tjah dan heb ik blijkbaar een visus- en gehoorprobleem of ben geestelijk niet helemaal in orde..........quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Mee eens.
Het feit, dat er nog niemand is gearresteerd, wijst erop dat er mogelijk geen sprake is geweest van doodsbedreigingen.
Er is niemand gearresteerd omdat niemand aangifte gedaan heeft. Het was wel degelijk een doodsbedreiging, maar volgens mij mogen ze geen aangifte tegen elkaar doen in dit programma, daar werd wel eens over gepraat in het verleden, had iets met contracten te maken...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef basicsaint het volgende:
Het feit, dat er nog niemand is gearresteerd, wijst erop dat er mogelijk geen sprake is geweest van doodsbedreigingen.
Volgens mij waren ze kwader op een kapot getikt eitje boven op de kop van Judith...dus....quote:
dat heb je ervan als je je ziel aan de duivel verkoopt ..........zij zitten gevangen in de tentakels van JdMquote:Op zondag 10 juni 2007 17:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er is niemand gearresteerd omdat niemand aangifte gedaan heeft. Het was wel degelijk een doodsbedreiging, maar volgens mij mogen ze geen aangifte tegen elkaar doen in dit programma, daar werd wel eens over gepraat in het verleden, had iets met contracten te maken...
Kan ik je wel vertellen bin Amanda het zaad van BrRRRRRRRRRRRRRR en bij natasia witte vloedquote:Op zondag 10 juni 2007 17:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Natasia en Amanda zijn daarbij óók extreem in schelden.. wát daar allemaal uit komt!!![]()
knap van je dat je zaken toch in zijn context kan blijven zienquote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef johngrisham het volgende:
middag allemaal
lekkere discussie over schelden zie ik
heb zelf kanker gehad(nog 1 jaar dan definitief kankervrij)
maar kan me niet ergeren aan dat soort scheldwoorden, vindt
het ook niet leuk ofzo maar maak me dr niet druk om.
raar mischien maar ik erger me meer aan natas , del, en bv brian.
en laten we die laatste brian dus vooral niet vergeten,
wat die soms uitkraamt tegen lieke das aso
gewoon de manier waarop.
Dat gevoel heb ik nu juist vaak bij Brian. Grappig dat we beide dezelfde streams volgen en toch iets heel anders zien.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, klopt allebei is gewoon niet goed, maar wat mij irriteert is dat huub zich ontzettend superieur voelt t.o.v. een groot gedeelte van zijn medebewoners, terwijl hij uiteindelijk met hen samen 1 pot nat is.
nou doe even een poging om dit forum nu naar een hoger plan te bewerkstelligenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef Polonium-120 het volgende:
zit ik hier goed?![]()
.. het lijkt op een kattenforum
waar blijft juf J eigenlijk zou ze helemaal niet meer komen?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze kwader op een kapot getikt eitje boven op de kop van Judith...dus....![]()
Tja...de Huub-fans vinden hetgeen Natasja en Amanda doen erger, en de Huub-haters vinden wat Natasja en Amanda doen allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:39 schreef Clank het volgende:
Natasia en Amanda zijn daarbij óók extreem in schelden.. wát daar allemaal uit komt!!![]()
Hey Johngrisham!quote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef johngrisham het volgende:
middag allemaal
gewoon de manier waarop.
denk het wel, ze heeft gelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 17:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waar blijft juf J eigenlijk zou ze helemaal niet meer komen?
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja...de Huub-fans vinden hetgeen Natasja en Amanda doen erger, en de Huub-haters vinden wat Natasja en Amanda doen allemaal wel meevallen.
Feit is gewoon dat Huub, Amanda, Natasja, Eric en Brian alle 5 allang aangesproken hadden moeten worden op hun gedrag. De redaktie heeft die regel omtrent het gebruik van ziektes in scheldwoorden niet voor niets 2 keer toe ingevoerd. Het probleem is echter dat DGK_REDAKTIE gewoon een stelletje slappelingen zijn die blijkbaar hun eigen regels niet "durven" te handhaven.
Gewoon een paar nieuwe regels invoeren:
a. gebruik van ziektes in scheldwoorden: 5000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
b. doodsbedreigingen: 25000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
bij mij ook... kan me helemaal in jou verhaal vindenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef johngrisham het volgende:
middag allemaal
heb zelf kanker gehad(nog 3 mnden dan definitief kankervrij)
gewoon de manier waarop.
ik heet geen brianquote:Op zondag 10 juni 2007 17:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou doe even een poging om dit forum nu naar een hoger plan te bewerkstelligen![]()
heel goed van je, maar niet iedereen denkt er zo makkelijk over als jij, en dat moet je ook respecterenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef johngrisham het volgende:
middag allemaal
gewoon de manier waarop.
ja en rat had beterschap beloofd aan de bond tegen het vloekenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:47 schreef Lobasca het volgende:
Aangezien Brian er zooooooooooveeeeeeeeel langer in zit dan Huub, zal íe de term "kanker" ook wel zoooooooveeeeeeel vaker gebruikt hebben. Aan gezien het pas een week of twee is, dat Brian er een probleem van DOET maken, dat Huub het zegt.
De termen "kanker" en "kankerhoer" zijn door deze zelfde Brian in DGK geïntroduceerd.
en bovendien niets heeft ingelegd..........quote:Op zondag 10 juni 2007 17:47 schreef SiRojK het volgende:
toch moet je bij die regels ook een deel van je inleg kwijt zijn, anders krijgt Nasty nog meer mogelijkheden om dingen te doen aangezien ze toch weg gaat
met je kanker sigarettenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:47 schreef Lobasca het volgende:
Aangezien Brian er zooooooooooveeeeeeeeel langer in zit dan Huub, zal íe de term "kanker" ook wel zoooooooveeeeeeel vaker gebruikt hebben. Aan gezien het pas een week of twee is, dat Brian er een probleem van DOET maken, dat Huub het zegt.
De termen "kanker" en "kankerhoer" zijn door deze zelfde Brian in DGK geïntroduceerd.
geen ideequote:Op zondag 10 juni 2007 17:48 schreef agter het volgende:
Even een vraagje Off topic, want op de streams is niet zoveel te zien:
Hoe zit het met Natasia's kinderen die onder de voogdij van haar zus vallen?
Dat vind ik een vreemd verhaal:
1. Waarom heeft Natasia de voogdij niet?
2. Heeft Natasia nog wel ouderlijk gezag dan over haar kinderen?
3. Hoelang is deze situatie al zo?
Ja precies. Hij was ook de eerste die met zijn smerige rattenklauwen niet van andermans spullen kon afblijven.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met je kanker sigarettenstefan weet het nog als de dag van gister...
Dan nog...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heel goed van je, maar niet iedereen denkt er zo makkelijk over als jij, en dat moet je ook respecteren
dat noemen ze nou een trendsetterquote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja precies. Hij was ook de eerste die met zijn smerige rattenklauwen niet van andermans spullen kon afblijven.
bratquote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja precies. Hij was ook de eerste die met zijn smerige rattenklauwen niet van andermans spullen kon afblijven.
Alsof de streamers daarvan op de hoogte gesteld gaan wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:48 schreef agter het volgende:
1. Waarom heeft Natasia de voogdij niet?
2. Heeft Natasia nog wel ouderlijk gezag dan over haar kinderen?
3. Hoelang is deze situatie al zo?
ik zie voor Nasty een toekomst als E-artiestquote:Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alsof de streamers daarvan op de hoogte gesteld gaan worden
Misschien horen we de waarheid over zo`n 2 jaar of zo als iederen DGK al vergeten is en Natasja haar 'verhaal' voor veel geld aan een roddelblad verkoopt. Maar zelfs dan zal ze er wel omheen liegen waarschijnlijk...
en geen streamsquote:Op zondag 10 juni 2007 17:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou doe even een poging om dit forum nu naar een hoger plan te bewerkstelligen![]()
huh?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:53 schreef johngrisham het volgende:
fuck you dan
neuk je toch ook niet gelijk iedereen
Ik blijf schelden met kanker uit den boze vinden. Echt nergens voor nodig.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan nog...
Ik schold 'vroeger' ook vaak met kanker... en als ik echt kwaad ben dan scheld ik er nog mee... waarom ik er mee scheld op dat moment is gewoon dat Kankerhoer gewoon lekker uit je bek komt, beter dan tering of tiefus of kut of whatever.... Heeft voor mij niks met de ziekte Kanker te maken. zelfs niet als ik 'krijg de kanker' zeg, is het in mijn ogen niet eens over de ziekte.
En ik denk dat dat voor Huub ook geld.
En hij was de eerste die gespuugd heeftquote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Lobasca het volgende:
Hoebedoelu?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:53 schreef johngrisham het volgende:
fuck you dan
neuk je toch ook niet gelijk iedereen
das nou jammer ..........vanwege het principe soms?quote:
Alles wat nu de revue passeert, heeft WB al gedaan. Voorbeelden te over.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En hij was de eerste die gespuugd heeft
En hij was de eerste die fysiek geweld gebruikt heeft
Zo is het. Ze kunnen er allemaal wat van en dat moet gewoon stoppen!quote:Op zondag 10 juni 2007 17:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja...de Huub-fans vinden hetgeen Natasja en Amanda doen erger, en de Huub-haters vinden wat Natasja en Amanda doen allemaal wel meevallen.
Feit is gewoon dat Huub, Amanda, Natasja, Eric en Brian alle 5 allang aangesproken hadden moeten worden op hun gedrag. De redaktie heeft die regel omtrent het gebruik van ziektes in scheldwoorden niet voor niets 2 keer toe ingevoerd. Het probleem is echter dat DGK_REDAKTIE gewoon een stelletje slappelingen zijn die blijkbaar hun eigen regels niet "durven" te handhaven.
Gewoon een paar nieuwe regels invoeren:
a. gebruik van ziektes in scheldwoorden: 5000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
b. doodsbedreigingen: 25000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
Ik hoopte dat het onderwerp misschien al een keertje voorbij gekomen was...want ik vind dat verhaal van dat d'r zus voogdij heeft over haar kinderen heel erg vreemd.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alsof de streamers daarvan op de hoogte gesteld gaan worden
Misschien horen we de waarheid over zo`n 2 jaar of zo als iederen DGK al vergeten is en Natasja haar 'verhaal' voor veel geld aan een roddelblad verkoopt. Maar zelfs dan zal ze er wel omheen liegen waarschijnlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |