Donequote:Op zondag 10 juni 2007 18:50 schreef Sally het volgende:
907, wil je even de link naar dit topic opnemen in je laatste post van het vorige topic?? Makkelijker voor de andere users!
Formula 1 Grand Prix du Canada 2007 #3
die haalt het einde nietquote:
Denk ik ook. Denk dat er heel weinig inhaalacties zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoop het ook, maar vrees het ergste.En het lijkt me niet zo heel moeilijk om deze race spannender te laten zijn dan die in Monaco.
Dat denk ik ook, 7e versnelling vast ...quote:Op zondag 10 juni 2007 18:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
West, ik denk dat je wel gelijk gaat krijgen.
Zet Lammers daar standaard maar neer i.p.v. Froukje of Huub.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Vraag: "en zijn de wagen problemen van CA oplosbaar? "
Lammers: "lastig om daar vanuit hier antwoord op te geven"
Froukje is wel lekkerder om naar te kijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zet Lammers daar standaard maar neer i.p.v. Froukje of Huub.
quote:
True, maar veel zinnigs komt er ook niet uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:56 schreef 907 het volgende:
[..]
Froukje is wel lekkerder om naar te kijken![]()
Moet ze dr haar verfen, misschien helpt `tquote:Op zondag 10 juni 2007 18:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
True, maar veel zinnigs komt er ook niet uit.
ElmarO, je haalt mij de woorden uit m'n mond.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
1 toets, en hij staat op me server. alleen posten kost me wat meer tijdquote:
kan niet volgende week usa en dan is lemans ookquote:Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Livetiming rules.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:58 schreef 907 het volgende:
Gelijk maar ff de livetiming erbij halen, want Mol is vaak laat met het opmerken van langzame tijden van iemand ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |