Gelukkig hoef ik dat niet te meldenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, heel leuk dat alle singles van FOK zit melden, maar om nou anderhalve pagina te vullen met 'ik ben nog steeds single.' heeft ook weinig zin natuurlijk.
Dat vind ik eigenlijk nog het leukste moment van de gehele date; het moment waarop je erachterkomt dat ze de date toch wel héél leuk vond... Building suspensequote:Op zondag 10 juni 2007 22:54 schreef Miss_S het volgende:
de laatste date was wel succesvol alleen jammer dat het 5 maanden geleden is
Je mist de seks dus niet? Gezien jij niet met iemand seks 'kan' hebben als je niet verliefd bent, en dus ook single geen seks hebt.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Single and lovin' it!
Een matige versie van de Jimmy Woo?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:26 schreef Crappery het volgende:
Vrijdag space ik de Jimmy Who in, kijken of daar nog wat leuks rondloopt.
jij zegt 'tquote:Op zondag 10 juni 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Single and lovin' it!
Meiden (en jongens trouwens ook) die single zijn, hebben veel meer tijd voor je. Das logisch natuurlijk, maar in sommige gevallen neemt het wel extreme vormen aan...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:03 schreef _Drake_ het volgende:
Mhh single zijn, vrij moeilijk punt voor mij, geen liefde en lust welk mens kan daar mee leven?
De vrijheid daarintegen is wel weer een positief punt maar ondanks de vrijheid voel ik mij ingesloten wellich dat ik zo kan omschrijven.
Maargoed, wat mij opvalt is dit:
Meiden die niet single zijn zijn veel meer open en makkeljker en gezellig om mee te praten dan degene die wel single zijn, ondanks dat ze single zijn lijken ze bang om iets te verliezen maar wat dan? je bent single wat heb je sowieso dan te verliezen
Ow ik ben trouwens zelf al een vrij lange tijd single.
Gelukkig!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:40 schreef Mokster het volgende:
Ik leef nog!
Ik bedoeld juist dat singles niet snel een conversatie aangaanquote:Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Meiden (en jongens trouwens ook) die single zijn, hebben veel meer tijd voor je. Das logisch natuurlijk, maar in sommige gevallen neemt het wel extreme vormen aan...
Als je al bezet bent, heb je (als het goed is) niet meer te maken met de hidden agenda van 'vindt hij/zij mij leuk? vind ik hem/haar leuk? leuk genoeg ook om meer mee te willen? (of is die derde partij ms interessanter?)'quote:Op maandag 11 juni 2007 00:03 schreef _Drake_ het volgende:
Maargoed, wat mij opvalt is dit:
Meiden die niet single zijn zijn veel meer open en makkeljker en gezellig om mee te praten dan degene die wel single zijn, ondanks dat ze single zijn lijken ze bang om iets te verliezen maar wat dan? je bent single wat heb je sowieso dan te verliezen
Met andere woorden: als je aandacht wil dan vooral zeggen dat je bezet bentquote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je al bezet bent, heb je (als het goed is) niet meer te maken met de hidden agenda van 'vindt hij/zij mij leuk? vind ik hem/haar leuk? leuk genoeg ook om meer mee te willen? (of is die derde partij ms interessanter?)'![]()
Je gaat dus ontspannener een gesprek aan met iemand, omdat je jezelf buiten the equasion stelt.
Oh is dat hetquote:Op maandag 11 juni 2007 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
volgens mij is het iets wat op een onbewust niveau werkt.
Hoe dan ook, ik ben er persoonlijk geen fan van om je een 'rol' aan te meten, zoals je eigenlijk zegt. Ik ben liever wie ik gewoon ben, en op dit moment is het dus single.
wat heeft een rol aanmeten met single zijn te maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
volgens mij is het iets wat op een onbewust niveau werkt.
Hoe dan ook, ik ben er persoonlijk geen fan van om je een 'rol' aan te meten, zoals je eigenlijk zegt. Ik ben liever wie ik gewoon ben, en op dit moment is het dus single.
check de post daarboven, opdewelke ik reageer. Daarin stelt hij voor om zich voor te doen alsof hij bezet is, maar da istie heul nie!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:26 schreef jorgentol het volgende:
[..]
wat heeft een rol aanmeten met single zijn te maken.
tenzij je rol niet-single is natuurlijk.
Neh, dat moet je nooit doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
check de post daarboven, opdewelke ik reageer. Daarin stelt hij voor om zich voor te doen alsof hij bezet is, maar da istie heul nie!
dus dat noem ik dan een rol aannemen. Zo ben ik dan weer.![]()
Preciesquote:Op maandag 11 juni 2007 17:07 schreef zwartedoos het volgende:
Heb dit weekend toch wel enorm genoten van mijn single zijn, weekendje scheveningen en lekker doen wat je zelf wilt![]()
![]()
Zijn er nog zaken gebeurd die je niet op Fok! durft te vertellen?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:07 schreef zwartedoos het volgende:
Heb dit weekend toch wel enorm genoten van mijn single zijn, weekendje scheveningen en lekker doen wat je zelf wilt![]()
![]()
dat vertelt 'ie dan toch nietquote:Op maandag 11 juni 2007 20:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Zijn er nog zaken gebeurd die je niet op Fok! durft te vertellen?
oh trust me that doesn't workquote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Neh, dat moet je nooit doen.
Hooguit voor de grap zeggen dat je homo bent en dus echt niets met haar kan nemen.
nouja bij wijze van dan. natuurlijk weet ik wel dat je jezelf moet zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
check de post daarboven, opdewelke ik reageer. Daarin stelt hij voor om zich voor te doen alsof hij bezet is, maar da istie heul nie!
dus dat noem ik dan een rol aannemen. Zo ben ik dan weer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |