ja maar jij was niet dagelijks op tv, en daarnaast is schijnbaar huub voor veel mensen een held of iemand die ze bewonderen, moet je altijd mee oppassen dan.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan nog...
Ik schold 'vroeger' ook vaak met kanker... en als ik echt kwaad ben dan scheld ik er nog mee... waarom ik er mee scheld op dat moment is gewoon dat Kankerhoer gewoon lekker uit je bek komt, beter dan tering of tiefus of kut of whatever.... Heeft voor mij niks met de ziekte Kanker te maken. zelfs niet als ik 'krijg de kanker' zeg, is het in mijn ogen niet eens over de ziekte.
En ik denk dat dat voor Huub ook geld.
scheldwoord: "fuck you"quote:
Het kan natuurlijk een tijdelijke voogdij zijn (voor de periode dat Natasja in DGK zit). Er zullen in die periode heus wel een aantal beslissingen genomen moeten worden "door de ouders" ivm school etc...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef agter het volgende:
Ik hoopte dat het onderwerp misschien al een keertje voorbij gekomen was...want ik vind dat verhaal van dat d'r zus voogdij heeft over haar kinderen heel erg vreemd.
zwak argumentquote:Op zondag 10 juni 2007 17:53 schreef johngrisham het volgende:
fuck you dan
neuk je toch ook niet gelijk iedereen
dat dus.. betalen om naar 'gekken' te kijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
das nou jammer ..........vanwege het principe soms?
maar wel surfen op onze info .......die mafkezen die wel betalen?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat dus.. betalen om naar 'gekken' te kijken...
Is dat een dreigement of een belofte?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zou Eric binnenkort ook tot de kindjes van god mogen behoren?
Jaap heeft ook al lelijke dingen gezegd om mensen te kwetsen hoor, hij deed het doelbewustquote:Op zondag 10 juni 2007 17:58 schreef agter het volgende:
Eigenlijk zijn alleen Jaap en Lieke nog 'scheldwoorden-schoon'.
Vooral van Lieke vind ik dat petje af, omdat ze zo veel confrontaties heeft met mensen die wel schelden.
Misschien heeft Natasja een van haar zusters voogd gemaakt omdat ze haar kinderen alleen opvoed, vader was tovh niet in beeld voorheen,en ze dan ook voor de kinderen kunnen tekenen, omdat zij een jaar niet thuis is????quote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het onderwerp misschien al een keertje voorbij gekomen was...want ik vind dat verhaal van dat d'r zus voogdij heeft over haar kinderen heel erg vreemd.
Dus dan blijft alleen Lieke over als 'vloek- en scheldwoorden vrij'.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap heeft ook al lelijke dingen gezegd om mensen te kwetsen hoor, hij deed het doelbewust
zoals met Syl der vader en Eric zijn moeder (na een ontslagronde, toen hij terrorjaap werd)
lieverd, zwak voorbeeld van hem bedoel ikquote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was wat johngrisham bedoelde.... het was ter uitleg![]()
Smakelijk.quote:
er zijn grenzenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar wel surfen op onze info .......die mafkezen die wel betalen?
t is een gegeven dat je van de ene mens meer kan hebben dan de andere dat geld ook voor mij en vele hier denk ik, als Brain het zou hebben gezegd zou velen er wel over vallen, dus dat.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:58 schreef Desii het volgende:
[..]
scheldwoord: "fuck you"
wil ook niet zeggen dat je gelijk met iedereen naar bed wil
net zoals een kankerscheldwoord, niet gelijk wil zeggen dat je iemand kanker toewenst.
Al heeft Huub dat wel letterlijk gezegd in z'n boosheid (het is niet goed, maar ik stoor me er niet aan)
Haar populariteit is niet voor niets sterk stijgende momenteel. Uiteraard zal ze nooit de klasse van Sylvia halen, maar denk wel dat veel Sylvia-fans (waaronder ikzelf) voor Lieke gaan nu, al was het maar vanwege het gebrek aan betere bewoners...quote:Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef agter het volgende:
Dus dan blijft alleen Lieke over als 'vloek- en scheldwoorden vrij'.
Siert haar!
brian moet maar een scheet laten, dan krigt hij al gescheld over zich heen.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef maril het volgende:
[..]
t is een gegeven dat je van de ene mens meer kan hebben dan de andere dat geld ook voor mij en vele hier denk ik, als Brain het zou hebben gezegd zou velen er wel over vallen, dus dat.
wij vallen er nu ook over hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef maril het volgende:
[..]
t is een gegeven dat je van de ene mens meer kan hebben dan de andere dat geld ook voor mij en vele hier denk ik, als Brain het zou hebben gezegd zou velen er wel over vallen, dus dat.
Nope. Even rebooten.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook steeds vast?
Begrijpend lezen is ook een vak:quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
brian moet maar een scheet laten, dan krigt hij al gescheld over zich heen.
doordat heel veel mensen pro-huub zijn kan huub veel verder gaan met niet al te veel kritiek
Wat verteld? Over Ton? En jij denkt dat hij dat niet weet? Wake up girl. Wilgo is weg zodra zij thuis komt.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef Lobasca het volgende:
Wilgo is goud waard..
En Ton dan? Heb je dat al eerlijk aan hem verteld?
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:
brian moet maar een scheet laten, dan krigt hij al gescheld over zich heen.
doordat heel veel mensen pro-huub zijn kan huub veel verder gaan met niet al te veel kritiek
Laatst had ze brieven aan Tillie meegegeven, die niet naar thuis mochten worden verstuurd.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat verteld? Over Ton? En jij denkt dat hij dat niet weet? Wake up girl. Wilgo is weg zodra zij thuis komt.
Jammer dat wij dan niet kunnen meekijken...quote:Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat verteld? Over Ton? En jij denkt dat hij dat niet weet? Wake up girl. Wilgo is weg zodra zij thuis komt.
klopt, het begin was heel extreem, met mensen die zo bezorgd om huub waren dat ze de politie gingen bellen en grote advertenties in de telegraaf willen zetten voor huubquote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Die massale pro-huub houding op FOK is allang weg. Uiteraard heb je nog steeds wat diehard Huub-fans hier, net zoals je een aantal diehard Brian-fans hier hebt.
Ik ben bang dat mijn computer dan aan een format toe is.quote:
denk niet dat dat slaat op dit forumquote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat hier over de hypocrisie, niet over wie wat zegt......![]()
Brian is tenminste de enige die het spel eerlijk en zonder geweld speelt !quote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
net zoals je een aantal diehard Brian-fans hier hebt.
Je verwacht dat mensen hier 'serieus' op ingaan?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:17 schreef dgk_fan het volgende:
Brian is tenminste de enige die het spel eerlijk en zonder geweld speelt !
Laf en zonder ballen zul je bedoelenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Brian is tenminste de enige die het spel eerlijk en zonder geweld speelt !
Ik heb er zelfs een cap van, de enige. Die verscheen ook op Mamjo.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laatst had ze brieven aan Tillie meegegeven, die niet naar thuis mochten worden verstuurd.
En ze heeft al vaker laten ontvallen, in andere bewoordingen, dat ze met Ton heeft lopen rotzooien.
Deze?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een cap van, de enige. Die verscheen ook op Mamjo.![]()
Dat is wel heel extreem. Schoon je PC op, TIF en Cookies er af gooien. Dat wil ook nog wel eens helpen.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn computer dan aan een format toe is.
Maar dat gaat nu dus niet, want dan ben ik mijn streams kwijt.![]()
1 Je moet niet vergeten dat hij daar leeft, het is niet iemand die 1 x in de week op een rode loper gepleurd word.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
1 ja maar jij was niet dagelijks op tv, en daarnaast is schijnbaar huub voor veel mensen een held of iemand die ze bewonderen, moet je altijd mee oppassen dan.
en scheld jij jouw vriendin, 2 want je bent toch een potje, toch regelmatig uit voor kutwijf en kankerhoer?
vind je dat normaal
Nee een auto van een gast ondergooien met ketchup, koffers van vreemdenquote:
Yep.quote:
Dat kan ik ook wel eens doen jaquote:Op zondag 10 juni 2007 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreem. Schoon je PC op, TIF en Cookies er af gooien. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Ook defragmenteren en schijfopruiming. Succes.
Ach, Huub heeft in ieder geval het lef om het zelf te doenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee een auto van een gast ondergooien met ketchup, koffers van vreemden
in een vijver gooien, kanker om de 10 minuten gebruiken: DAT IS BALLEN HEBBEN ??
En vergeet niet de enige Die Hard fan die Amanda heeft, Robert.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Die massale pro-huub houding op FOK is allang weg. Uiteraard heb je nog steeds wat diehard Huub-fans hier, net zoals je een aantal diehard Brian-fans hier hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |