abonnement Unibet Coolblue
pi_50301949
Er gebeurt niet veel

Als het goed is, is om 19.00 uur de wapenstilstand voorbij en dat betekent weer dat het tijd is voor terror.

Natasia en Jaap zijn hun contactpunten aan het tellen, Huub en Lieke liggen nog in hun nest en Jaap en Brian zitten achter de computer.

(copyright ruby)

[ Bericht 89% gewijzigd door avonne op 10-06-2007 17:28:26 ]
pi_50301960
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:11 schreef ruby het volgende:
Natasia hangt de heilige Maria weer uit. Ik heb haar vaak genoeg dingen horen krijsen die niet door de beugel kunnen. Hypocriete kut dat ze is.
Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.
Begrijp me niet verkeerd: Kanker is zeker geen goed woord. We kennelijk denk ik allemaal wel mensen die hier aan overleden zijn. Maar 'kanker' roepen is nog iets anders dan mensen letterlijk dood wensen.
En 'Sterf' is een uitdrukking die ik ook uit Natasia's mond hoor. Daarnaast bedreigt ze mensen met de dood.
Ik vind het daarom erg vreemd dat zij zich aan het woord 'Kanker' ergert.
Make my day!
pi_50301962
Fijn is dat, rustig computeren op zondag, doe ik ook graag
pi_50301979
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:12 schreef Desii het volgende:

[..]

en die snor moest een maand blijven staan..... als ik me goed herinner, kon die dat niet eens volhouden.

en toen hij er over geïnterviewd werd liet hij zich eerst door de visagiste een schminksnor aanbrengen

pi_50301986
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.
Begrijp me niet verkeerd: Kanker is zeker geen goed woord. We kennelijk denk ik allemaal wel mensen die hier aan overleden zijn. Maar 'kanker' roepen is nog iets anders dan mensen letterlijk dood wensen.
En 'Sterf' is een uitdrukking die ik ook uit Natasia's mond hoor. Daarnaast bedreigt ze mensen met de dood.
Ik vind het daarom erg vreemd dat zij zich aan het woord 'Kanker' ergert.
waarmee ze zelf van de week ook gescholden heeft.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50302001
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.
Begrijp me niet verkeerd: Kanker is zeker geen goed woord. We kennelijk denk ik allemaal wel mensen die hier aan overleden zijn. Maar 'kanker' roepen is nog iets anders dan mensen letterlijk dood wensen.
En 'Sterf' is een uitdrukking die ik ook uit Natasia's mond hoor. Daarnaast bedreigt ze mensen met de dood.
Ik vind het daarom erg vreemd dat zij zich aan het woord 'Kanker' ergert.
Ik kan er niets aan doen, misschien komt het door mijn eigen scheldgedrag, maar ik vind de doods bedreigingen die Nasty richting Huub uit ook veel erger dan het schelden van Huub....
pi_50302044
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.
Begrijp me niet verkeerd: Kanker is zeker geen goed woord. We kennelijk denk ik allemaal wel mensen die hier aan overleden zijn. Maar 'kanker' roepen is nog iets anders dan mensen letterlijk dood wensen.
En 'Sterf' is een uitdrukking die ik ook uit Natasia's mond hoor. Daarnaast bedreigt ze mensen met de dood.
Ik vind het daarom erg vreemd dat zij zich aan het woord 'Kanker' ergert.
Inderdaad; het totale gebrek aan zelfinzicht/zelfreflectie van de meeste bewoners is gewoon beangstigend. Zien ze nu echt niet dat ze zich zelf ook voortdurend 'schuldig' maken aan hetzelfde gedrag/gescheld waar ze Huub nu zo voor veroordelen???? The mind boggles....
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
  zondag 10 juni 2007 @ 17:24:29 #8
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50302058
zie net op de streams dat Erik vandaag geen incontinentieluier draagt,hij heeft een strakke broek aan kennelijk vanmiddag eens flink gepoept
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_50302070
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.
Begrijp me niet verkeerd: Kanker is zeker geen goed woord. We kennelijk denk ik allemaal wel mensen die hier aan overleden zijn. Maar 'kanker' roepen is nog iets anders dan mensen letterlijk dood wensen.
En 'Sterf' is een uitdrukking die ik ook uit Natasia's mond hoor. Daarnaast bedreigt ze mensen met de dood.
Ik vind het daarom erg vreemd dat zij zich aan het woord 'Kanker' ergert.
Ze noemde Eric ook vaak aidslijer toch? En daar sterf je gegarandeerd aan, itt kanker.
pi_50302119
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.
Begrijp me niet verkeerd: Kanker is zeker geen goed woord. We kennelijk denk ik allemaal wel mensen die hier aan overleden zijn. Maar 'kanker' roepen is nog iets anders dan mensen letterlijk dood wensen.
En 'Sterf' is een uitdrukking die ik ook uit Natasia's mond hoor. Daarnaast bedreigt ze mensen met de dood.
Ik vind het daarom erg vreemd dat zij zich aan het woord 'Kanker' ergert.
niet zozeer het woord kanker, maar in de context "ik hoop dat je sterft aan baarmoederhalskanker"da's toch net iets erger.
plus het feit dat huub echt dagelijks in zulke contexten scheldt.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:27:50 #11
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50302159
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:22 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen, misschien komt het door mijn eigen scheldgedrag, maar ik vind de doods bedreigingen die Nasty richting Huub uit ook veel erger dan het schelden van Huub....
Nou doodsbedreigingen gaat misschien net iets te ver. Maar erop blijven hameren dat bepaalde mensen of bepaalde groepen in onze samenlevening wel zullen afrekenen met Huub en daarbij voorbeelden aangeeft waarop dit eventueel kan gebeuren is haast een oproep. Als ik dan ook denk hoe ze dan in de camera kijkt heeft het iets griezeligs.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  zondag 10 juni 2007 @ 17:27:59 #12
177958 basicsaint
Go Amanda go!
pi_50302163
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze noemde Eric ook vaak aidslijer toch? En daar sterf je gegarandeerd aan, itt kanker.
Als we elkaar nog eventjes opjuinen, staat Sint Huub volkomen in zijn recht met het rondsmijten van vreselijke ziektes.
1 waarheid is voor kleine geesten.
pi_50302177
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef robert2006 het volgende:
plus het feit dat huub echt dagelijks in zulke contexten scheldt.
En Natasja niet?
pi_50302185
Waar ik me het meest aan erger zijn die herhaalde doodsbedreigingen aan het adres van Huub.
Als hij de kooi uit komt zal 'die bolle je wel even klapjes geven'. Stap niet in zijn auto, want die ontploft etc.
Dat vind ik zo laag. Bedoel, zelfs volgens de wet is dit strafbaar.
De redactie zou hier op moeten ingrijpen.

Make my day!
pi_50302198
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:27 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Als we elkaar nog eventjes opjuinen, staat Sint Huub volkomen in zijn recht met het rondsmijten van vreselijke ziektes.
nee hoor, maar het past de andere bewoners niet om zich roomser dan de paus op te stellen met betrekking tot het schelden en woordkeuze daarin. Ze doen het namelijk allemaal !
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
pi_50302207
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:27 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Als we elkaar nog eventjes opjuinen, staat Sint Huub volkomen in zijn recht met het rondsmijten van vreselijke ziektes.
Hou toch op...... het gaat alleen maar om dat hypocriete gedoe, alsof zij er niet over piekeren om zulke dingen te zeggen.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:29:54 #17
177958 basicsaint
Go Amanda go!
pi_50302210
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:28 schreef agter het volgende:
Waar ik me het meest aan erger zijn die herhaalde doodsbedreigingen aan het adres van Huub.
Als hij de kooi uit komt zal 'die bolle je wel even klapjes geven'. Stap niet in zijn auto, want die ontploft etc.
Dat vind ik zo laag. Bedoel, zelfs volgens de wet is dit strafbaar.
De redactie zou hier op moeten ingrijpen.

Ik zou zeggen, bel de politie!
1 waarheid is voor kleine geesten.
pi_50302220
Zijn er gradaties in "erg"?

Het is allemaal fout.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:31:12 #19
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50302243
Even los van de terminologie die Huub gebruikt heeft kunnen we denk ik wel vaststellen dat DGK per definitie geen schoolvoorbeeld is van Nederlands taalgebruiik maar ja enig niveau kun je daar ook niet verwachten.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_50302245
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:28 schreef Mika25 het volgende:

[..]

En Natasja niet?
tuurlijk zij ook, maar vindt het wel raar als huub zijn vriendin lieke elke dag voor kankerhoer, kutwijf etc uitscheldt, vindt je het gek dat lieke hier geirriteerd op gereageerd.
en dit is dan de beschaafde en goed opgeleide huub
pi_50302256
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:30 schreef avonne het volgende:
Zijn er gradaties in "erg"?

Het is allemaal fout.
Natuurlijk zijn er gradaties in erg!
pi_50302259
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:30 schreef avonne het volgende:
Zijn er gradaties in "erg"?

Het is allemaal fout.
De redaktie heeft regels opgesteld wat je wel/niet mag zeggen, zo kost het de bewoners CP als ze ziektes in scheldwoorden verwerken. Deze regel is maar liefst 2 keer ingevoerd, maar tja... hij wordt nooit toegepast...
  zondag 10 juni 2007 @ 17:31:54 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_50302263
Bedankt Avonne.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_50302268
ja niets van dat gescheld is heel erg chic ik denk dat we het daarover eens kunnen zijn. Wat ik inderdaad des te walgelijker vind is dat een vrouw van 30+ tevens moeder zulke taal gebruikt
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50302272
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef robert2006 het volgende:

[..]

tuurlijk zij ook, maar vindt het wel raar als huub zijn vriendin lieke elke dag voor kankerhoer, kutwijf etc uitscheldt, vindt je het gek dat lieke hier geirriteerd op gereageerd.
en dit is dan de beschaafde en goed opgeleide huub
Overdrijven is ook een kunst 'elke dag', wat niet wegneemt dat het belachelijk is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')