoofd op hol jagen door wat rukkertjes op Fok! je vertellen?

kom op neuk als je wil neuken, en leef als een non als je dat wilt..

je bent toch volwassen?

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_50440377
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 01:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

tering laat jij je hoofd op hol jagen door wat rukkertjes op Fok! je vertellen?

kom op neuk als je wil neuken, en leef als een non als je dat wilt..

je bent toch volwassen?

Nee, ik trek me niks aan van wat Fok!kers hierover te melden hebben.. Maar het valt me wel op dat ik er hoe dan ook commentaar op krijg. Maar goed, momenteel leef ik als een non (voor mijn doen dan).

Nog steeds niks gehoord van de heer die me een lift gaf, nummer gewist inmiddels.
pi_50440417
Oh ja! Ik ben jarig!
pi_50440560
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja! Ik ben jarig!
Gefeliciteerd! Singlesparty at Whoopsydaisy's house
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:04:28 #117
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50440562
haha, gefelischap WD!!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50440576
gefeliciteerd!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:16:09 #119
94676 Garisson72
pi_50440888
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Nog steeds niks gehoord van de heer die me een lift gaf, nummer gewist inmiddels.
waarom ben je zo rigoreus met het wissen van dat nummer, eigenlijk?
hoe weet je zo zeker dat er nix meer van komt?
pi_50441627
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

waarom ben je zo rigoreus met het wissen van dat nummer, eigenlijk?
hoe weet je zo zeker dat er nix meer van komt?
Als iemand mij leuk vind, dan moet hij dat maar laten merken. Laat ze maar moeite doen. En dat nummer heb ik gewist want ik heb de neiging om in een dronken bui mensen wel eens op te bellen enzo
pi_50441666
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

En dat nummer heb ik gewist want ik heb de neiging om in een dronken bui mensen wel eens op te bellen enzo
Daar kunnen natuurlijk heel interessante dingen uit voortkomen. Jammer dat je je die zelf altijd zo slecht herinnert .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_50441687
quote:

[..]

Als iemand mij leuk vind, dan moet hij dat maar laten merken. Laat ze maar moeite doen. En dat nummer heb ik gewist want ik heb de neiging om in een dronken bui mensen wel eens op te bellen enzo
ik ken het probleem
pi_50441749
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, ik snap dat hele afknapgebeuren simpelweg niet...

Als ik met iemand date, dan is het omdat ik vrijwel zeker weet dat we een leuke avond gaan hebben met z'n tweeën. Heb ik dat ook inderdaad, dan zal het de keren daarop ook gewoon tof zijn.
Tja, als ik ook bij elke date het lijstje "Eisen om aan te voldoen als toekomstige huwelijkskandidaat" direct af zou gaan en het contact af zou kappen wanneer ik bespeur dat ze aan 1 van de eisen niet voldoet, dan zou ik ook niet echt veel dates meer hebben.

Djeez, het gaat er toch nog niet om hoeveel potentie iemand heeft, maar toch voornamelijk om hoeveel lol je met iemand hebt?
Mijn ervaring is dat de lol juist snel afneemt zodra je dan toch een relatie aangaat... Vrouwen zijn nu eenmaal totaal anders binnen een relatie...
Ik werk niet met lijstjes. Maar als ik na drie telefoontjes begin te zuchten en te steunen als iemand belt, dan trek ik wel de conclusie dat ik afgeknapt ben. En de dates zelf zijn overigens altijd leuk maar op dit moment heb ik geen zin om door de kleine dingetjes die me opvallen heen te prikken. Bovendien: voor mij zou het behoorlijk stom zijn om hier in Nederland nog echt verliefd te worden. Als ik in Brussel zit, ben ik een half jaar vrijgezel. Als ik Brussel redelijk ken (nog een half jaartje verder dus), ga ik weer eens rondkijken. En ik hoop dat ik voor die tijd niet verliefd word. Komt alleen maar ellende van want ik wil mijn wilde haren kwijtraken.
pi_50441773
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:42 schreef Litpho het volgende:

[..]

Daar kunnen natuurlijk heel interessante dingen uit voortkomen. Jammer dat je je die zelf altijd zo slecht herinnert .

Vrijdagavond was ik echt zat en toen belde hij me. Ik heb echt een hoop onzin uitgekraamd!
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:47:32 #125
94676 Garisson72
pi_50441814
quote:

[..]

je hebt dus een termijn waarbinnen een man moet reageren, anders hoeft het al niet meer?
en hoe lang is die termijn dan?

volgens mij was het toch een paar dagen geleden dat je die lift kreeg - ik kan me best voorstellen dat betrokkene misschien wel een hele week wacht, of nóg langer!
(maar goed, dat kan dus nog, want hij heeft jouw nummer nog wel. Gaan we vanuit. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')