quote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef RijstNatie het volgende:
Christiaan met een C
Idd, door deze onnozele actie verdient hij deze naam gewoon!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef superworm het volgende:
[..]
alsof ik dat niet weet. gristiaan vind ik gewoon disseriger klinken. wat jij wil.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8928492671297773727&q=kubicaquote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef superworm het volgende:
ja, das ook zon kansloze mongool, die dacht gewoon, laat ik eens níet gaan sturen. iemand al beelden op jijbuis ofzo van de crash van kubica gezien?
pijn aan zn voet, hoorde ik. maar niks gebroken oid. zal morgen wel spierpijn hebben. gotta drink lotsa beers, muscle relaxant, zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:16 schreef TheSorrow het volgende:
Jezus Christus, wat een klap! Dat ie nix heeft, zeker netjes
hij heeft alleen een gebroken beenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:16 schreef TheSorrow het volgende:
Jezus Christus, wat een klap! Dat ie nix heeft, zeker netjes
Ja, maar hij reed 1. paar rondjes ervoor nog negende en 2. hij had een uitzonderlijk goede race, dus is het helemaal zonde, en 3. als-ie 't expres had gedaan kon ie een andere baan gaan zoeken, lijkt me.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef SoupNazi het volgende:
1. Hij lag toen elfde, niet tiende.
2. Hij wist toch niet dat hij hoog zou kunnen eindigen, veel coureurs zaten er nog in.
3. Hij deed het niet expres.
er is inmiddels een updatequote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef superworm het volgende:
[..]
pijn aan zn voet, hoorde ik. maar niks gebroken oid. zal morgen wel spierpijn hebben. gotta drink lotsa beers, muscle relaxant, zal ik maar zeggen.
idd,zo zie je ze niet vaak,gelukkig is de volgende volgende week alweerquote:Op zondag 10 juni 2007 21:21 schreef superworm het volgende:
[..]
ja, idd. wat een allejezus leuke race, dat wel.
nope, niemand. staat iig niet op jijbuis of goegelvideo.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Iemand een link naar een filmpje hiervan?
Het is dan toch niet zo gek dat hij wordt ingehaald met zo'n kutauto.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, maar hij reed 1. paar rondjes ervoor nog negende
dit keer deed hij eens z'n best. (verneukt ie 't als nog,quote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Het is dan toch niet zo gek dat hij wordt ingehaald met zo'n kutauto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |