Gevondenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Iemand een link naar een filmpje hiervan?
geniaal! ben zo'n beetje alles aan het downloadenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gevonden.
http://www.darcyf1.com/0611/
![]()
![]()
![]()
Oww tja dat weet ik toch niet.quote:
Trulli kwam uit de pitsquote:Op maandag 11 juni 2007 08:00 schreef thepunisher3 het volgende:
wat een gruwelijke mooie wedstrijd was het! de een na de ander die er (bijna letterlijk) afvloog... en met zn allen beetje slingerend achter de safety car hun bandjes warm houden. wat trulli beetje vergeten was.. wat een mooie wedstrijd
Crashtiaan hoorde ik laatst.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef RijstNatie het volgende:
Christiaan met een C
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef superworm het volgende:
ja, das ook zon kansloze mongool, die dacht gewoon, laat ik eens níet gaan sturen. iemand al beelden op jijbuis ofzo van de crash van kubica gezien?
Crashtiaan Schwalbersquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Chrashtianus "Wat-doe-ik-in-godsnaam-in-de-formule-1" Schwalbers![]()
Zo die is best kapot.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-8928492671297773727&q=kubica
jazeker, op de ps2.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef De_Delph het volgende:
[..]
Zo die is best kapot.
En natuurlijk kunnen we het allemaal veeeel beter
het zit je wel dwars of nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:38 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan die prutser...
Hij of zijn zaakwaarnemer begonnen te 'janken' dat het afhangt van materiaal en geld. Iedereen in de F1 heeft talent, alleen heb ik het idee dat het voor 21 mensen geldt behalve die excuustruus zonder ruggegraat.
Nog zo'n opmerking: 'ja we verbeteren ons continu, maar dat doen andere teams ook'. M.a.w. er is geen verbetering t.o.v. de concurrentie. Albers moet dubbel zo hard werken maar dat heeft hij blijkbaar nog niet door.
Vorig jaar (of het jaar daarvoor) afgeven op Doornbos omdat hij volgens Albers te weinig input zou hebben om de auto te optimaliseren. Ik heb Doornboos echter betere resultaten zien boeken dan die eerste klas prutser.
Een paar plaatsen teruggezet worden op de grid, slechte timing tijdens de kwalificatie waardoor hij Q1 nooit doorkomt (op één keer na dan), slechte pitstop-strategie, simpeltjes laten inhalen door concurrenten (zie Ralf tijdens Canada), continu achterin rijden tijdens de race, keer op keer weggepoetst worden Suttil, altijd problemen met zijn auto en toevallig niet die van Suttil. Maar ja excuustruus Albers heeft altijd wel een reden. Als hij uitvalt, ja het ging toch beter dan de vorige keren.
Wat een loser, zo snel mogelijk afvoeren uit de F1. Net zo'n prutser als Verstappen. Ik hoop dat het Spyker-team een andere Nederlander een stoeltje in de F1 geeft want Albers is een regelrechte schande voor autoracend Nederland.
Dat Albers het bij Minardi zit te verkloten vind ik prima. Maar een Nederlands renstal als Spyker dat aan het opbouwen is zit jammer genoeg opgescheept met een ouwe zeur die het beter denkt te weten terwijl hij zelf niet presteert. Presteert hij niet dan gaat ie huilen als een klein kind omdat hij geen kans krijgt om promotie. Die prutser laat helemaal niets zien, dus geen wonder dat hij geen promotie krijgt. Zelfs Suttil staat hoger aangeschreven dan Albers in de F1, aangezien Suttil met een paar teams gelinkt wordt. Maar ja, elke keer als ik de kwalificatie/race zie hoop ik er toch ergens op dat Albers het goed gaat doen. Noem het maar chauvinistisch, maar na een paar minuten weet Albers me altijd weer goed te ontnuchteren!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het zit je wel dwars of niet![]()
ik ben het er trouwens wel mee eens![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |